trichko.bg

НаправиСам.bg

Майстори сам с форума на НаправиСам.bg
Бигор-ИН Метални Керемиди и Улуци   Конструктори ЛЕГО на уникални цени   Сублимация.BG   LED осветление   
Дата и час: Вто Сеп 30, 2014 5:41 pm

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 69 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: Съб Окт 22, 2011 5:27 pm 
Offline
специалист
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 11, 2008 7:00 pm
Мнения: 414
Местоположение: Стара Загора
Имам ел. изпарител Мимгаз, нов. Искам да питам нещо за настройките.

Винт 1 е байпас за допълнителна газ към камерата за ниско налягане. От къде се започва настройката му и как се прави? Масимално затегнат?
Винт 2 е за чуствителността на мембраната. От какво положение се започва регулировка? Максимално развито или максимално завито? Хода му е около сантиметър, а всеки казва "малко завиваш или малко развиваш", но не и от какво положение се почва.
Колата е Рено19 МИ.

_________________
Ако не си помагаме един друг, кой ще ни помогне?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Окт 22, 2011 5:59 pm 
Offline
специалист

Регистриран на: Сря Сеп 17, 2008 6:47 pm
Мнения: 977
Местоположение: Варна
Отиди да ти го регулират на газ анализатор. Не е чак толкова скъпо.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Съб Окт 22, 2011 6:08 pm 
Offline
специалист
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 11, 2008 7:00 pm
Мнения: 414
Местоположение: Стара Загора
Майстори много знайни и незнайни. Не знам на кого ще попадна и в какво настроение ще е. Този който ми го монтира е майстор, но май не му се занимаваше много и не съм доволен. Искам да пробвам сам.
Главно ме интересува винт 2. Каква е зависимостта : много развит - еди какво си ; много завит - еди какво си?

_________________
Ако не си помагаме един друг, кой ще ни помогне?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Нед Окт 23, 2011 6:41 am 
Offline
специалист

Регистриран на: Нед Окт 12, 2008 6:35 pm
Мнения: 933
Това си е чисто Ловато. Пълно е в нета с теми относно настройката му. Ето една.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=45869


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Нед Окт 23, 2011 11:07 am 
Offline
специалист
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 11, 2008 7:00 pm
Мнения: 414
Местоположение: Стара Загора
Тази съм я чел. И много други. Не намерих това което търся.

_________________
Ако не си помагаме един друг, кой ще ни помогне?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Нед Окт 23, 2011 11:21 am 
Offline
майстор
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 17, 2009 2:21 pm
Мнения: 4249
Местоположение: Стара Загора
Градски, във форума на Рено влиза ли?Намерих една статия за реглаж и по-скоро за винт 1 :)
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=24296.0

_________________
Господи, дай ми дълъг живот, малко работа, жени от време на време и червено вино по всяко време!
Усмихвайте се...утре ще бъде по-зле!
Скайп: stoyanstanev1961
stiv1961@abv.bg
http://www.kvalitet-21.com/


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Нед Окт 23, 2011 12:03 pm 
Offline
специалист
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 11, 2008 7:00 pm
Мнения: 414
Местоположение: Стара Загора
И тази съм чел :)
Винт 1 да кажем е ясен за какво е. Но това което е писано за винт 2 нещо ме съмнява. На стария изпарител беше повече развит(показваше се от корпуса поне 8мм), отколкото завит. А и поста там не е от личен опит.

_________________
Ако не си помагаме един друг, кой ще ни помогне?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Нед Окт 23, 2011 1:30 pm 
Offline
специалист
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 16, 2010 12:13 pm
Мнения: 404
Местоположение: Sofia
Препечатвам от горните линкове, поста който най-правилно обяснява процедурата. Само съм разменил номерацията на винт 3 с 1, за да съвпада с твоята снимка. Би трябвало да можеш да се справиш сам
,палиш колата ,да загрее,може и на газ ,после с една отверка проверяваш дали винт 1 не ти е завит до край-газаджийте обичат да го завиват и да регулират всичко от 2 .
така ,развиваш с по 1/4 този винт(1) ,ако почне да глъхне мотора ,завиваш по часовниковата стрелка 2,това го повтаряш до момент ,в който от винт 2 няма да ти зависи
празния ход,тогава леко развиваш винт 2 така че мотора леко да заглъхне(ама много леко) ,като компенсираш това глъхнене като завиеш малце винт 1,
от винт 1 трябва да ти зависи 80%-90% от празния ход ,ако ме разбра какво искам да ти кажа.от винт 2 трябва да зависи много малко ,ако искаш да имаш
стабилен празен ход.не трябва да се завива и прекалено винт 1,защото от него зависят преходния режим когато плавно подаваш газ.
след като си регулирал празния ход ,се регулира и вървежа на колата от винт 4-това е винта на врътката ,който се намира на маркуча на газта,ама него не си го
снимал.
качваш се на колата и по малко затваряш(1/4)този винт и правиш проби как върви ,ако почне да се мъчи и неще да набира ,развиваш до последната стабилна
работа на мотора натоварен, ако са ти подбрали плочката правилно трябва всичко да мине без проблем
последната настройка зависи колко ще ти върви и гори колата,а предните са за празния ход да е стабилен и колата да не ти хълца като набираш.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Нед Окт 23, 2011 5:28 pm 
Offline
специалист

Регистриран на: Нед Окт 12, 2008 6:35 pm
Мнения: 933
Ако от толкова писания не ти е станало ясно, извинявай но от нищо няма да ти се проясни. Иди на майстор. Колко стърчи винта ако ти е критерий :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Нед Окт 23, 2011 6:20 pm 
Offline
специалист
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 11, 2008 7:00 pm
Мнения: 414
Местоположение: Стара Загора
В нито едно писане никой не обясни КАК работи този болт 2. А колко стърчи, мисля, че има значение, понеже натиска лост за който е закачена мамбрана и би трябвало да има разлика дали е малко натиснат или много.

_________________
Ако не си помагаме един друг, кой ще ни помогне?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Нед Окт 23, 2011 6:39 pm 
Offline
майстор
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 17, 2009 2:21 pm
Мнения: 4249
Местоположение: Стара Загора
tarlyo написа:
И тази съм чел :)
Винт 1 да кажем е ясен за какво е. Но това което е писано за винт 2 нещо ме съмнява. На стария изпарител беше повече развит(показваше се от корпуса поне 8мм), отколкото завит. А и поста там не е от личен опит.

На стария ти изпарител винта е бил по-дълъг :-D Какво значение има колко стърчи винта.Това не е критерий при реглаж.Аз моята си я регулирах сам и сега на студено не пали.За тези неща има диагностика-демек не е за всеки :) Успех все пак :)

_________________
Господи, дай ми дълъг живот, малко работа, жени от време на време и червено вино по всяко време!
Усмихвайте се...утре ще бъде по-зле!
Скайп: stoyanstanev1961
stiv1961@abv.bg
http://www.kvalitet-21.com/


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Нед Окт 23, 2011 7:12 pm 
Offline
специалист
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 08, 2011 7:50 pm
Мнения: 338
Местоположение: с.Торбалъжите
Тарльо от този винт се регулира сместа.Завиваш обеднява, отвиваш обогатява.Просто натягаш или охлабваш една пружинка която влияе на вилката на мембраната на кръга за ниското.Успех.И забрави това колко стърчи винта.
Ааааа тея изпарители са добри, имам такива и на двете си коли и много съм доволен.

_________________
Всичко за банята.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Нед Окт 23, 2011 7:36 pm 
Offline
майстор

Регистриран на: Пет Юли 04, 2008 6:50 pm
Мнения: 1689
Местоположение: ЛОВЕЧ
И като добавим че до този момент пропуска още една регулировка ако вообще майстора му го е сложил че и това често взе да се вижда от пишман майстори. Тоест регулатора на максималния дебит. Пък може и ламбда контрол да са му сложили и за това да премълчава.
Та хептен ще ги оправи нещата.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Нед Окт 23, 2011 7:45 pm 
Offline
специалист
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 11, 2008 7:00 pm
Мнения: 414
Местоположение: Стара Загора
@рашкета, пусни 1 -2 снимки на твоите изпарители, ако не те затруднява.

@lov, Регулатор за дебит имам, разбира се. А ламбда контрол си нямам, той по-скъп от газовата.

_________________
Ако не си помагаме един друг, кой ще ни помогне?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пон Окт 24, 2011 4:34 am 
Offline
Почти Безобиден
Аватар

Регистриран на: Пет Авг 21, 2009 3:34 pm
Мнения: 3858
Местоположение: т. D, най-близката до т. C...
inspo написа:
Отиди да ти го регулират на газ анализатор. Не е чак толкова скъпо.
Това е!
За доброто горене се съди по изходящите газове. Всяко друго регулиране е компромис и е субективно усещане на всеки майстор.

_________________
Полека! На мен жена ми е казала да не бързам, когато свърша тогава!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Пон Окт 24, 2011 10:27 am 
Offline
специалист

Регистриран на: Пон Яну 12, 2009 10:30 pm
Мнения: 135
Местоположение: София
Това е така, но не е 100% валидно. Старата ми колица(форд мондео) вървеше по-добре и харчеше по-малко, като минат 1500-2000 км след реглаж и филтъра се позапуши и съответно сместа стане малко по-богата. Проверено е нееднократно,все пак съм го карал 70х.км. и реглажа е правен на различни места.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Окт 25, 2011 9:08 am 
Offline
майстор

Регистриран на: Пет Юли 04, 2008 6:50 pm
Мнения: 1689
Местоположение: ЛОВЕЧ
tarlyo написа:

@lov, Регулатор за дебит имам, разбира се. А ламбда контрол си нямам, той по-скъп от газовата.



Да бе да 60-70 лева. Ти тая уредба да не си я взел за по малко я.

http://www.runel-tech.com/?p=productsList&iCategory=7

Е може и малко повече но не е чак толкова скъпо удоволствие и се изплаща бързо при тези цени на горивата.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Окт 25, 2011 9:44 am 
Offline
специалист
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 16, 2010 12:13 pm
Мнения: 404
Местоположение: Sofia
Някой пробвал ли е на практика ефекта от този ламбда контролер?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Окт 25, 2011 10:44 am 
Offline
специалист

Регистриран на: Вто Окт 23, 2007 7:16 pm
Мнения: 614
Местоположение: Берк
И съм ги чел тия работи и съм регулирал и после пак чел и пак регулирал и така до безкрай. Нищо не направих, или няма мощност в баир или няма стабилни ниски обороти или се дави или гърми от бедна смес и във всички случаи и реглажи разхода е невероятен, като натиснеш десния цензура без значение върви или не върви колата усещаш как засмукването ти дърпа крачола. Харчи като змей. Отидох при човек, който за 30 секунди на слух развъртя, завъртя 2-3 винта реглажни и колата се успа. Хем стабилни ниски обороти, хем пъргава, хем мощна, пък разхода 13/100 градско за 112 к.с двигател т.е повече от приличен.

_________________
fifcho написа:
притеснява ме железното нещо между белия тупуз и оня черния кикирец


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Окт 26, 2011 9:59 am 
Offline
специалист

Регистриран на: Пон Мар 05, 2007 8:54 am
Мнения: 127
Местоположение: СОФИЯ
tarlyo написа:
В нито едно писане никой не обясни КАК работи този болт 2. А колко стърчи, мисля, че има значение, понеже натиска лост за който е закачена мамбрана и би трябвало да има разлика дали е малко натиснат или много.

На другия край на лоста е клапана ,който пуска газ към двигателя.
За нов турски изпарител реглажа е много :rolleyes: ,защото мембраната и пружината работят "твърдо"
за разлика от Ловато.
Ако е много навит рискуваш колата да е тромава до някъде и "излита" във високи обороти.
Много развит-нетабилен празен ход и реглаж през ден.Също и преразход.
Трябва сам с проба -грешка да намериш баланса :drinkers:

_________________
iei


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 69 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Andri01, onkelabg и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
POWERED_BY
Направи сам