Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
stiv1961 - майстор
blankcat написа:
EDIT: Колеги, някъде тук мисля имаше тема със самоделен инвентар, но нещо не успявам да я открия. Някой може ли да помогне?
Има ,,прикачен инвентар"
viewtopic.php?f=29&t=37001
crez - майстор
Колеги, помагайте ако някой има идея как. Смятам да махна стартера на мотофрезата, че ми писна да сменям "кученца" и ролки за въжето. Търся чертеж на стартерна шайба с канал за навиване ръчно на въжето, при стартиране специалния прорез на шайбата изхвърля въжето и то не може да се намотае отново от оборотите. Някога пускуваците на верижни машина се палеха така.
Andri01 - майстор
"Ветерок 8" извънбордов двигател-имаше подобна игра.Канал на маховика в който се навиваше въжето, то накрая има възел. От горната страна на канала за въжето имаш отворен прорез обратен на посоката на палене/ а тя е по часовата стрелка/. Възела на въжето остава над маховика,въжето правеше 5-6 оборота в канала. При стартиране то само се измъква от този прорез. Уф, май не можах да го обясня както трябва ,ама ти си умен и ще го разбереш,нали ?:)
crez - майстор
Разбрах,Andri01 наклона на прореза трябва да е обратно на посоката на въртене. Благодаря.
Andri01 - майстор
Да,за да може въжето да излезе. А прореза е поне 1,5 по широк от диаметъра на въжето/ то е 5-6мм./.
koveslav - майстор
На дизеловите и бензиновите Акмета(значително по-големи и тежки за палене от твоя двигател) шайбата за палене представлява една външно гладка алуминиева тънкостенна "чаша" само с един прорез под ъгъл за зацепване на въжето в края и.Като правиш промени,гледай да не променяш капака на турбината,от него зависи охлаждането.
Извинявайте,ако е неуместно,но правя последната забележка,защото съм виждал много промени по тези капаци,а дори и опити за работа без капак.....
Илчо Илиев - майстор
Krez, и аз имах такава идея ,но за руския мотор на другия ми ''трактор'', но той си има и манивела и за сега се ритаме,но Koveslav е прав, не бива да се правят технологични изменения, освен в капака...
Според мен ще е по-добре да си смениш капака и да видиш защо не пали лесно, моята фреза тая пролет запали от половин дърпане, а не беше палена от есента...
Виж тоя капак дали няма да стане-
http://bulpower.net/products/details.ph ... &prodID=73&
crez - майстор
Няма да променям нищо, махам стартера и чашката в която зацепва и на нейно място слагам шайбата. Охлаждането е турбина на маховика на магнетото, така че в охлаждането не променям нещо. Моят стартер е http://instra-parts.com/product.php?ProductID=1233 два пъти го купувам. :x
koveslav - майстор
Илчо Илиев написа:
Krez, и аз имах такава идея ,но за руския мотор на другия ми ''трактор'', но той си има и манивела и за сега се ритаме,но Koveslav е прав, не бива да се правят технологични изменения, освен в капака...
Според мен ще е по-добре да си смениш капака и да видиш защо не пали лесно, моята фреза тая пролет запали от половин дърпане, а не беше палена от есента...
Виж тоя капак дали няма да стане-
http://bulpower.net/products/details.ph ... &prodID=73&
Колега Илчо,може би не си се сблъсквал с най-евтиния вариант на тези двигатели(цена 200-220лв).На външен вид са същите,но една от първите изненади е,че стартера им прещраква съмнително още при първите паления....после има и други изненади...

Тема "Опростена дилема за мотофреза :) - Разрешена :)" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: