• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
stiv1961 - майстор
Какво се случи при мен: от известно време забелязвам, че като изключа от скорост оборотите започват да играят- отидат на 1500-1800, върнат се на 500-600, после се успокояват на 900. Като карам на 4-та с около 60 км/ч колата започва да придърпва / чак започвам ерекция :-D /. Вчера се сетих да изключа бензиновата помпа направо от предпазителя и...оборотите заспаха :) . И сега ми стана ясно защо на две седмици сипвам по за 20 лв. бензин и помпата остава на ,,сухо". А само я паля на бензин и след около километър включвам на газ. Егати разхода. Та ме съмнява ключа газ/бензин :? .Колата е Опел Астра 1.6 моно, изпарителя Ловато-електрически...
ieiei - специалист
Ako e ключа и е прехвърляла,когато си иска сега ще започне да гасне.
По скоро е дюзата "не държи".
stiv1961 - майстор
Мдаа, сега пред мен стои въпроса- как да проверя дали е ключ или дюза :?
lov - майстор
Малко ще ти е трудно защото вероятно имаш симулатор на дюзата и зависи пък и как е изпълнена схемата. Най лесния и безопасен вариант е да сложиш едно допълнително реле да се изключва помпата и толкова. Струва 2-3 лева в магазините за резервни части. Сега знам че веднага ще се появят едни специалистите и ще почнат да ми разправят как се охлаждала от като минавал през нея бензин как ще се запушела и още хиляда глупости за което отдавна съм си обещал че няма да споря.
Освен че така най лесно ще си решиш проблема особенно ако е от дюзата и отпада варианта да си изгориш помпата ако остане на сухо.
рашкета - специалист
Абе ловешки човека пита едно ти му отговаряш друго.
Стив просто измъкни куплунга на дюзата и ако продължи да лапа и бензин е ясно.обаче аз залагам, че дюзата изтърва.Имах същия проблем със Фиеста 91г.И го реших както е описал ловешкия :lol: :lol: :lol: .
montoya - майстор
Дюзата ако не държи и "пикае" и да и извади куплунга ако ки го има налягането от помпата, пак ще си изпуска. При мен пускаше бензин докато карах на газ, оказа се че буксата която влиза в копчето за превключване се е разхлабила и не спира както трябва. За да разбера дали е от копчето извадих буксата и с един кламер съединих двата кабела които са на положение газ и така. в последствие си намерих една хубава букса от инсталация на кола и си запоих кабелите за копчето и проблема е решен. В последствие сложих и реле да спира бензиновата помпа като карам на газ, но пък аз не съм карал на бензин повече от 4 години.
lov - майстор
Първо не се познаваме и на БЕ можеш да говориш на някоя кифла но не и на мен.
Второ със Стоян се познаваме и знам какви са му познанията по ел. и можех да му пиша директно на скайпа но нали е форум за взимопомощ предпочетох така. И трето зависи как е схемата на симупатора на дюзата защото едно такова откачане може да бъгне копма и да бере още повече ядове. Тъй че ти си минал метър и недей да се изказваш когато не си запознат с материята и да давах не грешни ами и опасни съвети.
рашкета - специалист
Личните ви отношения изобщо не ме интересуват.И не ми се дуй защото си личи колко владееш материята.Поредния философ.
lov - майстор
Кога аз съм се занимавал с газови уредби сигурно си бил в мад*рите на баща си. Тъй че по леко.
stiv1961 - майстор
Не се карайте за глупости. Значи това за релето съм го чел по другите форуми и ми стана ясно. Четох още, че колега е махнал предпазителя на помпата и прекарал напрежението през ЦК- ключе. Разбира се пак е сложил предпазител последователно и си спира помпата ръчно. Така пак ще стане, мисля ако сложа и един светодиод да индикира вкл./изкл. :?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Тема "Регулиране на газова уредба." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: