Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
koveslav - майстор
Ха честито.Пожелавам много да слуша.Много бързо да се изплати и ти да си жив и здрав дълги години да търчиш с кеф след него :D
iivanov - майстор
Има си и кусури , де. Задното колело за регулиране дълбочината на фрезоване го няма и фрезоването е неприятно , а и мъча машината , като "забия" без да искам. Орането е като на малък трактор , но както казах , трябва утежняване на плуга , че все се мъчи да вирне задницата , а удържането е трудно. Ремаркето също трябва да го тунинговам , че вчера мераклия , щяха да ме изкормят дръжките , като се заклати на една трапчинка. Или шкембето ми е пораснало... :?
nikolson - майстор
От мене, много да е работлива, да не се "разболява булката" и дано и с руската "любовница" да стане работата.
iivanov - майстор
Рускинята съм тръгнал да я възстановявам. Днес ще и вземам двигателя от сервиз , а вилката ще я работят другата седмица. Смятам да и направя едно колесарче и да си стои постоянно с фрезите - ще я ползвам за най-засуканите места.
koveslav - майстор
Е това е то мераклия.Щом успя за един ден да пробваш и оран и фреза и транспорт....ама явно си и корав тип де.Толкова преоборудвания за толкова кратко време-не е ли уморително?
koveslav - майстор
Колега с новата булка! Време е да споделиш впечатления!!!
iivanov - майстор
Дейба и каръщината, и чудото... :x Заради навиците от невата на третия ден успях да блокирам скоростите. Тук няма синхронизатори и ако застане срещу зъб , трябва да си поиграеш със съединителя. При невата , а и при всички известни ми фрези , трябва да натягаш , за да включиш съединителя, а тук натягаш , за да го изключиш. Резултатът е ХРРРРРР.
Иначе съм очарован. Дизелът работи меко и дърпа, и при ниски обороти. За транспорт е перфектна машина - управлява се по-леко от невата , благодарение на двете разблокировки. А пък как дърпа в угарта... :rolleyes:
koveslav - майстор
Тракторите също нямат синхронизатори,но не това е важното.Там си с волан,с добра инерция и можеш да ползваш "двойно амбрииране" или "междинна газ",както е жаргона.За мотокултиваторите въобще не е препоръчително впревключване на предавки в движение,дори и в указанията им е описано.Освен това във всеки един момент трябва да гледаш всяка трапчинка по пътя и да държиш кормилото здраво с две ръце.Превключванията само на място,в покой и тръгваш направо на подходящата предавка,ако трябва на полусъединител.Чувал съм за сериозно пострадали при транспорт с мотокултиватор,така че внимавай,колега!Дано да не си направил голяма беля по скоростите,но повече внимавай за себе си!
iivanov - майстор
След каръщината идва ред и на сериозната работа. Ей тука вадим едни кртофки.

Прикачен файл

20150801_080904.jpg

Прикачен файл

20150801_081053.jpg
koveslav - майстор
Браво! Явно се погаждате вече с машината.Гледам и добива е добър. При нас също е добра годината.Отдавна извадихме ранните и посяхме късните картофи.Берекет и за напред :partyman:

Тема "нов , тежък , китайски мотоблок..." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: