vidrata написа:Така........ аз решавам проблема с "превъртането на калчищата при неконусна резба като стисна външната резба с тръбния ключ няколко пъти на различни места та да "надраскам" резбата (но предполагам че това ти е ясно).Друго - не е вярно че "всичко е на късмет" има си майсторлък в навиването на калчищата."Дребните" хитринки се знаят от всички работещи-майстори и чираци,но всичко опира (поне за мен) до минимум работа и максимум печалба + и клиента да е доволен.Калчища и течен тефлон за мен е равносилно на използваното в миналото калчища и блажна боя.Здраво,без течове....ама дупе да му е яко на този който ще го преправя.
А тефлоновата лента я мразя за това което и ти си писал ,че като върнеш и 3мм на зад и притича.
За течния тефлон съм съгласен.А какво мислиш за калчища + течен тефлон.
Смятам че само течния тефлон все пак си върши работата за която е създаден.Имам приятел автомобилен монтьор, показах му течния тефлон и наскоро ми каза че го използва доста често,а при автомобилите става въпрос за налягания доста по-големи от ВИК мрежата.