Всички имаме коли, нали ?
Чаро - Акълия
Щом е фоксваген и ако е малко "духнала" гарнитурата , няма как да я хванеш по надуването на маркучите. И белия дим няма как да го хванеш в тва време. Ако не е много разхода на антифриз, карай известно време и следи за лекета под колата. Моята стой на улицата и слагам кашон под нея.
При мен си е гарнитурата и като запаля на студено, бликва като лейка от всякъде. Датчици, наставки... и после спира. Като загрее само на високи обороти "хвърля"
Прегледай при студен старт....
Domashen_maistor - специалист
Johny написа:
Спукан маркуч в областта на водната помпа. При подаване на газ, от там се засмуква въздух. След като се затопли и разшри, той изтласква охладителната течност, но тя се разтича по шасито и за това не се забелязва теч.
Може да се окаже именно това, днес ще ходя при един приятел да видим, щото мен именно това ми се струва, именно за този маркуч писах вчера и искам да го видя отдолу как е (дали е мазничък от глицерина)
BanoTheWolf - специалист
Днес на един приятел му смених термостата, че му загряваше мноого бързо и му чезнеше антифриза. Днес резултата би трябвало да налице и всичко да е ОК. При него имаше някаква тапичка, която е за обезвъздушаване на радиатора и оттам също изпускаше течност. Сложи му уплатнение и няма вече теч :) Всичко определено трябва да се провери, особено съединенията :)
imegogo - специалист
водната помпа сменяна ли е ?
Domashen_maistor - специалист
Водната помпа е сменяна преди 3 години. Всъщност ето и развитието по темата: Смених долното /от водната помпа към радиатора/ водно съединение. Обаче сега стана направо по-лошо- още повече губи. Мисля след като се размрази времето да тествам гарнитурата /има едни като спринцовки, дето се оцветяват ако е издухала гарнитурата/ и ако и това не даде резултат направо не знам.
Takezo Sensey - модератор
Имахме подобен проблем със служебния пасатор ...така и не разбрахме от какво е . Шефа го продаде :wink:
Domashen_maistor - специалист
Хич не ми се продава. Жената кара фанта /фиеста/ и дори и тя не може да ми стигне разхода 10лв /12литра газ/ на 100км. :sad: Пък и като изключим темата всичко си му е ок. Ако взема някоя по-нова щайга съм сигурен че докато я докарам до неговото дередже, бая пари ще набутам.
Takezo Sensey - модератор
Domashen_maistor написа:
Хич не ми се продава. Жената кара фанта /фиеста/ и дори и тя не може да ми стигне разхода 10лв /12литра газ/ на 100км. :sad: Пък и като изключим темата всичко си му е ок. Ако взема някоя по-нова щайга съм сигурен че докато я докарам до неговото дередже, бая пари ще набутам.
Да така е ...добри добичета са си за парите .

Като се смени това онова и ще са "вечни" ....щом още голф 1 се търкаля :wink:
Johny - майстор
Още един вариант: спукан радиатор. Не се забелязва, защото радиатора е топъл и разтеклата се течност се изпарява. Интересното е, че не винаги изпускаше. По две-три седмици съм карал без проблем и после като тръгне-изтече литър, литър и половина. Смених радиатора и за сега съм добре вече 1г. Не бързай да виниш гарнитурата.
snejoky - напреднал
Проверката за теч при топъл или студен двигател я правиш?
Прави се на студен двигател. Тогава се вижда къде тече. Антифризът е по-мазен от водата и за това се получават течове, като сипеш от него.
Пасата работи под налягане и може да губи течност, под формата на пара, ако на капачката на разширителя е развалена клапата. Пробвай първо с нова капачка /6лв. е/!

Тук има много изписано по този въпрос:
http://vwclub.bg/forum/index.php

А това пък е най-голямата глупост, която съм чел:
takezo написа:
Имайки впредвид че пасаторите 2-ка имат лек "проблем" с охлаждането , т.к. нямат решетка м-ду фаровете .
1.Пасата не е двойка, а Б3 /карам го същия/
2.За решетката м/у фаровете. Дали "тъпия" немец е толкова тъп, че да не се сети за охлаждането? Точно там, дето е емблемата има въздуховод, който отдвежда въздуха да въздушния филтър. А под бронята, така нареченият нож, е направен да може да се охлажда радиатора. За това, като си счупите ножа и колата започва да държи по-високи градуси и не охлажда ефективно.
Карам "Пасат" Б3, 92г. с климатроник. При мен пред радиатора за охлаждане има още един, който е за климатика. По тази логика, до сега да ми е гръмнал мотора, защото нямам решетка и не може да се охлажда.

takezo, ако не си съгласен с това, което съм написал, прегледай и прочети малко! Дал съм линк, малко по-нагоре.

Тема "Теч от антифриз" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: