Всички имаме коли, нали ?
vlax - майстор
Здравейте колеги,
Имам пролем. Колата си отключвам с обикновена аларма с дистанционно/вярно ми е служла 8 години,без никакви грижи и за това си я свалих от старата кола преди да я продам и я поставих на сценика.
За да изключа имобилайзера трябва да натисна 2 пъти IR ключа.
От скоро започна да да не може да се изключва-трябва по няколко пъти да натискам ключа че да задейства приемника.
Забелязах, че това го прави всяка сутрин/голяма мъка е - седя по 5 минути в колата докато запаля/,а когато колата е напечена от слънцето
няма никакъв проблем,задейства при всяко натискане на ключа,както и трябва да бъде. С една дума температурата влияе и не знам на кое, защото направих следното:
1.Проверих IR ключа дали излъчва с камера - излъчва / дали е това което трябва не знам- би трябвало да е тава което трябва защото иначе изобщо нямаше да изключва имобилайзера- Опира да го вържа още малко и на осцилоскопа/.
2.Отворих IR ключа да видя дали нямам студена спойка на платката или скъсан крак на светодиода/преди година имах скъсан крак на светодиода и така съм ги презапоил и двата крака че може да се скъсат само ако валяк мине през ключа/.
3.Премерих батериите с мултицета - добри са.
4.Свалих платката на приемника от плафона да я огледам за студена спойка/защото колата седи на студено през ноща а по обяд я напича жестоко слънцето/ и въпреки че не видях такава за по сигурно презапоих ВСИЧКИ елементи на платката.
5.Обучих си наново ключа.
НЯМА РЕЗУЛТАТ.
Прочетох почти всичко във форума по въпроса.
Като че ли ми допада идеята да подам постоянен + 12V ,да симолирам че ключа е поставен постоянно на таблото.
Мога ли да го направя това нещо горе в платката на приемника /там излизат три кабела,но не ги знам какви са и не ми се занимава за ги проучвам и разгадавам/ или трябва да го направя долу в гнездото на ключа.
Друг вариант да изключа имобилайзера завинаги.Може ли да се изключи имобилайзера софтуерно с диагностичната програма?
Или трябва да режа кабели?
Моля за мнение,съвети и помощ защото ми идва да я кача на една много стръмна улица и да я изключа от скорост и да освободя ръчната спирачка и да сляза.

Поздрави.
Чаро - Акълия
vlax написа:
Друг вариант да изключа имобилайзера завинаги.Може ли да се изключи имобилайзера софтуерно с диагностичната програма?
Или трябва да режа кабели?
Моля за мнение,съвети и помощ защото ми идва да я кача на една много стръмна улица и да я изключа от скорост и да освободя ръчната спирачка и да сляза.

Поздрави.
Ми... Рено, кво очакваш?!
Имах подобни проблеми с едно Клио, (отървах се навреме :-D ) имобилайзера му се деактивира :-D , като му изскубеш буксата при работещ двигател. Предполагам си вързал централното към алармата, защото и то спира да работи.
Опитай може да е същото и при теб. Не помня добре, но платката с ИР приемника е част от сложната система за охрана на автомобила :-D
bulhomes2 - майстор
Тук - http://www.renault-bg.com/smf/index.php?board=39.0 има повече разбирачи на сцениците.
vlax - майстор
bulhomes2 написа:
Тук - http://www.renault-bg.com/smf/index.php?board=39.0 има повече разбирачи на сцениците.
Благодаря колега
Преди да попитам в направи сам пуснах темата във форума на реноhttp://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=124345.0
bulhomes2 - майстор
Дето си писал, че ти идва да го засилиш.... От месец и аз съм със Сценик (малко по принуда). На втория ден ми се скъса ангренажния ремък (900 лв ремонт). Като я взех от сервиза не мога да си пусна радиото, че ми иска код, а не знам как да го вкарам. Звъня на сервиз на рено и казвам:
- Здравейте! Миналата седмица си купих Рено.
Човека отсреща ми вика:
- Честито!
Естествения ми отговор беше:
- Не ми се подигравайте! Имам проблем и т.н....
vlax - майстор
bulhomes2 написа:
Дето си писал, че ти идва да го засилиш.... От месец и аз съм със Сценик (малко по принуда). На втория ден ми се скъса ангренажния ремък (900 лв ремонт). Като я взех от сервиза не мога да си пусна радиото, че ми иска код, а не знам как да го вкарам. Звъня на сервиз на рено и казвам:
- Здравейте! Миналата седмица си купих Рено.
Човека отсреща ми вика:
- Честито!
Естествения ми отговор беше:
- Не ми се подигравайте! Имам проблем и т.н....

Здравей баш колега с рено
Аз не робувам на марката За мене най-добрата кола е тази която създава по-малко грижи защото всеки ден съм с колата-с нея си извършвам основната дейност
Поздрави.
bulhomes2 - майстор
10 години преди миналия месец карах Ауди. Ако нямах толкова да достроявам никага нямаше да направя компромиса да мина на Рено.

Тема "Въпрос за IR за Сценик 1998 год." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: