Всички имаме коли, нали ?
inspo - майстор
... написа:
В никакъв случай само тръба..
Миналата година сменях задно гърне заради конденза от газовото. Средното не беше мръднало. Сменяни 2007. Колата я купих я с тръба на мястото на катализатора. :?
fox_vt - майстор
Не би трябвало да има проблем със температурата на газовете ако има само тръба.По скоро проблема с корозията идва от самия процес на смяна който на 99% от случаите е със заварка и чао на хромираното покритие.
bycec - специалист
Аз пък не виждам логично обяснение след премахване на ката. да се увеличи разхода на гориво. Все пак системата е с обратна връзка(ламбда контрол). Ако увеличеният разход е заради увеличена мощност/"вървеж", нещата са ясни. Все пак умни хора са казали, че от пръдня боя не става.
fox_vt - майстор
То подобно когато ти се затлачи дебитомера :lol: оправяш го и разхода ти скача ама и върви повече.Или както в оная тема за печката лъч със диод електромера върти бавно ама и печката топли никак :lol: :lol: Реално като се запуши съвсем катализатора колата става супер икономична,е има там некви малки проблеми с качването на баирите ама кой ти ходи по тях :-D
forski - специалист
Ако двигателя си работи нормално, и колата си върви и гори нормално, не барай нищо, няма смисъл!
Chefo77 - майстор
forski написа:
Ако двигателя си работи нормално, и колата си върви и гори нормално, не барай нищо, няма смисъл!
+1
lov - майстор
Почти на всички може да се провери състоянието като се свали и се погледне през него. Може да се рециклира и да работи почти като нов. Само проблема е ако дъргела е със капан мотор и харчи масло и господ няма да му помогне. И с него и без него пак че е скопено магаре.
Иначе катализаторите са проектирани да изкарат ресурса на мотора. Проблема е че при нас те почват да боледуват доста по рано заради калпави горива и масла първо моторите после катализатора и те така верижна реакция. Но дори и със запушване на 30% практически не би трябвало да е проблем.
Иначе с такива клещи дето е показал Хидразин се режат тръбите ама тъмнозелените пердашат с листа от ножовка. Щото усталъчето струва пара. А недобросъвестните майстори на гърнета често правят номера да ти строшат катализатора за да изкарат някой лев. Скоро един на колега му се наложи да раздава правосъдие щото решили че е бунак и нищо не разбира и си го резнали без да питат нищо че си е оставил колата за смяната само на задното гърне.
vlax - майстор
lov написа:
Почти на всички може да се провери състоянието като се свали и се погледне през него. Може да се рециклира и да работи почти като нов. Само проблема е ако дъргела е със капан мотор и харчи масло и господ няма да му помогне. И с него и без него пак че е скопено магаре.
Иначе катализаторите са проектирани да изкарат ресурса на мотора. Проблема е че при нас те почват да боледуват доста по рано заради калпави горива и масла първо моторите после катализатора и те така верижна реакция. Но дори и със запушване на 30% практически не би трябвало да е проблем.
Иначе с такива клещи дето е показал Хидразин се режат тръбите ама тъмнозелените пердашат с листа от ножовка. Щото усталъчето струва пара. А недобросъвестните майстори на гърнета често правят номера да ти строшат катализатора за да изкарат някой лев. Скоро един на колега му се наложи да раздава правосъдие щото решили че е бунак и нищо не разбира и си го резнали без да питат нищо че си е оставил колата за смяната само на задното гърне.
Чувал съм че тъмнозелените купували от железарските магазини евтини диамантени въженца за рязане и лягали под колата :axe:

Изображение

Тъмнозелените ако ползуват листа от ножовка дали са чували за "работен ход "празен ход" :-D
Последна промяна от vlax на ср сеп 17, 2014 7:21 am, променено общо 1 път.
stiv1961 - майстор
vlax написа:
Чувал съм че тъмнозелените купували от железарските магазини евтини диамантени въженца и лягали под колата

Изображение
Те с такова е рязано сигурно защото тръбата не беше срязана до край, оставало му е още малко ама....
hidrazin - майстор
Да, и такива ползват.
:partyman:

Тема "Дали да махна катализатора" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: