iivanov написа:Братушките са се опитали с невата да са по-по-най, в частност, по-големи фрези и захват, обаче не са помислили за съединителя. Същия при пълно натоварване се износва интензивно, щот си е един пършив ремък.Използвайки факта, че са ми предвидили смяна на предавателните числа, чрез преместване на ремъка на по-малка двигателна шайба и съответно двупистова редукторна шайба, реших да модифицирам съединителя , и да го направя с два ремъка. Вчера получих новата двупистова двигателна шайба, но поради късния час, не можах да сглобя.Следва продължение...Казах ли ти аз в една друга тема,че феродовия съединител е по на далавера?Два ремъка увличат повече от един,особено като превключваш предавките,така че умната! Доколкото виждам ти си с Нева-2,с алуминиевия редуктор,нали? Беше споменал из форумите за доработки за стационарна работа,та сега ме подсети с проблема ти с ремъците. За разлика от Нева-1(с ламаринения корпус) твоята скоростна кутийка не е на иглени лагери,а на бронзови втулки.Зъбните предавки и втулките им се мажат на плискане,т.е. мазане горе имаш само когато цялата трансмисия е в движение.Ако извършваш стационарна работа с някакво оборудване,сваляй ремъка(ремъците)към редуктора,защото на свободна предавка първичния вал се върти от увличането на ремъците,но втулките му не се мажат.Подобен е проблема и на двускоростните китайчета,но техните скорости са на съчмени лагери и държат малко по-спокойно на остатъчно мазане. Втулките(плъзгащите лагери) издържат на по-голямо натоварване,но искат постоянно мазане!
Kiril8305 написа:Здравейте!http://www.valerii.com/Brands/ Това е вносителят. Т.к. са китайски, вероятно и други стават, но не знам от кои.
Ако някой случайно знае от къде може да си заръчам тези части ще съм му много благодарен.
Поздрави!