Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
iivanov - майстор
Предлагам в тази тема да се споделят проблемите,с които сме се се сблъскали и начините за тяхното отстраняване.Започвам аз.
На невата и се скъса жилото на разблокировкатаПопитах при търговеца,откъдето я взех и там ми предложиха не съвсем същото жило(трябват доработки)на цена от 32 лв,щот било с ръкохватката.Теглих им една наум и се захванах с проблема.Купих метална проволка за стотинки метъра и го вкарах на мястото на старото жило.Където се захваща за ръкохватката плеснах с големия чук една гайка и я изпилих до нужните размери.Ако размерите са по-големи може гайката да се потопи във вана с олово и да се направи необх размер.На другия край може да се направи клуп фиксиран с гайка или както е при мен пъпка държаща пружина.
teon - специалист
iivanov написа:
Предлагам в тази тема да се споделят проблемите,с които сме се се сблъскали и начините за тяхното отстраняване.
+1...не е лошо при възможност да има и снимков материал...
iivanov - майстор
Ето решения за предпазване на растенията от нараняване.

Прикачен файл

file.jpeg
file.jpeg (69.14 KиБ) Видяна 5902 пъти

Прикачен файл

file-1.jpeg
file-1.jpeg (53.97 KиБ) Видяна 5902 пъти
iivanov - майстор
А ето и самоделното жило.

Прикачен файл

20130219_101212.jpg
teon - специалист
...малко да освежа темата...накратко двигатела е 'Briggs&Stratton'-5к.см монтиран на фреза 'Болгар' МБ5...по-долу съм дал снимки на смяна мембраната подаваща гориво от резервоара в карбуратора...първи признаци за износването и са:трудно или невъзможно първоначално 'палене' на двигатела(временно проблема се решава с наливане на малко бензин през отвора на свеща)...впоследствие при мен дв-ла започна да работи по-неравномерно,да припушва тъмен дим макар да не гори масло(богата смес)...повишен разход на гориво особено ако резервоара се напълни до горе...самата смяна на мембраната е елементарна и не изисква особени умения и специални инструменти...
Прикачен файл:
Canon 001.jpg
...за поголямо удобство при работа филтърната кутия може да се свали...държи се с 3 винта за карбуратора...
Canon 001.jpg (94.99 KиБ) Видяна 5340 пъти
Прикачен файл:
Canon 003.jpg ...развиват се с отвертка четирите винта и се сваля капачето...при мен беше залепнало и се наложи леко да го почукна с отвертката...
Прикачен файл:
Canon 007.jpg
сваля се старата мембрана...
Canon 007.jpg (117.17 KиБ) Видяна 5340 пъти
Прикачен файл:
Canon 005.jpg
обръщам внимание,че зад мембраната ,в големия отвор който се вижда на карбуратора има пружинка и опорна шайба...да се внимава при вадене на мембраната да не изпаднат...
Canon 005.jpg (115.9 KиБ) Видяна 5340 пъти
Прикачен файл:
Canon 003.jpg ...при монтажа на новата мембрана,за да фиксирам пружинката и шайбата към тялото на карбуратора използвах малко грес...
iivanov - майстор
В случай на смущения на работата на двутактови и четиритактови машини, преди да се вкарате във филми по майстори и сервизи, проверете си филтрите.Замърсен въздушен дава богата смес и черни свещи.Запушен горивен дава бедна смес и необичайно високи обороти., както и проблем при форсирането. Горивния при двутактови с подкачваване си личи и по невръщането на "цицката" на помпата.Възможни са смущения и при запушен отдушник на резервоара.Срещал съм с клапан в капачката и с отделен отдушник.Симптомите при запушен отдушник са идентични с запушен горивен.Преди да тръгнете да заменяте, накиснете го в обезмаслител, изплакнете и продухайте.
Аа, прегледайте си и свещите.
kr1100 - майстор
На МБ5 проблема с жилата съм го решил много отдавна/когато имаше м-л/. CrНi тел ф 1,2-1,5 мм и метална част от лустерклема 2,5 кв.мм. телта минава през бронята и завършва с обръщане в частите от л.клемата. Със запас за хо. От щатната проволка има малък участък към планките с ролките натискащи ремъците. Края на проволката е заните с медна парченце тръба. При авария на мястом сменям само телта със запас от ЗѝИП а за 5 мин.
Въздушния ф-р е вата филтърна за климатици б15/20 мм за 5,15 лв /кв.м. Слагаш, копаеш хвърля,слагаш нова.
iivanov - майстор
Братушките са се опитали с невата да са по-по-най, в частност, по-големи фрези и захват, обаче не са помислили за съединителя. Същия при пълно натоварване се износва интензивно, щот си е един пършив ремък.Използвайки факта, че са ми предвидили смяна на предавателните числа, чрез преместване на ремъка на по-малка двигателна шайба и съответно двупистова редукторна шайба, реших да модифицирам съединителя , и да го направя с два ремъка. Вчера получих новата двупистова двигателна шайба, но поради късния час, не можах да сглобя.Следва продължение...
Kiril8305 - специалист
Здравейте!
Имам следния проблем на който не успявам да открия решението въпреки упоритото търсене по пазара и ровене в нета(може би и за търсенето в нета не ползвам правилната терминология).
Имам 4 гръбни пръскачки Herley 16 литрови , при последното пръскане на овошките вчера на двете им се скъсаха уплътнителите на буталата и не успявам да намеря такова чудо.
Другото което искам да си закупя за тея помпи е апликатор(дюза ) за хербицид.
Ако някой случайно знае от къде може да си заръчам тези части ще съм му много благодарен.
Поздрави!
iivanov - майстор
Виж дали няма да стане дюза от матаби.МТД им е вносител.

Тема "Градинска техника-проблеми и решения" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: