• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 20
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
oksan - напреднал
Да споделя и аз. Имам я тази фреза от пролетта, като си я взех с целия инвентар. Тази есен се мъчих да ора с металните колела и допълнителна тежест от около 20 кг., но не се получава. Колелата се напълнят с пръст и започва да боксува. Чудя се дали ако са ъглови - лястовича опашка ще се пълнят по-малко?
Krass - майстор
Това направих за оран. https://www.dropbox.com/s/f9hzfs5fsmmp0 ... 162339.jpg Вече са готови, но нямам снимки. Не съм ги пробвал.
iivanov - майстор
Помисли за повишаване на теглото. :? Всъщност не искам да ти убивам ентусиазма, ама сам ще се откажеш от орането.И честито за бръмчилката!
Krass - майстор
Машината е 95 кг. за разлика от тези с алуминиевия редуктор. Те са 65 кг. май.
kabel96 - специалист
iivanov написа:
Помисли за повишаване на теглото. :? Всъщност не искам да ти убивам ентусиазма, ама сам ще се откажеш от орането.И честито за бръмчилката!
1+
iivanov - майстор
Невата е 98, железните са около 20 и имам овесена тежест 15кг.И пак е чок зор.
Krass - майстор
Хм, явно трябва да се замисля. Машината има стойка за тежести отпред. Ако напълня някакви ПВЦ тръби(примерно Ф200Х150) с бетон и метална тръба в средата, дали бетона ще издържи на вибрациите, че те тъмнозелените не оставиха никакво джилязу по къра. Човек не може една гума да спука :wink:
iivanov - майстор
Гледай да утежниш колелата.Така центъра на тежеста ще е по-ниско.
kabel96 - специалист
Трябва да има тежест и отпред пред фрезата на растояние горе долу половината от растоянието на плуга след нея.Още ми направи впечатление че и скороста на колелата е много важна.Тези фрези нямат голям избор на предавки и колелата обикновенно въртят по бързо отколкото трябва даже и на първа и или се окопават или затлачват.От всички минали през мен а много са минали само това лято над 100 една Хонда ставаше за тая работа и тя остана при мен.Но при нея явно с проектирането са мислили за оране.Но пък тя като фреза е неудобна защото е голяма и тежка.
kr1100 - майстор
малък диаметър на колелото -затъва и се накланя силно мотоблока като влезе в бразда. Затова с голямо колело ,лястовича опашка и външния край на л.опашката да не се показва от колелото- при преминаване покрай дърво или др. се засяга.Колкото е по-широко колелото или шината в/у него е по-добре - по-малко затъва.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 20

Тема "Прикачен инвентар за мотофреза" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: