Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
ginev - напреднал
да предположим че на профилактиката са допълнили друг фреон не 22
защото маи се спогледаха като видяха че климатика е с 22
какво става с маслото то трябва ли да се подменя?
при презареждане, или да се добавя и колко?


може ли вътрешното тяло да е 1,50 по ниско от външното ,и тръбен път 5-6метра.
става въпрос за нов монтаж.
donkiko - напреднал
ginev написа:
гледам че използвате някакви топлообменици ,фреон /вода
нали за всеки конпресор си има точно определени,като големина .
по киловати ли ги определяте?
скъпи ли са?и от каде се купуват?
моят ваздушен датчик е в стаята , това проблем ли е ?
а тръбния на на на входа на фреона до самия топлообменик
вода та е 42-45гр.на изход
на вход 30-35гр.
на колко градуса работят тия самоделки по принцип?на водата ?
и конпресора греи като скъсан,
фреона на фход 60-65гр. и се изкл.вентилатора на вън.
когато започне размразяването на конпресора се вкл.защитата(прегрява)
Има пластинчати и тръба в тръба топлообменници.Смята се по температура на горещи пари на фреон и изходна темп. на вода .Въздушния датчик може да следи стайна темп. или темп. на вода.Тръбния датчик не мога да разбера къде си го сложил.Ако това е темп. на главата на комп. не е много.Гледай дебелата тръба на комп. да е студеничка,от темп. на фреона там зависи и охлаждането на комп.Най вероятно тук е проблема с прегреването на компресора.Ако подаваш 45 градуса вода гледай да връщаш 40 - около 5 градуса разлика е най добре.Сложи буферен съд(не бъркай с разширителен).
Дефроста ти продължава по дълго време и оттам прегрява копмресора,регулира се с промяна мястото на тръбния датчик или промяна на неговото съпротивление.Вентилатора на външното тяло е хубаво че спира-регулира работния ток на компресора.Надявам се че хладилен техник е сглобил машинката- би трябвало по някои налягания и температури да се дооправи.Управлявай я по темп. на връщаща вода .
Успех и дано да съм полезен с тази сбита информацийка.
Последна промяна от donkiko на ср дек 21, 2011 9:57 pm, променено общо 1 път.
donkiko - напреднал
ginev написа:
да предположим че на профилактиката са допълнили друг фреон не 22
защото маи се спогледаха като видяха че климатика е с 22
какво става с маслото то трябва ли да се подменя?
при презареждане, или да се добавя и колко?


може ли вътрешното тяло да е 1,50 по ниско от външното ,и тръбен път 5-6метра.
става въпрос за нов монтаж.
Смесване на фреони или наличие на въздух не е добре за хладилна машина.Масло може да се добави но ако е сигурно че има загуба на същото.При тази разлика във височини и метраж би трябвало да имаш маслен трап на тръбите.Обикновено на три метра една ''утка''
ginev - напреднал
БЛАГОДАРЯ, аз сам си правя всичко, уча се.
тръбния датчик е на дебелата тръба на фреона с потенциометър
вече въздушния е на входа на студената вода .
дефроста няма оправия,замислям се за пресостат ?
притесняваме компресора ,на корпуса температурата 80 гр. и на горе при 18 бара.
а на табелка му дават 2.5мп.
маи ще е само за охлаждане тая ???
donkiko - напреднал
на 18 бара е добре високото налягане,макс.20 и трябва вече да спира да почива.
стига ли охлаждане до компресора-регулира се с количество фреон в инсталацията и количество впръскано в изпарителя
става и с пресостат по ниско налягане да обръщаш цикъла
и не и се давай ще те топли тая пущина :)
ginev - напреднал
ДА ТОПЛИ , НО НА ДЕФРОСТ ЗАДЕИСТВА ТЕРМОТО НА КОНПРЕСОРА СЛЕ 4-5МИН.
ИНАЧЕ КАТО Е НАД НУЛАТА НЕ ИЗПОЛЗВА ДЕФРОСТ И РАБОТИ ДОБРЕ 45 ГР.НА ИЗХОД/35 ГР. НА ВХОД
МИСЛЯ ДА КУПЯ ФРЕОН 22 И ДА Я ЗАРЕДЯ.
ТА ДА ВИДИМ. ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ.
donkiko - напреднал
дано си оправил охлаждането на компресора,а дефроста не е ли готов преди тия 4-5 минути.(да не подаваш горещи пари ако няма скреж по топлообменника).Нещата се въртят около моментната температура на тръбния датчик-Да сменяш мястото му или да си играеш с тримера нещо такова.
А пък тази осака няма ли датчик на външно тяло?Трудно е така от разстояние и извинявай ако греша някъде.
vankovarnata - специалист
ginev написа:
БЛАГОДАРЯ, аз сам си правя всичко, уча се.
тръбния датчик е на дебелата тръба на фреона с потенциометър - сложи го на тънката
вече въздушния е на входа на студената вода .
дефроста няма оправия,замислям се за пресостат ? не пипай
притесняваме компресора ,на корпуса температурата 80 гр. и на горе при 18 бара.- е малко
а на табелка му дават 2.5мп.
маи ще е само за охлаждане тая ???
Казваш спира вентилатора. На колко бара спира.
Какво значи - успоредно на котела слойих нов котел в които вградих ватрешното тяло на 20ка осака
ginev - напреднал
няма датчици на вън,дефроста е за време 10 мин.(програмиран)
от климатик съм направил термопонпа въздох-вода.
за охлаждане и отопление .
vankovarnata - специалист
ginev написа:
няма датчици на вън,дефроста е за време 10 мин.(програмиран)
от климатик съм направил термопонпа въздох-вода.
за охлаждане и отопление .
Я обясни по-подробно какво си направил и какво ползваш, че е много омотано. Ако имаш и снимки още по-добре.

Тема "термопомпа за охлаждане" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: