... написа: В никакъв случай само тръба..Миналата година сменях задно гърне заради конденза от газовото. Средното не беше мръднало. Сменяни 2007. Колата я купих я с тръба на мястото на катализатора.
Всички имаме коли, нали ?
inspo
- майстор
44 мнения в "Дали да махна катализатора"
bycec
- специалист
- Мнения: 129
Аз пък не виждам логично обяснение след премахване на ката. да се увеличи разхода на гориво. Все пак системата е с обратна връзка(ламбда контрол). Ако увеличеният разход е заради увеличена мощност/"вървеж", нещата са ясни. Все пак умни хора са казали, че от пръдня боя не става.
fox_vt
- майстор
- Мнения: 3638
То подобно когато ти се затлачи дебитомера оправяш го и разхода ти скача ама и върви повече.Или както в оная тема за печката лъч със диод електромера върти бавно ама и печката топли никак Реално като се запуши съвсем катализатора колата става супер икономична,е има там некви малки проблеми с качването на баирите ама кой ти ходи по тях
lov
- майстор
- Мнения: 6263
Почти на всички може да се провери състоянието като се свали и се погледне през него. Може да се рециклира и да работи почти като нов. Само проблема е ако дъргела е със капан мотор и харчи масло и господ няма да му помогне. И с него и без него пак че е скопено магаре.
Иначе катализаторите са проектирани да изкарат ресурса на мотора. Проблема е че при нас те почват да боледуват доста по рано заради калпави горива и масла първо моторите после катализатора и те така верижна реакция. Но дори и със запушване на 30% практически не би трябвало да е проблем.
Иначе с такива клещи дето е показал Хидразин се режат тръбите ама тъмнозелените пердашат с листа от ножовка. Щото усталъчето струва пара. А недобросъвестните майстори на гърнета често правят номера да ти строшат катализатора за да изкарат някой лев. Скоро един на колега му се наложи да раздава правосъдие щото решили че е бунак и нищо не разбира и си го резнали без да питат нищо че си е оставил колата за смяната само на задното гърне.
Иначе катализаторите са проектирани да изкарат ресурса на мотора. Проблема е че при нас те почват да боледуват доста по рано заради калпави горива и масла първо моторите после катализатора и те така верижна реакция. Но дори и със запушване на 30% практически не би трябвало да е проблем.
Иначе с такива клещи дето е показал Хидразин се режат тръбите ама тъмнозелените пердашат с листа от ножовка. Щото усталъчето струва пара. А недобросъвестните майстори на гърнета често правят номера да ти строшат катализатора за да изкарат някой лев. Скоро един на колега му се наложи да раздава правосъдие щото решили че е бунак и нищо не разбира и си го резнали без да питат нищо че си е оставил колата за смяната само на задното гърне.
vlax
- майстор
- Мнения: 2027
lov написа:Почти на всички може да се провери състоянието като се свали и се погледне през него. Може да се рециклира и да работи почти като нов. Само проблема е ако дъргела е със капан мотор и харчи масло и господ няма да му помогне. И с него и без него пак че е скопено магаре.Чувал съм че тъмнозелените купували от железарските магазини евтини диамантени въженца за рязане и лягали под колата
Иначе катализаторите са проектирани да изкарат ресурса на мотора. Проблема е че при нас те почват да боледуват доста по рано заради калпави горива и масла първо моторите после катализатора и те така верижна реакция. Но дори и със запушване на 30% практически не би трябвало да е проблем.
Иначе с такива клещи дето е показал Хидразин се режат тръбите ама тъмнозелените пердашат с листа от ножовка. Щото усталъчето струва пара. А недобросъвестните майстори на гърнета често правят номера да ти строшат катализатора за да изкарат някой лев. Скоро един на колега му се наложи да раздава правосъдие щото решили че е бунак и нищо не разбира и си го резнали без да питат нищо че си е оставил колата за смяната само на задното гърне.
Тъмнозелените ако ползуват листа от ножовка дали са чували за "работен ход "празен ход"
Последна промяна от vlax на ср сеп 17, 2014 7:21 am, променено общо 1 път.
Тема "Дали да махна катализатора" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!