Страница 1 от 2

Проблем с щилката ми.

Публикувано: пет сеп 28, 2012 12:07 pm
от Genesis
Привет на сръчковците.

Машинката ми е 250-ка. Всичко си и беше ок. Но така стана, че не я бях палил 2 години. И вчера ми се наложи да я припаля. Много трудно запали ( приех го за ноемално). Но след като загря трудно се форсира. За да може да се изфорсира трабва поетапно да и подавам газ много внимателно за вдигне пълни обороти. Все като и дам газ се дави и гасне. Един вид лекичко подавам гас пускам, вдига обороти, подавам пак гас пускам вдига още обороти, още син такъв етап и чак тогава газ до дупка за да се изфорсира.
И сега се чудя какво ли е. Като начало ще сменя свеща а и мисля от 95 да я пробвам на 98.
Ако може идей за проблема :?

Re: Проблем с шилакат ми.

Публикувано: пет сеп 28, 2012 12:30 pm
от bigdragon
Genesis написа:
Привет на сръчковците.

Машинката ми е 250-ка. Всичко си и беше ок. Но така стана, че не я бях палил 2 години. И вчера ми се наложи да я припаля. Много трудно запали (приех го за нормално). Но след като загря трудно се форсира. За да може да се форсира трябва етапно да и подавам газ много внимателно за вдигне пълни обороти. Все като и дам газ се дави и гасне. Един вид лекичко подавам гас пускам, вдига обороти, подавам пак газ пускам вдига още обороти, още син такъв етап и чак тогава газ до дупка за да се форсира.
И сега се чудя какво ли е. Като начало ще сменя свещта а и мисля от 95 да я пробвам на 98.
Ако може идеи за проблема :?
Възможно е при опитите да запалиш да си разбутал настройките на карбуратора, но за това ти не пишеш нищо...
Все пак първо провери и настрой карбуратора отново.

Смяната на свещта е добре да я направиш, но проблема ти повече ми прилича на запушени от насмоляване на отвори или канали в карбуратора. Това е нормално след 2 годишен престой, особено ако е била с горивото. По тази причина в ръководството е написано машината да се съхранява без гориво.
Ако това е проблема, той се решава с промиване на карбуратора. Коресилина е добър разтворител на тези смоли, като ако случая не е много сериозен, промивката може да се направи без разглобяване на карбуратора. Просто го потапяш в чаша с разтворител...

Re: Проблем с шилакат ми.

Публикувано: пет сеп 28, 2012 12:40 pm
от crez
Махни свеща, изчисти я с телена четка и я промии с бензин. Продухай цилиндъра без свещ няколко пъти без да подаваш газ, със спринцовка вкарай в цилиндъра чист бензин 10-15 мл. завии свеща и запали без газ. Тя ще поработи за малко и ще спре, след това опитай да запалиш на смукач. Мисля че проблема ще се реши. За мен потапянето на карбуратора цял в кореселин е неудачно, защото в него има гумени мембрани чуствителни към подобен род химикали.
ПП Оправи си заглавието на темата "ШТИЛКАТА ми" вероятно.

Re: Проблем с шилакат ми.

Публикувано: пет сеп 28, 2012 1:05 pm
от VLADO66
Бензина е поизветрял-имах същия проблем и като налях нов бензин тръгна.

Re: Проблем с шилакат ми.

Публикувано: пет сеп 28, 2012 1:44 pm
от Genesis
Ок грешка на езика :).
Винаги машината я пребирам след като изгори всичкия бензин в резервоара. Настройките на карбуратора никога не съм ги пипал. За свеща направо ще си купя нова, пък ако не се оправи ще питам и в някой сервиз. А дали тези машини работят по-добре с 98?

Re: Проблем с шилакат ми.

Публикувано: пет сеп 28, 2012 4:07 pm
от crez
По принцип трябва да се спазват предписанията на производителя. Може с 98, :? но той вероятно има по-голяма детонация и е възможно да натоварва коляно-мотовилковата група, също и температурата е по-висока при изгарянето. Мой съвет, не пипай карбуратора много трудно ще го настоиш после.

Re: Проблем с щилката ми.

Публикувано: пет сеп 28, 2012 5:45 pm
от Genesis
Не там няма да ровичкам. Ще се оитам да си поиграя малко с настройките на оборотите и ако не стане на сервиз.
А сега се сещам няма ли някакви добавки за да прочистят карбуратора, като е при колите.

Re: Проблем с шилакат ми.

Публикувано: съб сеп 29, 2012 11:03 pm
от Genesis
Много странно.
Днес я палих с намерение да направя центровка на ниските за да се оправи въпросния проблем и машината си работеше перфектно. Сама си се оправи.

Re: Проблем с шилакат ми.

Публикувано: нед сеп 30, 2012 7:33 am
от iivanov
crez написа:
Може с 98, :? но той вероятно има по-голяма детонация
Не съм спец по горивaтa,но мисля,че по-големия октaн дaвa по-мaлкa детонaция ,т.е по-бaвно горене.

Re: Проблем с шилакат ми.

Публикувано: нед сеп 30, 2012 8:14 am
от bigdragon
Genesis написа:
Много странно.
Днес я палих с намерение да направя центровка на ниските за да се оправи въпросния проблем и машината си работеше перфектно. Сама си се оправи.
Радвам се за теб, но "смърт без причина няма".
Вероятно свежият бензин (бензина също е разтворител) след престояването в горивната система си е свършил работата...