Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
iivanov - майстор
... или японски , втора употреба.
Тъъй , мотоблок нева да не се излъжете да купите - части йок :x Двигателя се сменя , шасито се заварява , ама редуктора *- [-X :finga: . И започнах да се навивам на нещо по - тежко. Например този китаец http://www.agrabg.com/images/stories/mo ... 009195.jpg
или това http://www.jtrading-bg.com/mimages/Yanmar%20YC70.JPG
Параметрите и цената са идентични
Stefan_62 - майстор
Ако параметрите и цената са идентични, аз лично бих се спрял на втория. Някак си по хваща окото пък си има и фар :lol: , но ти си решаваш Иво дано да попаднеш на добра машина и да я ползваш със здраве и безаварийно. :drinkers:
shotik - майстор
Тази машина с фара ще те карат и нощем да работиш ,нали знаеш вица за косача ,с двете коси и зъбача и накрая и фенера ....
stiv1961 - майстор
:? Каква е идеята на поста :?
iivanov - майстор
И китаеца е с фар. :lol:
Винаги ме е привличало новото , но обезпеченоста с части ме притеснява - опита ми с невата го потвърждава. В Русия и бившите и републики , тези китайци познати там , като зубр , кентавр , и така нататък , са доста разпространени , и съответно обезпечени с части , но тук... :?
koveslav - майстор
iivanov написа:
И китаеца е с фар. :lol:
Винаги ме е привличало новото , но обезпеченоста с части ме притеснява - опита ми с невата го потвърждава. В Русия и бившите и републики , тези китайци познати там , като зубр , кентавр , и така нататък , са доста разпространени , и съответно обезпечени с части , но тук... :?
Точно за тези китайци ще ти е още по-трудно с частите.И за двигател и за скоростна кутия.Какво е толкова нерешимо по редуктора на Невата? Ако корпуса и лагерните легла са ти здрави,всичко останало е напълно направимо във всяка добре оборудвана механична работилница. Нарязват се и зъбни колела ако се наложи,правят се валове....
Двигателите на посочените китайски мотокултиватори са вече много ретро-с термосифонно охлаждане са,но не с гърне за водата а с радиаторче обдухвано от въздушна турбинка,дизел с предкамера в главата,запалване с манивела.Това са копия на английския Лейланд от времето на втората световна.Произвеждат се във варианти от 5 до 18к.с.Много са шумни,изцяло чугунени и страшно тежки и с огромни вибрации.При по-интензивно натоварване,поради слабата циркулация на охладителната течност през главата лесно издухват гарнитури.Не са одобрени за внос в Евросъюза,за това и с частите занапред ще е още по-трудно.Аз изпитах това неудобство с един от по-големите такива двигатели,15к.с. дизел,150кг собствено тегло,но слава богу поне със стартер,който стопанисвах десет години.Частите,които се внасяха и намираха за дребни пари започват вече да не се предлагат въобще на пазара.От собствените си вибрации двигателя два пъти скъса оригиналните си чугунени конзоли на които лежи и се наложи да му правя стоманени.От вибрациите започна да се разпада и радиатора,а той е с кубична форма и е много труден за калайдисване и лепене,особено на по-вътрешни тръбички и смяната му ми излезе 200лв. с поръчка и с два месеца чакане.Ремъка който върти турбината за охлаждане се намира зад маховика,но се оказа с дължина по-малка от обиколката на маховика.Т.е.-трябва да вадиш маховика,който е монтиран на конус и се сваля само със специална скоба,за да смениш ремък.Има много недоразумения в тази антична техника,но икономичността и огромния въртящ момент са привлекателни,наистина.Въртейки 3 цола дебитна помпа за вода не можеше да изгори 24л за 24часа,а като върти 650мм циркуляр е падал може би и под 150гр. гориво на кубик дърва.Според мен цялата гама от тези двигатели е само за стационарна и с умерено натоварване работа.
iivanov - майстор
Ковеслав , аз не съм се отказал от възстановявяването на невата. Всичко се прави , въпросът е на каква цена. Защото резервните части в магазина , правени в серия , са много , ама много по - евтини от единичните бройки. И е много неприятно , когато отидеш при вносителя на машините , някоя част я няма , но вместо да се ангажира с вноса , той те праща в ремонтно-възстановително предприятие.
Насочил съм се към по-тежка , дизелова машина , щот съм си направил ниша в обработката на малки дворни места - там , където трактор или не може да влезе или от въртенето прави повече поразия , отколкото полза. Обаче има някои по-големи места , където бензиновия двигател "изпива" голяма част от заработеното , щот производителноста на машинката е малка.
А за японеца , какво ще кажеш?
nikolson - майстор
Тъ-ъй, ти в темата за този редуктор като ти дадох линк на представителството на Беларус в България пита ли за резервни части за Невата?
iivanov - майстор
Обърнах се директно към завода производител , които любезно ме разкараха и пратиха към вносителя. И пак съм на изходна позиция. :lol:
nikolson - майстор
Говоря за Беларус
http://belarusagro.com/
В Беларус се произвеждат много части за руска техника. И като ти казах да се обадиш...Бившето АРЗ сега ремонтира селскостопанска техника. Собственикът ми е съученик.

Тема "нов , тежък , китайски мотоблок..." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: