Всички въпроси за вилата.
MamaMy - майстор
Колеги, припадна ми една резачка на изгодна цена и я взех. По принцип искам да ползвам само мотора, но ако стане и работи добре може да продължи да живее и като резачка.
Предния собственик я е ползвал леко индиански. Цялата е омазана в старо двигателно масло. За свещ е поставена ВМЗ 7 . Иначе има компресия, но според него, палела трудно. Аз дори не съм я пробвал. Директно я разхвърлях на съставни части. След лек оглед (поради невъзможност за тотално измиване с бензин и обезмаслител) установих няколко прецакани гарнитури, липсващ филтър за въздуха и задръстени цедки за маслото и за бензина. Ще разглобя и карбуратора. Намерих ремонтен комплект за него, намерих и оригинална свещ NGK. Проблем са гарнитурите.
Молбата ми е, ако някой се е сблъсквал с такава антика, нека сподели на какво е аналог евентуално или от къде да се снабдя с резервни части за нея. Някое сервизно описание също би ми било полезно. Предварително благодаря

ПП може би темата е за Ремонтирай сам :? . Ще помоля модератора да я премести!
Kumay - майстор
В таблицата няма модел 118.
Утре ще звънна да питам :wink:
Krass - майстор
Това чудо няма предпазител :shock:
MamaMy - майстор
То няма спирачка. Има само стоп бутон. Ако палеше лесно докато го барнеш винаги ще пали. Сигурно това му е била защитата :-D . Не съм свалил цилиндъра, че ме е гнус от мизериите от вън, но като я докарам до приличен вид и него ще сваля. Иначе има компресия. Така през отвора за ауспуха видяното изглежда добре. Замислил съм и транспортни функции :roll:

http://prodavalnik.com/motorna-rezachka-i36713593

Благодаря Ники! Видях, че официално вие ги сервизирате, но дали поддържате и музейни експонати... :? Мислех да те тормозя ако никой не даде акъл, но да изчакам след 7.12 :)

Прикачен файл

Клипборд02.jpg
MamaMy - майстор
За мое съжаление след окончателно разглобяване изскочиха доста скъпи дефекти и мисля да я пенсионирам. Оказа се, че и цилиндъра и буталото със сегмента са дали фира. Като гледам степента на износване, бая си е поработила машинката. Иначе е перфектно изработена. Изцяло е направена от прахово боядисан алуминии. Няма пластмасови капаци или детайли никъде. Всичко е много прецизно полирано и паснато. Абе заслужавала си е парите. Много качествена марка.

Прикачен файл

Клипборд2.jpg

Прикачен файл

Клипборд1.jpg
iivanov - майстор
Долмар(макита)са си долмар.Ако имаха и достъпна сервизна база, хускварна и щил ряпа да ядат. :down:
MamaMy - майстор
Все още има надежда :) . Утре ще ходя да проверя колко ще струва шлайфа на цилиндъра. Ако е поносима цената, мисля да купя едно бутало с 1мм по голям диаметър. Ще я побългарявам явно. Така или иначе ще се сменят всички семерини, гарнитури, основните лагери. Има нужда от нова свещ и не е ясно запалването на какво дереже е. Дори и така, значително ще надхвърля цената на нова китайска резачка. Ще се изясни утре на къде ще сме. Хич не искам да я изхвърлям. :roll:

Тема "Части и сервизна инструкция за моторна резачка Dolmar 118" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: