Във форума има и друг колега, който прави същото.
viewtopic.php?f=18&t=24657
Евала пичове!
viewtopic.php?f=18&t=24657
Евала пичове!
maxuel82 написа:Електрокарите с какви двигатели са предполагам правотокови ! Там където работя имаме 2 електрокара -зареждат ги през нощта и по цял ден не се спират, значи батерийте са доста издръжливи ! На първото клипче (с БМВ-то) акумулаторите са обикновенни а не трябва ли да са тягови за да издържат повече !Трябва
ludiagsm написа:вече имам чисто нов двигател 48волта 10кв 3800рпм надявам се с него колата да вдигне поне 60км в 4ас ,скоро ще го монтирам и ще пусна някоя снимка или клип4е.Искам да си ходя наработа с нея когато е студено времето ,4е с тоя бенз не се издържа ве4еИ аз ще се захващам наесен !А защо до 60км. Нали скоростната кутия остава би трябвало да вдига много повече !Нали оборотомера мери оборотите на коляновия вал а оста на електромотора в случая е този вал и щом се развърта до 3800об/мин-1 би трябвало колата да развива скорост колкото ще вдигне с ДВГ при 3800оборота примерно на 4-та скорост
dj_marti79 написа:Поста на world_explorer е доста ценен, за което му благодаря. От него изваждаме следното:Марти , изгледай този клип и пак си кажи мнението за асинхронните двигатели!
-правотоковите електродвигатели са по-подходящи за наще цели, в сравнение с асинхронните които и при номинални обороти и при много ниски обороти консумацията е почти една и съща, от където следва - ниски обороти, консумация номинална, малък въртящ момент.
-асинхронните нямат възможност за рекуперация съответно немогат да се ползват за моторна спирачка.
-асинхронните са големи и тежки.
-асинхронните немогат да се претоварват неколкократно.
-управлението на асинхронните е сложно и скъпо
-диапазона на оборотите на асинхронните е ограничен и отгоре и отдолу.
Това достатъчно убедително ли е, че асинхронните не са подходящи за наще цели?
Мисля, че няма да се стигне до т. нар. "лудо развъртане" защото двигателя ще е постоянно куплиран към установката, пък ако се развърта много - ще вдига 100 на първа скорост
maxuel82 написа:би трябвало да се развърти и на 4-та и на 5-та ама не съм сигурен дали натоварването което се полу4ава при 4-та и 5-та скорост ще позволи на мотора да се развърти до 3800рпм трябва да се тества за да се види на практика надявам се да е скороludiagsm написа:вече имам чисто нов двигател 48волта 10кв 3800рпм надявам се с него колата да вдигне поне 60км в 4ас ,скоро ще го монтирам и ще пусна някоя снимка или клип4е.Искам да си ходя наработа с нея когато е студено времето ,4е с тоя бенз не се издържа ве4еИ аз ще се захващам наесен !А защо до 60км. Нали скоростната кутия остава би трябвало да вдига много повече !Нали оборотомера мери оборотите на коляновия вал а оста на електромотора в случая е този вал и щом се развърта до 3800об/мин-1 би трябвало колата да развива скорост колкото ще вдигне с ДВГ при 3800оборота примерно на 4-та скорост
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: