• 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 47
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
iivanov - майстор
а. Студен двигател
б. Взема въздух откъдето не трябва.
в. Ковеслав или друг спец да каже.
kr1100 - майстор
Йордан написа:
Ами аз да питам-моята Гардения паля я на смукач,връщам смукача и гасне-каква може да е причината.
Нова /стара ? Изчакваш ли 20-30сек да се съвземе/Бензина в резервоара стар ли е? Въздушен филтър кога е сменян?
koveslav - майстор
Йордан написа:
Ами аз да питам-моята Гардения паля я на смукач,връщам смукача и гасне-каква може да е причината.
Има ли развитие по проблема ти,колега? Давай,че сезона свършва! Ще изтървеш сеитбата на чесъна,лука,марулите... Търси причина за бедна смес,щом на смукач работи.Стар бензин също е възможна причина.От мръсен филтър ще дави,него го пропусни за сега. Хлабаво закрепен карбуратор лесно се диагностицира-хващаш го с ръка и пробваш. Другата,по-вероятна причина е запечен жигльор ,като по принцип е възможно този номер да ти го прави и от жигльора за ниските обороти,а не само от главния горивен.Трябва да се изчисти всичко в карбуратора.Преди да го свалиш,обаче отвори на място само чашката на поплавъка му.Сложи съдче отдолу и пусни бензина,но остави да потече повече.Примерно 150-200 грама.Трябва да има постоянен,непрекъснат приток.Ако едва-едва капе,или потича и после намалява,свали и изчисти резервоара.Има и цедка в щуцера за маркуча.Отвий щуцера от резервоара и ще я видиш-в някои резервоари фабрично има доста мръсотии,в други направо се отделят люспи от покритието или от ръжда и тя доста добре се затлачва.Случи се и на машината на баща ми.
Когато ще оставяш машината за месеци престой,преди да я загасиш затвори кранчето за бензина и я остави да изгори бензина в карбуратора и сама да изгасне.Так ще имаш по-малко такива проблеми за напред.
Искам да благодаря на колегата Иванов за добрите думи.Чак спец едва ли съм,но за мен винаги ще е удоволствие,ако успея да помогна на някого с нещо,с което вече съм препатил!
Йордан - специалист
koveslav написа:
Йордан написа:
Ами аз да питам-моята Гардения паля я на смукач,връщам смукача и гасне-каква може да е причината.
Има ли развитие по проблема ти,колега? Давай,че сезона свършва! Ще изтървеш сеитбата на чесъна,лука,марулите... Търси причина за бедна смес,щом на смукач работи.Стар бензин също е възможна причина.От мръсен филтър ще дави,него го пропусни за сега. Хлабаво закрепен карбуратор лесно се диагностицира-хващаш го с ръка и пробваш. Другата,по-вероятна причина е запечен жигльор ,като по принцип е възможно този номер да ти го прави и от жигльора за ниските обороти,а не само от главния горивен.Трябва да се изчисти всичко в карбуратора.Преди да го свалиш,обаче отвори на място само чашката на поплавъка му.Сложи съдче отдолу и пусни бензина,но остави да потече повече.Примерно 150-200 грама.Трябва да има постоянен,непрекъснат приток.Ако едва-едва капе,или потича и после намалява,свали и изчисти резервоара.Има и цедка в щуцера за маркуча.Отвий щуцера от резервоара и ще я видиш-в някои резервоари фабрично има доста мръсотии,в други направо се отделят люспи от покритието или от ръжда и тя доста добре се затлачва.Случи се и на машината на баща ми.
Когато ще оставяш машината за месеци престой,преди да я загасиш затвори кранчето за бензина и я остави да изгори бензина в карбуратора и сама да изгасне.Так ще имаш по-малко такива проблеми за напред.
Искам да благодаря на колегата Иванов за добрите думи.Чак спец едва ли съм,но за мен винаги ще е удоволствие,ако успея да помогна на някого с нещо,с което вече съм препатил!
Фрезата е на 2 год.не е много стара,но наистина не съм чистил нищо по карбулатора.
koveslav - майстор
Днес едно двигателче,което се форсира,а в следващия момент не иска да си подаде газ и под товар гасне ми скъса нервите.Като знаещ,смело изчистих карбуратора,проверих и захващането на центробежния регулатор-ефект никакъв.След доста експерименти се оказа,че дроселовата клапа затяга във въздушния канал и то само след като и се закачат пружините и лостовете.Докато карба е свален,всичко е точно... Причината излезе в силно износената ос на клапата.Направихме нова ос и Acme-то е отново в джаза.Иначе това карбураторче DELORTO ново излиза над 100 евра.

Прикачен файл

Photo0351.jpg Въпросната ос.Изработена е от бронз и се е износила,но пък за сметка на това,че е от мек материал отворите в които лежи са идеално запазени.

Прикачен файл

Photo0355.jpg Новата ос е мнотирана и всичко работи нормално.

Прикачен файл

Photo0353.jpg Ето какво се получава,ако не се източва акарбуратора и утайката от него.Отдолу на камерата има винт или клапанче за източване.

Прикачен файл

Photo0354.jpg Ето го въпросния лост на регулатора и връзката му с оста излизаща от двигателя.
krismarg - специалист
Здравейте

Обикновенно намирам отговорите с много четене във форума, но не открих за вълнуващите ме въпроси за фрезите.
Налага се да купя фреза, че кръста не държи. Фаворитите ми за сега са Гарденията от заглавието и Петров-Вики. И двете са с еднакви комплекти. Гарденията е с чугунен редуктор. Не можах да намеря информация, това по-добре ли е от алуминиев и намират ли се като резервна част. Според мен и двата могат по-лесно да се счупят от такъв със стоманен корпус? Мотичките на Гарденията са за 80 и 100 см., т.е. не става за по-тесни лехи. На Петров са на 30,60 и 90 см, но профила е малко по различен и по-лесно се окопавала. Та могат ли да се ползват мотичките от Петров на Гарденията или има ли за Гардения по-тесни? В нета е доста противоречива информацията, включително и за килограмите. Гарденията била 40/65 кг, на едно място я дават с чугунен редуктор 95 кг., май и шерп ще ми трябва ако е така.

Благодаря за вниманието!
koveslav - майстор
Много и противоречиви мнения ще чуеш,колега.Редуктор можеш да спукаш само от заклещване на камък между него(редуктора) и най-вътрешната мотичка.Не е невъзможно по принцип,но е рядкост.Обаче алуминиевият редуктор за разлика от чугунения може много по-лесно и сигурно да бъде заварен,наварен и т.н. Друг критерий е тежестта-по тежката машина е нестабилна и трудна за управление при малки ширини,особено при 30см при окопаване.Тежестта обаче има предимство при някои други операции-транспорт,оран и т.н.,така че всичко зависи от основното предназначение и операциите извършвани с машината.
krismarg - специалист
И аз нещо такова си мислех. При чугунените центъра на тежеста е по-ниско, но винаги може да се поставят тежести при тези с алуминиевия. Май не може да се сменят части (лагер) и при двата нали?
koveslav - майстор
Всичко е ремонтируемо,няма значение какъв е корпуса.Сменя се всеки лагер,семеринг и т.н.Въпроса е да не се прекалява с маслото,нито да се изпуска на ниско ниво.И едното и другото не са препоръчителни.Нормалното количество масло осигурява и нормалната му работна температура.Ако маслото е в прекалено голямо количество то работи студено,стои гъсто и не се разпръсква нормално,а именно това е начина на мазане на трансмисиите и лагеруването им.Ако е малко,то загрява много и вискозитета му пада прекалено...Всичко трябва да е в норми,както и в двигателя.Центъра на тежестта не е променен,защото чугунения редуктор домавя еднаква тежест по цялата си дължина.Въпроса е че по-тежката машина има и по-голяма инерция и по-трудно се удържа особено при странични накланяния към които е склонна при малки ширини на работните органи.
krismarg - специалист
Благодаря за разясненията вече е поръчана.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 47

Тема "Мнението ми за мото-фреза Gardenia ZS 500 b-3" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: