Купи си електрическа дрелка и удължител.
Кучите марки като правило им куцат батериите - малък капацитет и убийствен саморазряд. А и как да е иначе, като фирмената батерия гони стотачка.
Като ще я ползваш рядко тя практически никога няма да е готова за работа. Ще трябва да планираш от вечерта и да заредиш батерията. Ако отложиш - утре пак. А тия батерии имат и брой цикли живот.
Ако пък ще работиш на место без ток - много е вероятно никога да не успееш да свършиш планираната работа. Абе мъка - ако си шофьор, представи си зимата с издъхнал акумулатор - сутрин докато не тръгнеш нищо не се знае
Ако все пак решиш да взимаш обезателно се поинтересувай продават ли се отделно батерии и колко струват. Райдър гледах продаваха - ок. 20-30лв./бр. Като машинки не ги знам сега - педи 5 год. взех един приличен. Сега няма батерии за него, иначе работи.
Айнхел с две батерии и куфар с боклуци за 90 лв. сдаде багажа за 2-3 мес. умерена работа (когато работеха батериите). Батериите му за два -три дни не можеха да откинат като нови!!!
Едни колеги доста поработиха с Агиома, но преди 2 год.
Сега съм с Хитачи, но това вече е друга опера (230лв.). Доволен съм.
На тема редуктори - имаше дискусия по-преди. Отварял съм няколко от споменатите куче марки - навсякъде търкалата бяха метални, но примерно на споменатия Райдър ок. 2х дебели от Айнхел.