• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
Водни помпи, хидровори, ВИК, канали зация и др.
rulom - модератор
vidrata написа:
Така........ аз решавам проблема с "превъртането на калчищата при неконусна резба като стисна външната резба с тръбния ключ няколко пъти на различни места та да "надраскам" резбата (но предполагам че това ти е ясно).Друго - не е вярно че "всичко е на късмет" има си майсторлък в навиването на калчищата.
А тефлоновата лента я мразя за това което и ти си писал ,че като върнеш и 3мм на зад и притича.
За течния тефлон съм съгласен.А какво мислиш за калчища + течен тефлон.
"Дребните" хитринки се знаят от всички работещи-майстори и чираци,но всичко опира (поне за мен) до минимум работа и максимум печалба + и клиента да е доволен.Калчища и течен тефлон за мен е равносилно на използваното в миналото калчища и блажна боя.Здраво,без течове....ама дупе да му е яко на този който ще го преправя.
Смятам че само течния тефлон все пак си върши работата за която е създаден.Имам приятел автомобилен монтьор, показах му течния тефлон и наскоро ми каза че го използва доста често,а при автомобилите става въпрос за налягания доста по-големи от ВИК мрежата.
vidrata - специален-специалист
Колега предупреждавам те ,че не се заяждам , но това за "преправянето" ме навежда на мисълта че не си сигурен в себе си.Защо смяташ че ще има нужда от преправяне????????????
Не ми отговори на няколко от въпросите :? .Ако си съгласен просто си признай :) .
rulom - модератор
За "преправяне" имам в предвид следващ ремонт след 10-15 год.,когато излезе модата на нещо друго и се появят "нови майстори(ама к'во ни е зор,ние тогава ще сме пенсионери :wink: ),та мисълта ми е че няма нужда да си усложняваме живота напразно.
Ето сега, например,човека пита как да си оправи теча,а ние философстваме относно стила на работа.
На всички ни е ясно че това без рязане и изхвърляне на фитингите няма да стане,ама акъли много,а парите за нови фитинги ще си ги извади tassel от джоба,ако има конкретни предложения за спасяване на преправянето ще е добре, иначе на всеки му е ясно какво следва.
А по-горе беше казано много ясно:
LazarGanev написа:
Щом е калчища може и да спре да капе, изчакай. Много по-лесно и сигурно щеше да стане с ППР холендър.
vidrata - специален-специалист
Съгласен :2thumbs:
tassel - специалист
Дааааааа май няма да мине без рязане и къртене. Доколкото обаче успях да видя, капката се появява между метала и пластмасата. Най-вероятно от прекалено натягане.
LazarGanev - "Велик майстор"
Какво? Ти да не би да си натягал след заварката?
tassel - специалист
Не, не съм. Обаче ако обърнеш внимание, в какво състояние е прехода, с който са били свързани металните тръби, ще ти стане ясно, какво натягане е било. Миналата година тръбите в кухнята ги сменя братовчед ми, който е 150кг и бивш борец. :-D :-D . Бая зор видях, докато го развия този преход. Та предполагам от развиване и завиване се е получило това нещо. Както и да е. Вече съм ги преправил. Остава да видим, дали ще има пак теч. :wink:

Прикачен файл

поправка1.jpg
поправка1.jpg (157.66 KиБ) Видяна 11492 пъти

Прикачен файл

поправка.jpg
поправка.jpg (174.08 KиБ) Видяна 11492 пъти
montoya - майстор
Те тва те е вече друго нещо.Иначе се случва от многото стискане с ключа металната пресовка да се отдели от пластмасата при тия преходи.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10

Тема "монтиране на полипропиленови тръби" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: