Страница 1 от 2

Проблем а АГУ Фобос

Публикувано: нед ное 11, 2012 8:38 pm
от TOK
При превключване от бензин на газ се усеща придърпване в движение а ако е на място 4 трептения. Газаджията каза че е ок но аз не мисля така. Също ми мирише леко на газ от изпарителя, това нормално ли е?

Re: Проблем а АГУ Фобос

Публикувано: пон ное 12, 2012 8:27 am
от dyaneff
И на двата въпроса -не. По втория въпрос,с гъба потопена в сапунен разтвор, провери връзките около изпарителя и инжекторите. По първия въпрос, след като не си доволен от газаджията относно монтажа на Фобоса, се оплачи по телефона или ел. поща в Плевен ( http://www.fobos-bg.com/ ). Сигурен съм, че от Фобос, ще вземат отношение.

Re: Проблем а АГУ Фобос

Публикувано: пон ное 12, 2012 11:24 am
от TOK
Проверих навсякъде, няма мехурчета а си ухае на газ около изпарителя. Монтажа не е от сервиз на фобос! Маркучите са доста дълги от рейката до дюзите и да неби за това да се усеща при самото превключване?

Re: Проблем а АГУ Фобос

Публикувано: пон ное 12, 2012 2:27 pm
от 25th Hour
Не съм срещал обикновенна газова да не понамирисва леко, но това не се усеща в купето или настрани по никакъв начин. Имай предвид, че ако не ти е изправна охладителната система / например колата седи студена, защото термостата не затваря като хората или ти е малко охладителната течност/ абе възможно е изпарителя да не е достатъчно топъл постоянно и да не преминава бързо във фаза и оттам да понамирисва... това би обяснило и претрисането...

Само където не каза ГИ ли е кво е ... може би каква е колата...

Re: Проблем а АГУ Фобос

Публикувано: пон ное 12, 2012 4:02 pm
от TOK
Да забравих да напиша че е ГИ.

Re: Проблем а АГУ Фобос

Публикувано: пон ное 12, 2012 8:00 pm
от dyaneff
Маркучите от газовата рейка до смукателния колектор трябва да са възможно най-къси. Примерно 10 см. Изпарителя нов ли е? Между него и рейката маркучът трябва да е със скоби, защото след изпарителя има налягане.

Re: Проблем а АГУ Фобос

Публикувано: ср ное 14, 2012 6:49 pm
от perko
Може да изпуска мембраната на изпарителя към вакуума.
Виж, дали има малко маркуче м/у изпарителя и колекторите. Извади го и виж дали от отвора на изпарителя излиза газ.
Ако да - нова мембрана.

Re: Проблем а АГУ Фобос

Публикувано: ср ное 14, 2012 7:01 pm
от todortv
perko написа:
Може да изпуска мембраната на изпарителя към вакуума.
Виж, дали има малко маркуче м/у изпарителя и колекторите. Извади го и виж дали от отвора на изпарителя излиза газ.
Ако да - нова мембрана.
Мембраната не задържа газа между първа и втора редукционна степен!
Мембраната служи да придърпа кобилицата/лоста под нея и да отвори клапанчето .
Ако изпуска без да е запален автомобила се сменя уплътнителя на кобилицата , а не мембраната!
Мембраната се сменя, когато се втвърди или се скъса.

Re: Проблем а АГУ Фобос

Публикувано: чет ное 15, 2012 9:58 am
от piron45
TOK написа:
Проверих навсякъде, няма мехурчета а си ухае на газ около изпарителя. Монтажа не е от сервиз на фобос! Маркучите са доста дълги от рейката до дюзите и да неби за това да се усеща при самото превключване?
При дълги маркучи е възможно придърпване, но е важна и настройката на ГИ. Най добре се обърни към сервиз на Фобос и ще го оправят. Ако трябва звънни на телефона на Вендов, кокато не е извън БГ стои повече в Софийския сервиз.Човека е отзивчив. При ГИ има специфични неща и не всеки газаджия може да се справи добре. Ако си от София може да попиташ и при Жоро от Горна баня, той е добър на всички газови. Работи и с Фобос.

Re: Проблем а АГУ Фобос

Публикувано: пет ное 16, 2012 10:07 pm
от TOK
Днес преместих рейката възможно най-близо до дюзите. Но пак си е далече, 15-20см. Колата спря да притрисва при превключване от бензин на газ когато не е загряла напълно. Загрее ли на 80-90 градуса пак се усеща. :? Предполагам тук може да се оправи софтуерно. Миризмата като че ли изчезна. Проверих навсякъде с пяна, включително и на вакума. Няма изпускане. :-D При монтажа газаджията е прекарал медната тръба до кормилния прът и от въртенето се е износила леко :shock: Веднага я огънах и я отдалечих.
Относно тази система имам няколко питания.
1. Ел. клапана на евросондата за какво служи? Мислех си че спира газта когато изгася колата но уви. Когато откачих тръбата от изпарителя, за малко да се обгазя :-D Дръпнах кабелната обувка от клапана и колата си бачка супер на газ. :?
2. Има ли начин да се почисти рейката от мизерия без да се демонтират елементите от нея? ( със спрей примерно)
3. Само с мен ли се еб..а електронния нивомер?