• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
lov - майстор
Щом го ударихме на предположения да продължим в същия дух. След като е била монтирана значи е регулирана и е работила нормално. Вариантите за симулатора на дюзата са два или последователно вързано съпротивление или тотално изключване с добавка на съпротивление и индуктивност за имитиране на дюза. Втория вариант изключително рядко се прави да не кажа почти. Та това съпротивление по вероятно е да прекъсне от колкото да си го намали. То май аз по ще спечеля от тотото от колкото да стане второто. Така че остава варианта дюзата да пикае поради износване или някакъв механичен проблем. Та и при условие че се ползва само за припалване заслужавали си на се набутва човек с нова дюза ако ще и втора ръка. Тъй че дали ще разберем проблема точно от къде е нищо няма да ни стопли. За изключването на помпата писах още в първия си пост имам си собствено мнение както и препоръка на фирмите производителки и с никого няма да споря по темата и всеки да прави каквото си иска.
tomny - специалист
Така от разстояние освен предположения, няма какво друго на правим. Не ме разбирай погрешно, още веднъж моите уважения, но точно от такива изпълнения идват приказките как газта съсипвала двигателите. Защото ако няма газ, човек ще-не-ще си го ремонтира, но след като и така може да се движи, защо да не си стои развален?? Освен това, има и още нещо. Като гледам как вървят нещата с техническия преглед, до година-две, така "ремонтиран" автомобил посмъртно няма да може да го мине. Такава читава дюза втора употреба я струва 20-30 лв., я не. Plug&Play, а колко струват твоите релета, окабеляването, труда, мръсотията и нервите, за да имаш съсипана кола накрая? Ти ми кажи заслужава ли си?
lov - майстор
материали:
-реле 12v 20А -2,70лв.
-проводник 3м. -1,5лв.
-кабелни обувки 4бр -0,40лв.
-термосвиваем шлаух -0,60лв
работа максимум 30 мин.

И вообще няма да се съсипан ами ще е направен както трябва. По точно ще са оправени пропуските на мързеливия газаджия монтирал уредбата.

А пък аз като гледам как вървят нещата точно след последните промени за техническите прегледи на АГУ. Все по често ще се появяват в новините как гръмнала бутилка или се запалила кола от газовата уредба.
Относно дюзата втора ръка едва ли ще ти стъпи на 20-30. Е може но ще е в същото състояние като тази. А който е подкарал на газ трудно се връща на бензин при тези цени на горивата.
Всеки си има глава на раменете. Пък и според финансовото състояние си преценява кое е по удачния вариант да направи. Като има желания после и нова дюза може да си сложи.

А относно градските митове и легенди има ли смисъл да коментираме. В България всички разбират от футбол жени и автомобили. Виж за второто съм по съгласен ама и за там имам съмнения.
Ще ти дам един пример пък ще видим как ще го коментираш. Автомобила ми излиза от завода с еди какво си масло. Препоръчват да се ползва същото. Да се сменя на еди колко си километра. Та точно еди такъв разбирач ми казва това масло нищо не струва вземи си по скъпо. Ама не го сменяй на 10к ами на 7к щото ..... и т.н. Бах м*у.. той лаборатория за масла ли има или знае повече от инженерите конструирали автомобила. Та и приказките за износването на двигателите са същите и точно такива разбирачи едва ли знаят че в Русенския ТУ са правени точно такива изпитания преди повече от 20г. И още тогава мита е тотално разбит че даже точно обратното.
Ама айде да спирам че се отклонихме от темата.
lov - майстор
Ааа...... дойдохме си на думата. :lol:

:prost:
montoya - майстор
След като че изслуша командира на батареята единодушно решиХ :lol:
stiv1961 - майстор
Виждали ли сте такава свинщина :-D Днес реших да сменя мембраните на моя изпарител и се натъкнах на тази мизерия :) Е, след почистване и смяна на мембрани и две гумени клапанчета всичко си дойде на място.

Прикачен файл

190220121624.jpg

Прикачен файл

190220121625.jpg
montoya - майстор
stiv1961 написа:
Виждали ли сте такава свинщина Днес реших да сменя мембраните на моя изпарител и се натъкнах на тази мизерия Е, след почистване и смяна на мембрани и две гумени клапанчета всичко си дойде на място.
Абсолютно същото при мен, само че и двете мембрани бяха напукани заради това че паля на газ в студеното време. Симптомите - нестабилен празен ход, намалена мощност при ускорение и повишен разход на гориво.
Прикачен файл:
050420111185.jpg
050420111185.jpg (104.59 KиБ) Видяна 4987 пъти
Прикачен файл:
050420111186.jpg
050420111186.jpg (80.3 KиБ) Видяна 4987 пъти
Поизмита е за снимките :-D
рашкета - специалист
Монтоя, на колко хил.км са тея мембрани?
Мисля, че тоя тип изпарители, които водата и ниското се делят от мембрана не са никак хубави.
montoya - майстор
Мембраните са на около 60 хиляди км. 4 зими съм изкарал с тях, бензин нямам от 6 години в резервоара, а вече загубих и бушона на бензиновата помпа :-D
Изпарителя е Ловато, обикновена газова уредба на многоточков инДЖекцион :?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Регулиране на газова уредба." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: