Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
koveslav - майстор
iivanov написа:
Братушките са се опитали с невата да са по-по-най, в частност, по-големи фрези и захват, обаче не са помислили за съединителя. Същия при пълно натоварване се износва интензивно, щот си е един пършив ремък.Използвайки факта, че са ми предвидили смяна на предавателните числа, чрез преместване на ремъка на по-малка двигателна шайба и съответно двупистова редукторна шайба, реших да модифицирам съединителя , и да го направя с два ремъка. Вчера получих новата двупистова двигателна шайба, но поради късния час, не можах да сглобя.Следва продължение...
Казах ли ти аз в една друга тема,че феродовия съединител е по на далавера?Два ремъка увличат повече от един,особено като превключваш предавките,така че умната! Доколкото виждам ти си с Нева-2,с алуминиевия редуктор,нали? Беше споменал из форумите за доработки за стационарна работа,та сега ме подсети с проблема ти с ремъците. За разлика от Нева-1(с ламаринения корпус) твоята скоростна кутийка не е на иглени лагери,а на бронзови втулки.Зъбните предавки и втулките им се мажат на плискане,т.е. мазане горе имаш само когато цялата трансмисия е в движение.Ако извършваш стационарна работа с някакво оборудване,сваляй ремъка(ремъците)към редуктора,защото на свободна предавка първичния вал се върти от увличането на ремъците,но втулките му не се мажат.Подобен е проблема и на двускоростните китайчета,но техните скорости са на съчмени лагери и държат малко по-спокойно на остатъчно мазане. Втулките(плъзгащите лагери) издържат на по-голямо натоварване,но искат постоянно мазане!
nikolson - майстор
Kiril8305 написа:
Здравейте!
Ако някой случайно знае от къде може да си заръчам тези части ще съм му много благодарен.
Поздрави!
http://www.valerii.com/Brands/ Това е вносителят. Т.к. са китайски, вероятно и други стават, но не знам от кои.
iivanov - майстор
Ковеслав, аз все още съм привърженик на ремъчката. Въпросът е да е изчислена правилно. Кипорите са среден клас мотоблок, както и нева, но изпълнението на съединителя е с три ремъка. А за тежките японски мотоблокове си е стандартно изпълнение.Поради недоглеждане, моят номер с двата ремъка няма да се получи–засега. Оказа се ,че пистите на редукторната шайба са с различен диаметър.Ще трябва и там да правя "интервенции".
А редуктора съм го наблъска до отдушника с масло, така че мазането не е проблем. :-D
koveslav - майстор
iivanov написа:
Ковеслав, аз все още съм привърженик на ремъчката. Въпросът е да е изчислена правилно. Кипорите са среден клас мотоблок, както и нева, но изпълнението на съединителя е с три ремъка. А за тежките японски мотоблокове си е стандартно изпълнение.Поради недоглеждане, моят номер с двата ремъка няма да се получи–засега. Оказа се ,че пистите на редукторната шайба са с различен диаметър.Ще трябва и там да правя "интервенции".
А редуктора съм го наблъска до отдушника с масло, така че мазането не е проблем. :-D
Японските и китайски тежки мотоблокове,китайските трактори и всички други разпространени машини с повече от два задвижващи ремъка имат многодисков феродов съединител в голямата ремъчна шайба.И само не ме разбирай погрешно-не се заяждам.Споделям това,което знам.
Kiril8305 - специалист
Благодарности към всички.
iivanov - майстор
Днес, от глупост пренатегнах болта , който държи чашката на карбуратора ,на субару ех 21, та сега превърта.Дайте акъли. :?
koveslav - майстор
iivanov написа:
Днес, от глупост пренатегнах болта , който държи чашката на карбуратора ,на субару ех 21, та сега превърта.Дайте акъли. :?
Лошо.Би трябвало да става въпрос за бронзовия или стоманен болт в центъра на чашката.Търси верните метчик и плашка и ако трябва поръчай на стругар нов,малко по-стегнат болт.Всички решения без ремонт на резбите са временни,защото има вибрации,а и трябва да се отваря периодично за обслужване....Китайското копие на карбуратор Кейхин е около 30-на лева,ако се наложи,ще му прехвърлиш твоите жигльори евентуално.....
iivanov - майстор
Вчера ми умря последната надежда за намиране на части за разблокировката на невата и въпреки , че нямам къде да я съхранявам насипно ,се наложи да го сцепя редуктора. Няколко неща ми направиха впечатление. Рашките са го попреработили малко от първоначалния вариант и сега скоростите са с лагери ,вместо втулки и машината може да работи и на "свободна". На втулка е само задвижващия веригата вал. Другата промяна е лостовата система на разблокировката , вместо старото жило.
Ообаче... :?
Не знам дали е по стандарт ,но лагерите се измъкват свободно от леглото си , а на оста са си само нанизани. Другото , което ми направи впечатление е , че вилката е износена само от едната страна , а това май не е нормално.
Т'ва го гледах снощи на фенерче–челник , днес ще измия редуктора и ще огледам по–обстойно.

пп 'Бах ти и рашките! Луфтовете са такива ,че ще трябват поне 4 бр милиметрови шайби , за да фиксирам на едно място новата вилка. Освен това трябва нова ос за вилката ,че тази фабрично си халтави в леглото . :x
Stefan_62 - майстор
Седя и си мисля как да позаточа мотичките на фрезата :?, че гледам са се поизносили .Мисля да ги търна с малкият шлайф като използвам диск с шкурка, вие как ги точите или изобщо не се занимавате с това :?
crez - майстор
Стържа директно с дебелата шайба за шлайфане. Вече смених един комплект мотички(моят размер все още се намират)

Тема "Градинска техника-проблеми и решения" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: