Всички имаме коли, нали ?
dikobraz - напреднал
Здравейте, ей този щуцер днес ме изненада.
Прикачен файл:
заглушка 1.JPG
Прикачен файл:
заглушка 2.JPG
Здравейте, ей този щуцер днес ме изненада.


Радиатора е сменен преди по малко от 3000 км. и тази заглушка е на същите км.

На стария нямаше такъв щуцер, но на този има и още тогава бях със съмнение че ще даде проблем.

Да го сменя със същия, възможно е, но ще имам проблем отново, вижда се че за 3000 км гумата е напукана.

Моля за съвети за някаква алтернатива.
за момента ми ражда главата само да напълня щуцера със термосиликон, но нещо трябва да го държи и да не старее.
Мислех да навия болт с подходящ диаметър но пък различвното розширение на материалите ще доведе до унищожаване на радиатора

Диаметъра на щуцера е Ф 8 мм

Благодаря предварително за съветите
dikobraz - напреднал
dikobraz написа:
Здравейте, ей тази заглушка днес ме изненада.
Прикачен файл:
заглушка 1.JPG
Прикачен файл:
заглушка 2.JPG
Здравейте, ей този щуцер днес ме изненада.


Радиатора е сменен преди по малко от 3000 км. и тази заглушка е на същите км.

На стария нямаше такъв щуцер, но на този има и още тогава бях със съмнение че ще даде проблем.

Да го сменя със същия, възможно е, но ще имам проблем отново, вижда се че за 3000 км гумата е напукана.

Моля за съвети за някаква алтернатива.
за момента ми ражда главата само да напълня щуцера със термосиликон, но нещо трябва да го държи и да не старее.
Мислех да навия болт с подходящ диаметър но пък различвното розширение на материалите ще доведе до унищожаване на радиатора

Диаметъра на щуцера е Ф 8 мм

Благодаря предварително за съветите
ivanovbg - майстор
Парче маркуч ф8 с оплетка, а на другия край сложи болт 8мм, 2 скоби и си готов.

:partyman:
pipilica - майстор
Не става с болт минава и капе покрай резбата, имах същия проблем, тури нещо гладко 8 или 9 и две скоби.
dikobraz - напреднал
благодаря за отговорите.
За съжаление въпросът го зададох и в други форуми и днес минах и през сервиз и всички предлагат само това решение - болт, тръба и две скоби.
Реших за мое успокоение да напълня щуцер със термосиликони обмазах и болта преди да го стегна със скобата.
Лично аз смятам че това не е решение и ще доведе до счупване на щуцера на радиатора от вирбрациите на двигателя.
Но каквото ще да става.

Лошото е че братята руси са го казали много точно

-- Хотел сделать лучше, получилось как всегда
докера - специалист
Щом всички и навсякъде ти предлагат това решение , значи е изпитано и действа :wink:
И защо смяташ , че вибрациите от двигателя ще навредят - нали те се предават равномерно и на радиатора .... Тежестта на болта ли те притеснява ...? :?
ivanovbg - майстор
dikobraz написа:
благодаря за отговорите.
За съжаление въпросът го зададох и в други форуми и днес минах и през сервиз и всички предлагат само това решение - болт, тръба и две скоби.
Реших за мое успокоение да напълня щуцер със термосиликони обмазах и болта преди да го стегна със скобата.
Лично аз смятам че това не е решение и ще доведе до счупване на щуцера на радиатора от вирбрациите на двигателя.
Но каквото ще да става.

Лошото е че братята руси са го казали много точно

-- Хотел сделать лучше, получилось как всегда
Еми като си искал да го направиш както трябва защо питаш по форумите? Защо не отиде в официалния вносител на марката и да си поръчаш заглушката? Въпроса ти е идиотски! [-(
montoya - майстор
pipilica написа:
Не става с болт минава и капе покрай резбата, имах същия проблем, тури нещо гладко 8 или 9 и две скоби.
3 години карах с болт и скоба за същото нещо, една капка не капна от там.
Иначе към автора на темата, ако се притесняваш че ще сложиш 5-8кг болтове и гайки за заглушка и това ще ти счупи радиатора, просто пусни по дълъг маркуч и края с болта го вържи някъде по ламарините, да не тежи на радиатора, щото не виждам как 6-8мм болт ще счупи щуцера на радиатора докато си стои на маркуча
hidrazin - майстор
За пък не знам защо трябва да е точно болт или джелязо? Един път някъде след Гьор ми протече радиатора на парното. Доливайки вода стигнах до Будапеща и хванах старата магистрала. Там си намерих едни хубави "унгарски" каваци и си издялах два "ЧЕПА" и затапих двете тръби за парното. :-D То в колата нямах и отвертка - само джобно ножче. С него си издялах тапите, с него развих и завих скобите на маркучите. След половин година, като наближи зимата и се сетих че трябва да си правя парното едва ги извадих. Така хубаво се бяха закиснали - като буре за вино/ракия. :cool:
:partyman:

Тема "заглушка за щуцер на авторадиатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: