• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 38
Ако незнаете къде да постнете въпрос или мнение, тука е мястото.
майсторчето страхил - специалист
:lol: ,тунинга го правихме в селки двор с ъглошлайф,дрелка ,самоделен електрожен с електроди 3.25 от втората световна.И по точно с баща ми (лека му пръст) за един уйкенд,и така него доистипосахме(лустросаме) :idea:

Изображение

п.п.Развива около 60 км.ч.и е направо опасно :!:

Изображение

Поздрави :drinkers:
shotik - майстор
Ето снимки на още едно от моите понита

Прикачен файл

P1160444.JPG
P1160444.JPG (180.47 KиБ) Видяна 8089 пъти

Прикачен файл

P1160445.JPG
P1160445.JPG (181.62 KиБ) Видяна 8089 пъти

Прикачен файл

P1160447.JPG
P1160447.JPG (177.91 KиБ) Видяна 8089 пъти

Прикачен файл

P1160448.JPG
P1160448.JPG (180.3 KиБ) Видяна 8089 пъти

Прикачен файл

P1160449.JPG
P1160449.JPG (186.68 KиБ) Видяна 8089 пъти
shotik - майстор
От няколко дни увеличих велопарка с това колело.
CROSS MONTANA MOTIVACTION
Прикачен файл:
P1060874.JPG
Прикачен файл:
P1060875.JPG
Прикачен файл:
P1060877.JPG
Прикачен файл:
P1060876.JPG
Движението е отлично,гуми капли,спирачки ,декласьора и обтегача също,само има износени втулки на амортизаторите на предната вилка/последната снимка,законтрени с огънатата пружина/.Вярвам да намеря нови ,но не мога да разбера от къде се разглобяват частите на амортизаторите,само отгоре има отвор,през който се виждат шайба ,гайка и болт или шпилка.Вероятно с гедоре ще може да се развият ,но незнам дали ще мога да събера после пружината.Другото е ,че когато е натоварена предната вилка и се отпусне или вдигне рязка,се чува удар като на метал,за което мисля че няма гумена подложка,за да не удря на метал вътрешната част при разтягането.
Чакам съвети ,ако някой е ремонтирал такава вилка,също и чертежи ако има да покаже.
Побързайте с отговорите,че след няколко дни времето се оправя и трябва да съм го стегнал и да го карам.
shotik - майстор
Днес го оборудвах с калници ,багажник и по-високо колче за кормилото,защото другото беше ниско и ме заболяха ръцете от тежста ми,падаща върху тях.
Прикачен файл:
P1060896.JPG
Прикачен файл:
P1060897.JPG
Прикачен файл:
P1060898.JPG
Прикачен файл:
P1060899.JPG
Отпред монтирах бяло котешко око ,а отзад червено,един от моите велокомпютри също го сложих и го настроих.
С багажника имах повече работа,защото правих нови държачи ,за да го пригодя към този вид рамка,въпреки ,че на два магазина ме убеждаваха ,че няма как да стане,защото е със заден амортосьор и рамката се сгъва .Почти същото беше и мнението им ,че тази рамка не е за калници,но аз пък доказавам друго,че стига да иска ,човек може да намери някаква възможност да се направи всичко,което пожелае.
GreenBrother - напреднал
Здравейте, извинявам се предварително, ако не съм по темата, но не знам къде другаде да пиша.
Преди няколко дни си намерих на старо колело със 7 барабанни скорости. Проблемът е, че на 1ва и 2ра скорост превърта, а съм в Германия и то от скоро и не съм ориентиран къде мога да отида да ми го оправят. Та питането ми е дали някой има предположение от какво може да е, при положение, че съм настроил скоростите както трябва?
shotik - майстор
Вероятно искаш да разберем ,че са 7 скорости в задната главина ,така ли?
С колко жила се управлява главината и покажи на снимка каква е и ще го мислим какво да правиш.За жилата питам ,защото съм виждал 5 скоростна да се управлява с две жила ,от двете страни на задната ос влиза по едно.
GreenBrother - напреднал
http://www.youtube.com/watch?v=s3PXxp-Psso - Това са като моите скорости. С едно жило са и да - 7 скорости са в задната главина.
shotik - майстор
Прегледах много клипове и в един от тях е показано как се прави регулирането,на ръчката при 4 и 5 скорост има белег където се прави центровката .
На едно място четох ,че вътре са 3 независими планетни предавки и при превключването им ,може да има свободено превъртане и може би затова е така при теб,но не може да са зацепени заедно ,защото ще блокират,а ето и текст


1. Изберете 5-та предавка, и се върти педалите.
Включете кабела регулатор (1), докато бялата
марката е в пълен изглед чрез
коригиране на прозорец (3). Завъртете педалите и
изберете всички предавки. Преместване на контрол до 4-ти
съоръжения след това изберете 5-та предавка, завъртете педалите
и повторна проверка корекция. Ако бяло петно
заема централно място в рамките на прозореца, настройка
е вярна и регулаторът може да бъде заключена
в място с регулатор на контрагайката (2) . Ако не
повторете процедурата.

Ще чакам с интерес какво си направил.

това е превод ,тъй че се опитай да разбереш какво казва.

Смяната на скоростите се прави само при спрено движение на педалите,не е като при скорости с венци ,където трябва да се върти !

Каква марка е главината и със или без конта е ?

разгледай клипа

posting.php?mode=reply&f=16&t=25378

и този ,за различни системи са

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=9Rj0r6RhKqY
GreenBrother - напреднал
Единственото, което не знам какво е, от това, което ми обясняваш са т. нар. "планетни предавки", но така или иначе всичко друго е както трябва. Имам предвид, че гледах именно клипът, който си ми постнал и по същия начин си настроих скоростите. Колкото до начина на смяна на скоростите - сменям ги винаги без да въртя педалите (карал съм доста колелета с барабанни скорости). А главината - утре ще погледна каква е, но изгледжда като "SRAM-а" на клипа. Предполагам, че е същата марка като скоростите - Spechtro Sachs s7. Колелото има и контра, но предполагам, че не е оригинална, тъй като има предна и задна спирачки.
След всичко казано до тук, ако все пак можеш да ми помогнеш ще съм много благодарен!

P.S. Сега се сещам, че днес забелязах нещо: Когато усетих, че превърта - спрях, включих на 4та скорост (на нея трябва да е, за да мога да настроя скоростите, като има две стрелки, които трябва да са точно една с/у друга) и забелязах, че стрелките не си съответстват напълно. После забелязах, че когато съм на въпросната скорост има малък луфт при пръстена, с който сменям скоростите и в зависимост от този луфт стрелката се мести. Съответно пробвах леко да променя леко регулацията, спрямо луфта, но нямаше ефект.
shotik - майстор
Планетните предавки са вътрешно зацепени зъбни колела ,които са лагерувани в касетка и в зависимост от това на коя част се предава движение от венеца , се получава забавяне на главината спрямо венеца,еднакво движение или изпреварвана на главината спрямо венеца.При тези главини е по-сложно ,защото са обединени три такива предавки.
http://translate.google.bg/translate?hl ... md%3Dimvns

Намери в този материал за седем степенна главина и виж касетката 9 ,тя заедно със зъбни колела 12,13 и 14 ,които се монтират на оста и са неподвижни и касета 29 образуват планетарната предавка.
При клиповете които гледахме ,има анимация на такива предавки,пусни и загледай как са зацепени частите и ще придобиеш малка представа за зацепването.
Хубаво е ако се намери кинематична схема ,тогава нещата ще се изяснят най-добре.

Ето още нагледно за частите на такива главини
http://www.rideyourbike.com/sramIGH.shtml
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 38

Тема "Велосипеди" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: