trichko.bg

НаправиСам.bg

Майстори сам с форума на НаправиСам.bg
Бигор-ИН Метални Керемиди и Улуци   Конструктори ЛЕГО на уникални цени   Сублимация.BG   LED осветление   
Дата и час: Съб Апр 19, 2014 1:16 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 28, 2012 11:07 am 
Offline
специалист

Регистриран на: Пет Авг 22, 2008 2:22 pm
Мнения: 84
Привет на сръчковците.

Машинката ми е 250-ка. Всичко си и беше ок. Но така стана, че не я бях палил 2 години. И вчера ми се наложи да я припаля. Много трудно запали ( приех го за ноемално). Но след като загря трудно се форсира. За да може да се изфорсира трабва поетапно да и подавам газ много внимателно за вдигне пълни обороти. Все като и дам газ се дави и гасне. Един вид лекичко подавам гас пускам, вдига обороти, подавам пак гас пускам вдига още обороти, още син такъв етап и чак тогава газ до дупка за да се изфорсира.
И сега се чудя какво ли е. Като начало ще сменя свеща а и мисля от 95 да я пробвам на 98.
Ако може идей за проблема :?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 28, 2012 11:30 am 
Offline
специалист
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 29, 2011 8:00 am
Мнения: 292
Местоположение: Варна
Genesis написа:
Привет на сръчковците.

Машинката ми е 250-ка. Всичко си и беше ок. Но така стана, че не я бях палил 2 години. И вчера ми се наложи да я припаля. Много трудно запали (приех го за нормално). Но след като загря трудно се форсира. За да може да се форсира трябва етапно да и подавам газ много внимателно за вдигне пълни обороти. Все като и дам газ се дави и гасне. Един вид лекичко подавам гас пускам, вдига обороти, подавам пак газ пускам вдига още обороти, още син такъв етап и чак тогава газ до дупка за да се форсира.
И сега се чудя какво ли е. Като начало ще сменя свещта а и мисля от 95 да я пробвам на 98.
Ако може идеи за проблема :?

Възможно е при опитите да запалиш да си разбутал настройките на карбуратора, но за това ти не пишеш нищо...
Все пак първо провери и настрой карбуратора отново.

Смяната на свещта е добре да я направиш, но проблема ти повече ми прилича на запушени от насмоляване на отвори или канали в карбуратора. Това е нормално след 2 годишен престой, особено ако е била с горивото. По тази причина в ръководството е написано машината да се съхранява без гориво.
Ако това е проблема, той се решава с промиване на карбуратора. Коресилина е добър разтворител на тези смоли, като ако случая не е много сериозен, промивката може да се направи без разглобяване на карбуратора. Просто го потапяш в чаша с разтворител...

_________________
Изображение
SAFETY FIRST!
Драгомир Янков


Последна промяна bigdragon на Вто Окт 02, 2012 7:21 am, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 28, 2012 11:40 am 
Offline
майстор
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 3:53 pm
Мнения: 1244
Местоположение: София
Махни свеща, изчисти я с телена четка и я промии с бензин. Продухай цилиндъра без свещ няколко пъти без да подаваш газ, със спринцовка вкарай в цилиндъра чист бензин 10-15 мл. завии свеща и запали без газ. Тя ще поработи за малко и ще спре, след това опитай да запалиш на смукач. Мисля че проблема ще се реши. За мен потапянето на карбуратора цял в кореселин е неудачно, защото в него има гумени мембрани чуствителни към подобен род химикали.
ПП Оправи си заглавието на темата "ШТИЛКАТА ми" вероятно.

_________________
Девет пъти мери,един път режи.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 28, 2012 12:05 pm 
Offline
майстор
Аватар

Регистриран на: Пон Окт 24, 2011 7:43 am
Мнения: 6970
Местоположение: София
Бензина е поизветрял-имах същия проблем и като налях нов бензин тръгна.

_________________
Глупости правят умните хора.За останалите е ежедневие.О.Уайлд.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 28, 2012 12:44 pm 
Offline
специалист

Регистриран на: Пет Авг 22, 2008 2:22 pm
Мнения: 84
Ок грешка на езика :).
Винаги машината я пребирам след като изгори всичкия бензин в резервоара. Настройките на карбуратора никога не съм ги пипал. За свеща направо ще си купя нова, пък ако не се оправи ще питам и в някой сервиз. А дали тези машини работят по-добре с 98?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 28, 2012 3:07 pm 
Offline
майстор
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 3:53 pm
Мнения: 1244
Местоположение: София
По принцип трябва да се спазват предписанията на производителя. Може с 98, :? но той вероятно има по-голяма детонация и е възможно да натоварва коляно-мотовилковата група, също и температурата е по-висока при изгарянето. Мой съвет, не пипай карбуратора много трудно ще го настоиш после.

_________________
Девет пъти мери,един път режи.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пет Сеп 28, 2012 4:45 pm 
Offline
специалист

Регистриран на: Пет Авг 22, 2008 2:22 pm
Мнения: 84
Не там няма да ровичкам. Ще се оитам да си поиграя малко с настройките на оборотите и ако не стане на сервиз.
А сега се сещам няма ли някакви добавки за да прочистят карбуратора, като е при колите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Сеп 29, 2012 10:03 pm 
Offline
специалист

Регистриран на: Пет Авг 22, 2008 2:22 pm
Мнения: 84
Много странно.
Днес я палих с намерение да направя центровка на ниските за да се оправи въпросния проблем и машината си работеше перфектно. Сама си се оправи.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Нед Сеп 30, 2012 6:33 am 
Offline
специалист

Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 1:22 pm
Мнения: 972
crez написа:
Може с 98, :? но той вероятно има по-голяма детонация

Не съм спец по горивaтa,но мисля,че по-големия октaн дaвa по-мaлкa детонaция ,т.е по-бaвно горене.

_________________
"...с правописа под вежди се гледаме строго
и боря се с него, доколкото мога."


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Нед Сеп 30, 2012 7:14 am 
Offline
специалист
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 29, 2011 8:00 am
Мнения: 292
Местоположение: Варна
Genesis написа:
Много странно.
Днес я палих с намерение да направя центровка на ниските за да се оправи въпросния проблем и машината си работеше перфектно. Сама си се оправи.

Радвам се за теб, но "смърт без причина няма".
Вероятно свежият бензин (бензина също е разтворител) след престояването в горивната система си е свършил работата...

_________________
Изображение
SAFETY FIRST!
Драгомир Янков


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пон Окт 01, 2012 7:36 pm 
Offline
специалист
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 25, 2010 12:49 pm
Мнения: 839
Местоположение: Бургас или на село /на село/
iivanov написа:
crez написа:
Може с 98, :? но той вероятно има по-голяма детонация

Не съм спец по горивaтa,но мисля,че по-големия октaн дaвa по-мaлкa детонaция ,т.е по-бaвно горене.

Точно!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Окт 02, 2012 7:10 am 
Offline
специалист

Регистриран на: Нед Авг 19, 2007 10:01 am
Мнения: 191
Местоположение: София
iivanov написа:
crez написа:
Може с 98, :? но той вероятно има по-голяма детонация

Не съм спец по горивaтa,но мисля,че по-големия октaн дaвa по-мaлкa детонaция ,т.е по-бaвно горене.

off/ Странно се получава във форума - когато се изразяваш с правилните термини, повечето потребители не те разбират. Като го напишеш по-просто, всички те разбират, но някои държат да те поправят! В случая:
Съвсем очевидно е, че @crez е имал предвид не "детонационно горене", а създаване на по-високо налягане в цилиндъра, поради очакваното по-високо енергийно съдържание на горивото. /off

_________________
Човек се учи докато е прост!
Когато малкият човек прави голяма сянка, залезът идва! (Л. Д. с.)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Чет Окт 04, 2012 8:18 pm 
Offline
специалист

Регистриран на: Съб Фев 18, 2012 1:22 pm
Мнения: 972
Въпросa не е в енергийното съдържaние,a когa ти го дaвa.A Crez е един увaжaвaн от мен съфорумец.

_________________
"...с правописа под вежди се гледаме строго
и боря се с него, доколкото мога."


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пон Окт 08, 2012 10:36 am 
Offline
майстор
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 3:53 pm
Мнения: 1244
Местоположение: София
iivanov написа:
A Crez е един увaжaвaн от мен съфорумец.

Благодаря! :)

_________________
Девет пъти мери,един път режи.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
POWERED_BY
Направи сам