Strahil,
исках да не се намесвам, но просто не се стърпях, защото тона който поддържаш в никакъв случай не приляга на форума.
Да плюеш по-такъв начин конкуренцията, и всички останали които не са на твоето мнение, е меко казано неморално, и в никакъв случай не се съчетава с нормалните бизнес отношения които трябва да спазват всички които се занимават с бизнес.
Що се отнася до цените на камините, тука ще потвърдя мнението на Сънчо, като кажа че това е политика на самия производител, и същото се наблюдава в света в много други отрасли. Най-яркия пример е автомобилостроенето. Един производител, продава продукцията си в една страна на една цена, в някоя друга страна на 20-30% по-висока или по-ниска цена. Защо, това е политика на самия производител, а не на локалния търговец.
А иначе, вярно човек винаги може да намери линк в интернет, на някой интернет търговец, и да си я поръча да му я доставят, както за камина, кола, така и за каквото още си пожелаеш.
Но тука идва момента на истината. Ти хубаво ще си я поръчаш камината от Узбекистан, Италия или където искаш другаде, но тогава този търговец, ще ти осигури ли гаранционно обслужване, ще изпрати ли човек, в влучай че нещо се случи? Отговора е кратък и ясен, точно никога, той ти я е продал, и вече не го интересува нищо.
Да предположим че я пуснеш, което не е голям проблем. Какво ще правиш в случай че имаш по-калорични пелети, и се налага промяна в заводските настройки на самата камина, тогава ще плеснеш с ръце, защото нямаш кода за достъп. А тези кодове, никой производител не ги дава, защото тогава всеки бунак който разбира и не разбира ще пипне, и ще направи беля. И производителя да се застрахова, защитава тези неща с кодове, които имат само обучени хора, които могат да понесат отговорност.
А какво правиме, в случай че нещо се повреди, тогава кой ще ти я сервизира, резервни части можеш да вземеш от интернет, но докато разбереш къде е проблема? И има още безброй неща, за които си трябва сервиз.
И мисля че етиката изисква поне да се извиниш на тези които оплю, основателно или не, това е друга тема. Но доброто възпитание на един търговец, бизнесмен и човек изисква поне едно ИЗВИНЯВАЙ, защото все пак никой не е съвършен, и никой няма право да съди другия, още повече по-такъв груб начин.
Извинявам се на всички, ако по един или друг начин съм обидил, или накърнил другия!!!
исках да не се намесвам, но просто не се стърпях, защото тона който поддържаш в никакъв случай не приляга на форума.
Да плюеш по-такъв начин конкуренцията, и всички останали които не са на твоето мнение, е меко казано неморално, и в никакъв случай не се съчетава с нормалните бизнес отношения които трябва да спазват всички които се занимават с бизнес.
Що се отнася до цените на камините, тука ще потвърдя мнението на Сънчо, като кажа че това е политика на самия производител, и същото се наблюдава в света в много други отрасли. Най-яркия пример е автомобилостроенето. Един производител, продава продукцията си в една страна на една цена, в някоя друга страна на 20-30% по-висока или по-ниска цена. Защо, това е политика на самия производител, а не на локалния търговец.
А иначе, вярно човек винаги може да намери линк в интернет, на някой интернет търговец, и да си я поръча да му я доставят, както за камина, кола, така и за каквото още си пожелаеш.
Но тука идва момента на истината. Ти хубаво ще си я поръчаш камината от Узбекистан, Италия или където искаш другаде, но тогава този търговец, ще ти осигури ли гаранционно обслужване, ще изпрати ли човек, в влучай че нещо се случи? Отговора е кратък и ясен, точно никога, той ти я е продал, и вече не го интересува нищо.
Да предположим че я пуснеш, което не е голям проблем. Какво ще правиш в случай че имаш по-калорични пелети, и се налага промяна в заводските настройки на самата камина, тогава ще плеснеш с ръце, защото нямаш кода за достъп. А тези кодове, никой производител не ги дава, защото тогава всеки бунак който разбира и не разбира ще пипне, и ще направи беля. И производителя да се застрахова, защитава тези неща с кодове, които имат само обучени хора, които могат да понесат отговорност.
А какво правиме, в случай че нещо се повреди, тогава кой ще ти я сервизира, резервни части можеш да вземеш от интернет, но докато разбереш къде е проблема? И има още безброй неща, за които си трябва сервиз.
И мисля че етиката изисква поне да се извиниш на тези които оплю, основателно или не, това е друга тема. Но доброто възпитание на един търговец, бизнесмен и човек изисква поне едно ИЗВИНЯВАЙ, защото все пак никой не е съвършен, и никой няма право да съди другия, още повече по-такъв груб начин.
Извинявам се на всички, ако по един или друг начин съм обидил, или накърнил другия!!!