• 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 52
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
krazz - специалист
Даже и със сгъстен въздух щяха да пускат автомобил разработка на Жак Негре! ТАТА Моторс.
Даже и фирми като "Рено" и "Фиат" и те се пънеха с прототипи!!!
Съобщение: През 2009 започва производство на автомобили задвижвани със сгъстен въздух!
Оп па колко е часът ? А кога стана 2014г.
Та и какви характеристики им бяха изкарали.... Оооо, майко!
Резервоар 200л.
Налягане 200атм.
Пробег 200км със скорост 110км/ч.

Та и цени им бяха сътворили ... ама ней си.
А бе хубави филмчета!
Ами англичаните и те няколко години преди това таксита щяха да правят! Сигурно в Брюксел е пълно с тях щото нали там се пишат " Европейските екологични доктрини " ?


П.С. : .... ох като са изучим, дали ще се случи и от близо да видим Мона Лиза!
/ Т.Колев/
ivanovbg - майстор
Една груба сметка от мен:
100 000км пробег със среден разход 10/100:
25000лв бензин
1000лв масла и филтри
500лева ангренаж
1000лв свещи кабели, абе дребни ремонти.
=27500лв да речем ако си късметлия.
На ток ако харчи 300вата на километър са не повече от 7500лв

Та ако акумулаторите струват под 20000лева и карат по 100000км си заслужава отвсякъде.
Leon - специалист
[quote="ivanovbg"] Една груба сметка от мен:
.....На ток ако харчи 300вата на километър .....
.... [quote]

Що накрая не си признаеш, че си професор по електротехника?

:lol:
Тани - модератор
Прототип прототип, колко да е прототип :?
Главният изпълнителен директор Елън Муск каза, че компанията ще увеличава производството си през следващите няколко тримесечия. До момента Tesla произвежда 550 автомобила на седмица, а за настоящото тримесечие очакванията на концерна са за 6000 броя.
krazz - специалист
Преди няколко години изкараха два пълни електро кара на Ситроен и Митсубиши.
Пробег 150км с един заряд
Мощност 68кс. 160Нм
Цена 70 000лв. само забележително!



Автомобила който карам е дизел
Пробег 750км с един резервоар
Мощност 68кс. 160Нм
Цена с всички екстри 23 000лв. към момента на изложението
Среден разход 5л./ 100км.


Забравех да питам знаещите когато свърше тока на къра с найлонова торбичка до кой трафопост ще отидат и ли ще ползуват жокер "обади се на приятел" да го опъне?
krazz - специалист
Цитат : Twizy се предлага в две версии: с мощност 5 к.с. и максимална скорост 45 км/ч, и по-мощната версия със 17 к.с. и максимална скорост 80 км/ч. Първата версия е така направена, че в Европа за нея не се изисква свидителство за правоуправление, но в България трябва да се минат листовки за категория В1.
Стартовата цена на Twizy започва от 15 000 лв. с ДДС, докато по-мощната версия – 17 500 лв. с ДДС. Все още „Рено-Нисан България“ няма разрешение за продажба на модела, но това ще се случи в рамките на следващите няколко седмици. За експлоатацията на Twizy ще трябва да се сключи и договор за наем на електрическата батерия, като месечно наемът й ще ви излезе около 55 евро. Всички рискове около нея се поемат от вносителят.

Read more: http://cars.actualno.com/Renault-elektr ... z2xx25D3sK

И тази гъдулка е за един човек! И половина хайде.


Та Twizy не е кой знае какво. Поне на вид. На практика представлява двуместен, четириколесен, полузакрит мотоциклет. Пъргавият му характер, съчетан с отлично пътно поведение и чудесна съвместимост с трафика, обаче го превръщат в реална градска съблазън. Малкото возило (дължина 2,34м., ширина 1,24м. и височина 1,45 м.) предлага максимална скорост от около 80 км./ч. и пробег до 100 км. Колата тежи 450 кг. с батериите; стартовата цена е 6 990 евро с данъци + 45 евро/месец лизинг на батерията, покриващ годишен пробег от 7 500 км. От Renault твърдят, че този пробег отговаря на изискванията на мнозинството потребители. Таксата за батерията не радва финансово, но пък разтоварва от несгоди при преждевременен отказ. Базовият Twizy е с директна инверторна трасмисия, дискови спирачки и въздушна възглавница за „шофьора”. Предлага се с две нива на оборудване – Urban с цена 7 690 + 49 и Technic, за което от вас очакват 8 490, плюс лизинга на батерията.

Любима опция? „Врати – 661 евро.”
Тани - модератор
Да приема ли, че вече си съгласен, че освен в цената и зареждането , ТЕХНОЛОГИЯТА на електромобилите е изпреварила тази на ДВГ?

А тези калинки, с под 100км реален пробег, въобще не ги споменавай! Дал съм ти клипове, на първия пълнофункционален електромобил серийно производство! Да не забравяме, че електромобилите са нова технология! Помниш ли колко струваше в началото и какви му бяха параметрите на един:

-калкулатор
-компютър
-мобилен телефон
-мобилен компютър от всякакво естество
-цифров фотоапарат
-флашка
-I-pod
-GPS


Помисли си сега, как в джоба си почти всеки има устройство, което съвместява всички тези устройства, че и повече и каква му е цената!

След като влезнаха в серийно производство, цената на електромобилите ще падне! Единственото което може да я спре ( на практика това е реалната причина за застоя) , са автомобилните концерни и производителите на петрол, чиито интереси ще бъдат нарушени!
Lisko - майстор
Производителите на петрол ако са далновидни самите те трябва да инвестират в нови технологии за да може когато кладенчето им пресъхне да не се озоват на сухо (както стана с жителите на малката островна страна Науру - от богаташи станаха пълни бедняци, когато единственият им (природен) източник на приходи свърши)
Момента е сега - когато имат парите (силата) да купуват патенти и да развиват следващата степен, че когато петрола свърши да са отново на върха. Всеки друг подход е идиотизъм.
Що се отнася до зададен по-горе въпрос - кат ти свършел тока отде ще си го носиш в найлонова торбичка ... Всъщност токът е мноооого по-удобен от което и да е гориво - много по-лесно се пренася и ако си снабден с подходящи устройства можеш и сам да си го добиваш (а бензин не можеш).
ivanovbg - майстор
Петрола и природния газ свърши ли, света който познаваме и той ще свърши. В една кола, може би само металните части не са от петрол, но са направени с неговото участие.
stivemaster - майстор
При такива търговски условия Тани как няма да я купуват толкова ,аз продължавам да се учудвам защо у нас също не се купуват яко .Ама какво като се учудвам например онзи ден шефа ми си купи нов "джип" и идеята за хибрид или Тесла му се струвала :irre3: несериозна ! Това обаче е демонстрация, на доста сериозна недостатъчност, каквато междувпрочем демонстрират и някои от участниците в темата.След отчайващо категоричните примери на Тани,ivanovbg,dj_marti79 и т.н. има хора, които не са само на друго мнение (мненията са като задниците всеки си има,само дето е прието че за да имаш мнение, трябва да имаш достатъчно информация) а се и надсмиват над мненията на по знаещите от тях ,типично по нашенски .
Тяхна си работа ,но за да засилим убеждението, искам да попитам нещо ,хората даващи нещо на темата :
Мислите ли че цената на батериите само, препятства навлизането на електровозилата ? Уточняващите въпроси - мислите ли, че тези цени са толкова ниски, че не могат да се намалят с конкурентно производство и на други места у нас, освен в София и Сливен ? Дали пък у нас не могат да се правят контролери на добра цена ? И накрая, конверсиите с оловно киселинни батерии, дали са причина да се подценяват такива конверсии ? Още повече че има и такива изследвания с добри резултати.

ПП Още един въпрос ,как смятате не е ли клиентелистки текста, написан по начин като че ли предполагащ, субсидия само за закупен фабричен електрически автомобил ? Ако след конверсия, автомобила бъде регистриран като "вид гориво - електрически" той ще има ли право на субсидия ? Този за мен е изключително важен въпрос.
Последна промяна от stivemaster на нед апр 06, 2014 11:41 am, променено общо 1 път.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 52

Тема "Електромобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: