• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
Николай Ников - специалист
чет яну 11, 2024 11:40 amТрифон П.Трифонов написа:
чет яну 11, 2024 11:38 amНиколай Ников написа:
Точно това свойство се използва в бензиностонциите за установяване на ДЕЙСТВИТЕЛНИТЕ наличности. Със мерна лата се бърка в цистерната,тя опира в замръзналата вода и показанията на латата показват количеството гориво.
Замръзва ли водата в подземен резервоар за ЛЗТ?
Става само за открити цистерни. :?:
imegogo - специалист
обикновено при -15 започват да помътнява ,но не трябва да станал на каша или гел хубаво е да се презастраховате при температури -15 -20 да сте сложили добавка ,но тя трябва да е смесена при положителна температура с дизела ! аз лично зареждам от една малка верига бензиностанции винаги от скъпият дизел и не съм имал проблеми
п.п има доста фактори освен горивото от които може да не запали акумулатор,стартер, подгревни свещи,дюзи, компресия
MamaMy - майстор
Вчера запалих на косъм. Снощи закачих зарядното и акумулатора беше 10,5 волта. Вярно, че е 100а/ч, но студа и постоянното каране на фарове, вентилатори и печки не и прощават. Енергохолд пък ми врътна номер и спряха тока към 12,00. Наложи се да стана, да се обличам и да ходя до колата да рестартирам зарядното защото, то не се самовъзстановява. :x

ПП Дизел на място не помня да ми е замръзвал. Карам дизели от 2000 година. В движение ми се случи преди 15-години на няколко пъти. Замръзва в тръбите под колата които в движение се охлаждат още повече. Бензин ми е замръзвал на Трабанта. Преди 30 години някъде точно преди Коледа. Целия район беше скован от сибирски студ и сняг 20см. Трабанта беше в един паянтов гараж обаче не пожела да запали. Маслото в бензина беше станало на вълци. Трябваше да пътуваме с друга кола до балкана, но към 10ч ми се обадиха, че не може да запали, а покрай нея няма запалила кола. Избутах Траби от гаража и го пуснах по баира. Тогава живеех до панорамата. Почти 2 км стръмен баир и до долу не се обади да припука дори. отделно, че няма засилка в неразчистения сняг. Голямо приключение и на късмет акуто се възбудило и докато мислех какво да сторя чукнах стартера и звяра изръмжа. Оставих го да потупа половин час на място като само ат време на време му давах газ, но щом го усетя че глъхне спирам. Като тръгнах из града голям кеф. На пътя само аз. Даже нямаше и дири някъде. Отидох до колата на моите хора да я дръпна да запали и за моя изненада тя не мърдаше. Вечерта я спрели в някаква локва и гумите замръзнали. Подавам ток с кабели, но тя само почуква и нищо. Накрая със сецане и няколко кратно късане на въжето я подкарахме и пак след километър успя да запали. Преди това са и заливали и двигателя с топла вода и спирт са и слагали и нищо. Почти десет минути работи като дизел. Повдигачите сигурно през две улици се чуваха. На връщане към нас се нагледах на вдигнати капаци, кофи с топла вода , акумулатори и даже една газка имаше запален огън под картера :lol: .
пишман_майстор - майстор
Бензин не ми се е случвало да замръзне. Виж нафта...да, затлачвал ми се е филтър в големи студове и пренощувала кола навън .
Принципно нафтата ( зимната в България ) "носи" до към -20 без проблеми.
kr1100 - майстор
чет яну 11, 2024 1:47 pmMamaMy написа:
Вчера запалих на косъм. Снощи закачих зарядното и акумулатора беше 10,5 волта. Вярно, че е 100а/ч, но студа и постоянното каране на фарове, вентилатори и печки не и прощават.
За ламБите на фаровете има ЛЕД . При мен от 2017 тия ламБи Н4 още светят добре. Ти си с друг цокъл. Задно парно не пускаш и оп още икономия на ел. енергия / нали си с двоен дисплей и задния хеликоптер може да се гаси?/
В понеделник си взех мъгливите Н1 , ама голЕм студ и не мисе занимава.
:partyman: :partyman: Ай наздраве , че набарах 1 ром в Кауф а на промо.
kr1100 - майстор
чет яну 11, 2024 1:47 pmMamaMy написа:
Вчера запалих на косъм. Снощи закачих зарядното и акумулатора беше 10,5 волта. Вярно, че е 100а/ч, но студа и постоянното каране на фарове, вентилатори и печки не и прощават.
За ламБите на фаровете има ЛЕД . При мен от 2017 тия ламБи Н4 още светят добре. Ти си с друг цокъл. Задно парно не пускаш и оп още икономия на ел. енергия / нали си с двоен дисплей и задния хеликоптер може да се гаси?/
В понеделник си взех мъгливите Н1 , ама голЕм студ и не мисе занимава.
:partyman: :partyman: Ай наздраве , че набарах 1 ром в Кауф а на промо.
kr1100 - майстор
чет яну 11, 2024 1:47 pmMamaMy написа:
Вчера запалих на косъм. Снощи закачих зарядното и акумулатора беше 10,5 волта. Вярно, че е 100а/ч, но студа и постоянното каране на фарове, вентилатори и печки не и прощават.
За ламБите на фаровете има ЛЕД . При мен от 2017 тия ламБи Н4 още светят добре. Ти си с друг цокъл. Задно парно не пускаш и оп още икономия на ел. енергия / нали си с двоен дисплей и задния хеликоптер може да се гаси?/
В понеделник си взех мъгливите Н1 , ама голЕм студ и не мисе занимава.
:partyman: :partyman: Ай наздраве , че набарах 1 ром в Кауф а на промо.
kr1100 - майстор
чет яну 11, 2024 1:47 pmMamaMy написа:
Вчера запалих на косъм. Снощи закачих зарядното и акумулатора беше 10,5 волта. Вярно, че е 100а/ч, но студа и постоянното каране на фарове, вентилатори и печки не и прощават.
За ламБите на фаровете има ЛЕД . При мен от 2017 тия ламБи Н4 още светят добре. Ти си с друг цокъл. Задно парно не пускаш и оп още икономия на ел. енергия / нали си с двоен дисплей и задния хеликоптер може да се гаси?/
В понеделник си взех мъгливите Н1 , ама голЕм студ и не мисе занимава.
:partyman: :partyman: Ай наздраве , че набарах 1 ром в Кауф а на промо.
kr1100 - майстор
чет яну 11, 2024 1:47 pmMamaMy написа:
Вчера запалих на косъм. Снощи закачих зарядното и акумулатора беше 10,5 волта. Вярно, че е 100а/ч, но студа и постоянното каране на фарове, вентилатори и печки не и прощават.
За ламБите на фаровете има ЛЕД . При мен от 2017 тия ламБи Н4 още светят добре. Ти си с друг цокъл. Задно парно не пускаш и оп още икономия на ел. енергия / нали си с двоен дисплей и задния хеликоптер може да се гаси?/
В понеделник си взех мъгливите Н1 , ама голЕм студ и не мисе занимава.
:partyman: :partyman: Ай наздраве , че набарах 1 ром в Кауф а на промо.
kr1100 - майстор
чет яну 11, 2024 1:47 pmMamaMy написа:
Вчера запалих на косъм. Снощи закачих зарядното и акумулатора беше 10,5 волта. Вярно, че е 100а/ч, но студа и постоянното каране на фарове, вентилатори и печки не и прощават.
За ламБите на фаровете има ЛЕД . При мен от 2017 тия ламБи Н4 още светят добре. Ти си с друг цокъл. Задно парно не пускаш и оп още икономия на ел. енергия / нали си с двоен дисплей и задния хеликоптер може да се гаси?/
В понеделник си взех мъгливите Н1 , ама голЕм студ и не мисе занимава.
:partyman: :partyman: Ай наздраве , че набарах 1 ром в Кауф а на промо.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Тема "При какви минусови температури реално замръзва нафта/бензин в резервоара?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: