TMontana написа:Така е,но за неопитен още потребител,като мен ще е по-добре да са по лесни за използване,защото докато се науча да не са за смяна вече...! А и относно това,дали да е бензин или дизел също ми е въпрос...абе с една дума,търся златната среда в случая,ако я има!Тогава направи като мен. Влязох два пъти в магазина, първия път за да видя какво има, втория за да купя. По съвет на продавача купих фреза с японски мотор Субаро. Почти 15 години не съм правил нищо по фрезата, само болтове съм притягал по трансмисията.
Елементарни за работа и обслужване са тия с ремъци, но друго си е със скоростна кутия и силоотводен вал, предлагат повече опции.
Както писа един колега, че дизела не търпи "пържене" не съм съгласен. Тия моторчета са ограничени по обороти, не могат да се презорят. Дават каквото могат или гаснат , стига да "усещаш" машината.
Моята с 5-те си коня влачи автомобилно ремарке, пълно с какво ли не, до сега не е отваряла дросела на максимум. Последно носих 0,3 кубика пясък /пълно ремарке/. Проблема ми е, че е лека и боксува /и къса болтове на полуоските/.