Всички имаме коли, нали ?
zhivko83 - специалист
Колеги здравейте !
Колата е Жигули 1200 , 1977 г. , газовото е Ловато - слагано е 2007 г . Колата стои в гараж и не се кара всеки ден , изминати са 20000 на газ и само на газ се кара , пали и гаси .
Тази зима при по - студено време / 3 пъти го прави този номер / , колата пали от раз , изчакваш малко да стопли и когато ДВГ започне да работи нормално , тръгваш . Но тогава , изведнъж намалява тягата и колата огасва . После след няколкократно и настойчиво палене успяваш да запалиш . Наново форсиране , чакане и т. н. Излежда , че не идва достатъчно гориво до ДВГ , за да потеглиш , а само за празен ход . Подобно е когато ти свършва газта .
На какво може да се дължи това :
- на недостатъчно загрят ДВГ , макар че стрелката стига до началото на графиката от таблото
- на неизчистен филтър , който е в по - горния пост
или нещо друго .
П. П. това го прави само когато е студена колата .
Последна промяна от zhivko83 на нед фев 27, 2011 8:10 pm, променено общо 1 път.
cvetanmu - специалист
Провери дали не замръзва изпарителя.
zhivko83 - специалист
Няма лед по изпарителя , затопля колкото и радиатора на пипане .
8180 - майстор
Виж и маркучето за вакума към изпарителя. Предполагам, че е такъв.
От къде си?
zhivko83 - специалист
Кой маркуч , имаш ли снимка ? От Добрич съм .
8180 - майстор
Ако е вакумен изпарителя, взима вакум някъде под карбуратора - пробиват и слагат щуцер. От там до изпарителя - тънък маркуч.

Филтрите също е идея и е лесно да се видят - този на снимката и имаше някакъв отдолу на изпарителя. Спирай газа от бутилката, ако пипаш!!!
zhivko83 - специалист
Един маркуч отива до кутията с филтъра и чрез една плочка с дупки подава газ към двата отвора на карборатора , през тях влиза и въздух . Втория маркуч е за затоплянето на изпарителя .
П.П. тез хави по маркуча не ги гледай , малко е стара снимката :lol:

Прикачен файл

snimka+1.png
snimka+1.png (105.68 KиБ) Видяна 7970 пъти
8180 - майстор
За друго става дума.
Първо трябва да се изясни дали ти е вакумен изпарителя.
После виж тази картинка.
http://www.clubford.org/forum/download/ ... &mode=view
По нея - на 15 влиза управляващият вакум с тънко маркуче. Мисля, че можеше да запали и със скъсано маркуче.
На 10 е пробката-филтър, за която писах. Май е достатъчно да се разхлаби само за да изтече водата, ако има. По памет само, че отдавна беше.

Ето за обща представа:
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopi ... 90f65c3ddc
zhivko83 - специалист
Има още 1 маркуч , излиза от карбуратора , точно от там се прави едната центровка . Сега ще пусна нови снимки .
Май е същия изпарител , както от примера.

Прикачен файл

270220112850.jpg

Прикачен файл

270220112849.jpg

Прикачен файл

270220112846.jpg

Прикачен файл

270220112844.jpg
zhivko83 - специалист
Добре , тогава да проверя филтъра под клапана и в долния край на изпарителя , и да видя дали нещо ще изтече ли :?:

Тема "Газова уредба-проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: