Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
mcm - специалист
Здравейте, при последното ползване на мотофреза Фортеко 5.7 с двигател сумек, след като не я бях палил около месец, имам проблем с оборотите. Пали лесно, но двигателя работи на място някак на тласъци, мени обороти, като я вкарах в лозето работи без проблем. Центробежния регулатор е закачен, капачката не е запушена, насочил съм се към карбуратора. Търсих схема из нета, но нищо не откривам, ще съм благодарен ако някой помогне с такава.
rositodor - специалист
Значи тези двигатели на съвременните фрези са по модел на Honda GX160(както и на твоята)...ето ти снимка:
п.п. Това е на хонда GX160.

Прикачен файл

parts-honda-wb30-xt-drx-carburetor.jpg
parts-honda-wb30-xt-drx-carburetor.jpg (68.13 KиБ) Видяна 27546 пъти
mcm - специалист
Благодаря за инфото, ето какво открих по него с търсачката:

http://www.affordablegokarts.com/re-jet-carburetor.php
Stefan_62 - майстор
Провери си цедката на бензина в карбуратора и я почисти. Същият проблем го имаше комшията тия дни и след като я почисти /бяха се насъбрали някъкви власинки и я запушваха/ проблемът се оправи. :drinkers:
mcm - специалист
Къде се намира тая цедка по схемата. Тая седмица мисля да го отворя отдолу към поплавака и да извадя и продухам жигльора, пък дано се оправи. Иначе като я натоваря да фрезова в двора мощност има достатъчно, само на свободна прави магарии.
Stefan_62 - майстор
Не съм гледал когато разглобява карбуратора, но предполагаме че е от към резервоара за гориво. Утре ще си ходя на село и ще го попитам по-точно и ще ти пиша.
mcm - специалист
Проблема с оборотите се реши, виновника се оказа жигльора отгоре на карбуратора, на схемата е номер 24, за да се свали се развива пластмасовия болт, който мисля че регулира центробежната газ, защото пречи на ваденето. Жигльора се избутва с една тънка отверка нагоре и си излиза /набит е като тапа/. Отвора му е много фин и затова го отпуших като напълних една спринцовка с бензин /без иглата/ опрях плътно в него и под налягане се отпуши. Сега вече имам стабилни обороти на място, появиха се и ниски обороти и двигателят заработи много по добре. Малко разбутах регулиращите винтове на карбуратора, но в процеса на работа ще ги донастроя.
Йордан - специалист
mcm написа:
Проблема с оборотите се реши, виновника се оказа жигльора отгоре на карбуратора, на схемата е номер 24, за да се свали се развива пластмасовия болт, който мисля че регулира центробежната газ, защото пречи на ваденето. Жигльора се избутва с една тънка отверка нагоре и си излиза /набит е като тапа/. Отвора му е много фин и затова го отпуших като напълних една спринцовка с бензин /без иглата/ опрях плътно в него и под налягане се отпуши. Сега вече имам стабилни обороти на място, появиха се и ниски обороти и двигателят заработи много по добре. Малко разбутах регулиращите винтове на карбуратора, но в процеса на работа ще ги донастроя.
А при моята Гардения като я запаля на смукач и върна смукача и гасне-каква може да е причината.

Тема "Схема на карбуратор на мотофреза" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: