• 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
zach_82 - специалист
10 kw, 60-80 V ел. двигател е напълно достатъчен за градски скорости до 60 км/ч
hidrazin - майстор
пон май 17, 2021 8:47 pminfomar написа:
Snap288.jpg
Глупости. Вързал си се на тъпите журналя.
:partyman:
MamaMy - майстор
Изоставени ли бяха тези електрически коли, защото батериите им се повредиха?
Пост за антиелектрическа кола показва резултатите от провален бизнес модел, а не от провалена технология.


Снимките показват морга на електрически превозни средства, изоставени, тъй като техните клетки за съхранение на акумулатори издават

Произход

През 2021 г. потребителите на социалните медии започнаха да разпространяват снимки, които уж показват „коли с електрическо задвижване в корабостроителница“ близо до Париж, Франция, в които се предполагаше, че се помещават стотици изоставени електрически превозни средства, като колите, за които се предполага, че са изоставени и оставени да се разпадат, тъй като клетките им за съхранение на батерии са разядени и бяха твърде скъпи за подмяна:

Въпреки че снимките са реални, придружаващото описание е подвеждащо по множество начини. Този елемент всъщност е пример за неуспешен бизнес модел, а не за неуспешна технология.

Още през 2011 г. програмата Autolib предлага услугата за предоставяне на хиляди електрически превозни средства в района на Париж по програма за споделяне на автомобили. Абонатите на услугата бяха в състояние да използват всеки от флота от 4000 автомобила BlueCar, както пожелаят, като плащат такса всеки път в зависимост от това колко дълго са използвали автомобила. В своя пик през 2016 г. програмата се похвали със 110 000 абонати.

Autolib обаче се плъзна от този връх в спад поради редица фактори: Четири хиляди автомобила за над 100 000 абонати означаваха, че много потребители не могат да намерят превозни средства, когато ги искат; потребителите често оставяха автомобилите мръсни вътре и повредени; и конкуренцията от приложения, като Uber, подкопа клиентската база. До 2018 г. Autolib имаше дългове от десетки милиони евро и програмата беше прекратена през юни същата година.

В крайна сметка повечето BlueCars в по-добро състояние бяха закупени и препродадени на нови потребители или бракувани за части . Но частна компания в крайна сметка съхранява някои от автомобилите в не особено добро състояние в индустриална зона близо до Romorantin в Loir-et-Cher, както се вижда по-горе - не защото клетките за съхранение на превозните средства са се провалили, а защото Програмата за споделяне на автомобили Autolib не е жизнеспособен дългосрочен бизнес модел.

Също така не е така, че изоставените батерии на Autolib BlueCars „източват токсините в земята“. Както е отбелязано в докладите по темата, батериите са извадени от превозни средства на снимките:

Въпреки протестите на групата Bolloré, мултинационалната компания трябваше да евакуира 4 000 нежелани автомобила от региона на Париж и спешно да ги съхрани. След това те бяха продадени на няколко партиди и две компании сега държат по-голямата част от останалия флот: бретонската компания Autopuzz, бивш подизпълнител на Bolloré, която препродава тези превозни средства из цяла Франция, и компанията Atis Production, чийто мениджър Paul Aouizerate не иска да разкрие плановете му за Autolib, паркиран в Лоар и Шер.

Бизнесменът също съжалява за публикуването на снимки на своите превозни средства в началото на март, споделени от страстен блогър, който беше изумен от подобен пейзаж. Изображенията станаха широко разпространени във Facebook и Twitter, като потребителите на интернет се питаха как тези автомобили могат да се използват повторно и се чудеха за потенциалния риск от замърсяване на почвата, който представляват.

„Нашите превозни средства се съхраняват правилно. Пожарникарите са наясно, че строителната площадка е добре организирана. Всички батерии са премахнати, и връзките са изолирани “(каза Пол Ауизерате, мениджър на производството на Atis).

Дейвид Микелсън

Публикувано 16 май 2021 г.
infomar
Блогър от Финландия не можа да повярва колко ще му струва смяната на батерията на неговата Tesla Model S и предприе крайни мерки. Финландецат твърди, че за новия акумулаторен блок и за работата по смяната са му поискали 20 хиляди евро. А колата е само на осем години.

Така той решава, че е по-добре да забрави за ремонта и просто да се забавлява, като унищожи колата. А блогърът не би бил никакъв блогър, ако не заснеме всичко случващо се в целия му блясък. Вместо да дадат исканата сума за батерията, той и другарите му закарват електрическата кола до изоставена кариера и... използват 30 килограма експлозив.

За да гарантира, че действието няма да остане незабелязано, финландецът настанява манекен с образа на Илон Мъск в салона. Може би това е някакъв вид вуду ритуал. Но и това едва ли ще попречи на основателя на Tesla да остане най-богатият човек в света и да стане „Личност на годината“ според списание Time. „Клоун, гений, трол, визионер, индустриалец, шоумен“, - така наричат Илон Мъск, но той продължава да развива компанията си и да продава електромобили. Вижте.
https://fakti.bg/avto/639193-zashto-sob ... avat-video
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52

Тема "Електромобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: