• 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
Даже може да им комбинира ламарините от две купета да направи едно :lol: После разрпавят че опелите гниели.
stoianov_n - специалист
stoianov_n написа:
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
РЕШЕНИЕТО ТИ
Ако имах още 1500лв, нямаше да питам въобще.
http://olx.bg/ad/volkswagen-vento-ID5BM ... 4e81740287

После ще почерпиш. :wink:
Хм, колегата май не му хареса вентото, а толкова исках да му помогна. :?
Е добре, план Б, любимата му марка и модел.
http://olx.bg/ad/ford-fiesta-1-1-ID5D5u ... 282cc262bb
egomen66 - майстор
toolegittoquit написа...


Исках Fiesta, исках 4 врати. Не ми харесваше идеята за дизел, но беше доста запазена. Не обичам печки, но все пак окачването беше здраво, спирачки работят и т.н. Всъщност оглеждах не един автомобил. Не съм се хвърлил на първият, просто го имах предвид. Но да, от всички коли, които гледах и имах предвид, тази беше най-добре и се наложи да се съкрати времето за търсене. Другата кихна на пътя. Пътувай ти до работите по 30-40км пешачката или с автобуса. Невъзможно е.
На 5-ти имам много работа, свързана с доста пътуване. А другата кола в най-добрият случай има висящ ремонт за минимум 200лв, който няма да стане особено бързо. Имах ли други възможности?

:partyman:
Chefo77 - майстор
А каква е връзката на Фродо с "най-добрият автомобил"? Виж, ако темата беше "Най-добрият продаден автомобил" ... :lol: :lol:
egomen66 - майстор
Chefo77 написа:
А каква е връзката на Фродо с "най-добрият автомобил"? Виж, ако темата беше "Най-добрият продаден автомобил" ... :lol: :lol:
Как да не е добър... сега toolegittoquit , ще ни убеди. :-D

Марка Ford
Модел Fiesta
Генерация Fiesta III
Модификация (Двигател) 1.8 D (60 Hp)

Брой врати 3/5

Мощност 60 к.с.

Максимална скорост 152 км/ч

Ускорение от място до 100 км/ч 16.4 с.

Обем на резервоара 42 л.

Година на пускане в производство 1989 г.

Година на спиране от производство 1995 г.

Тип на купето Хечбек

Брой места 5

Дължина 3743 мм.

Широчина 1606 мм.

Височина 1379 мм.

Колесна база 2446 мм.

Предна следа 1392 мм.

Задна следа 1384 мм.

Минимален обем на багажника 250 л.

Максимален обем на багажника 625 л.

Разположение на двигателя Отпред, напречно

Обем на двигателя 1753 см3

Максимална мощност при 4800 об./мин.

Въртящ момент 110/2500 Нм

Горивна система Дизел - стандартна система за впръскване

Газоразпределителен механизъм OHC

Разположение на цилиндрите Редови

Брой цилиндри 4

Диаметър на цилиндрите 82.5 мм.

Ход на буталото 82 мм.

Степен на сгъстяване 21.5

Брой клапани на цилиндър 2

Тип гориво Дизелово гориво

Задвижване Предно



Брой скорости (ръчна скоростна кутия) 5

Предно окачване напречен носач

Задно окачване винтова пружинаР

Предни спирачки Дискови

Задни спирачки Барабанни

АБС има

Тип управление Кормилна (Зъбна) рейка

Разход на гориво - комбиниран 5.5 л./100 км.

Собствена маса 940 кг.

Допустима маса 1400 кг.

Размер гуми 165/65 R13
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
пък и инструмента е обикновен плосък райбер,сети се сам защо никой не ти каза.
Отдавна го научих кой е тоя инструмент. Не искам да "закрепвам" постоянно. Искам кола, за която да не се притеснявам, че всеки момент може да кихне. И сега какво, очакваш да се държа по-"човешки" като ми изтъкваш нещо постфактум ли? Не беше проблемът само в двигателя. Двигателят беше само част от проблема. Но какво ли си говоря с теб въобще? Дори и фактури за части и ремонти да публикувам тук, пак ще твърдиш, че колата я поддържам с тел и пирони. И ще ми слагаш думи в устата, които не съм казал. Айде, със здраве! :evil:
п.п И само да те светна - има рециклиране на спирачни апарати задни, замяна на жила на ръчна, има хидравлична рейка прокапала, има прагове да се правят, във вала имаше и парче скъсан болт, което трябваше да се извади. Всичко това, казваш - без пари щеше да го направиш, а?
Омръзна ми да давам само пари на майстори. И то като отида, почват цените от 100лв нагоре. Не смениха болта на агрненажното колело, като го подлепиха. Сега болтът се скъса(главата) и вече има 2 счупени парчета във вала. И твоите "колеги", при които ходих да лепя за жалост тогава не ми предложиха твоят вариант. А го разбрах от 3-ти човек. При условие, че питах в 4 сервиза и всички отричаха да има такъв вариант, бях си намерил човек да го направи. Останалите бяха на вариант "сваляне на двигател - 600-800-1000лв" Сам си прави сметката, ако си го можел, какво говори това за останалите, които съм питал и са отрекли. И после пак се цупи като ощипана госпожица, като имам лошо мнение за майсторите и явно си го изказвам.
lov - майстор
Най добър е новия автомобил независимо от марката и модела. До сега съм карал само нови автомобили но в момента все още се колебая как да постъпя. Виждам че тука се събраха доста специалисти по темата. Та става въпрос за един Hyundai Accent 1,5 GLS 2000г. бензин с всички възможни ел. екстри.
То хората рекли на харизан кон зъбите не се гледат но все пак годинките са му много нищо че не е каран 20 000км. Да точно толкова са и няма грешка никъде в цифрите дори бяха доста по малко като седнах в него. Само да не почне да ме убеждава някой че са ме метнали и е имало намеса по километражите щото наистина звучи като автоджамбазка лакърдия за лапни шарани. :lol: За тези годинки не е стоял в гаража а е каран всеки ден по много мъничко или на година малко повече от хиляда километра. Сняг не е вижда че дори и лошо време. :)
Бонусите са че февруари е минал пълно обслужване в техен сервиз и са му сменили всичко възможно. Масла антифризи, спирача течност и за капак нов акумулатор и обут с нови гуми TOYO.
Не си правя реклама и не се опитван да го продавам. Всъщност опитах с тези данни но освен да ме подиграят че съм най големия лъжец на света друго не се получи и сега дилемата е да си го оставя и да го карам аз или да го подаря също. :?
А какво ме притеснява. От опита ми една кола мине ли 10-15 години де що има пластмаса почва да се чупи. С гумените уплътнения и там същата работа, а и няма как все пак са полимери дето стареят от времето.
За да не бъда голословен ето какво има под капака

Прикачен файл

P1010704.JPG
DundyTheCroc - майстор
Щом не е виждал зима Хюндая и наистина е на толкова малко километри не му мисли. Важното купето да няма ръжди, пластмасите не са фатални. Имай предвид само, че 1.5 е малко слаб, но става за спокойно каране и носи газ. Частите не са скъпи, говоря за оригинални корейски.
lov - майстор
То аз нарочно споменах за автоджамбазката лакърдия.Даже като четат тази история могат да си пооправят версията. :lol:
Колата е чистосърдечен подарък защото на собственичката годинките много и не можеше вече да го кара. Това със обслужването беше допълнителен бонус без мое знание след като вече е подарена. Дори малко след това жената си замина от белия свят.
Не съм си и мислих да я карам до тука но просто бях помолен да освободя гаража защото наследниците ще продават къщата и за да я закарат в моргата за скрап ще трябва да плащат. Всичко стана на юрош. Или си взимаш подаръка или го изхвърляме.
MamaMy - майстор
Ако няма да я караш, аз приемам също подаръци. Дори може и бартер да направим. :-D
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

Тема ""Най-добрия" автомобил втора ръка" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: