Свеща влиза в цилиндъра,а дифтунгата уплътнява резбата в горния край,на последните витки от резбата се натрупва нагар.Резбата в случая на колегата е нарязана в алуминий и при развиване ако нагара се окаже по-проклет разваля резбата при развиването на свещта,работите опират до усет при развиването,след първоначалното охлабване ако спре да се върти и пак затегне връщаме и така по малко по малко напред назад докато се развие или докато замаже резбата в алуминия.Работата е там че резбата на свещта(стомана) е винаги по твърда и винаги се разваля резбата в главата.Има ремонтни втулки и спирали,които се монтират без да се сваля глава,но си е излишна разправия.Иначе резбата не се къса,просто се замазва и при навиването на новата свещ изтърва.
Kirilpm написа:А иридиевите свещи могат да изкарат 100 хиляди километра безгрижно,ако не ти създават проблеми не ги пипай,цената на новите ако взимаш пак иридиеви предполагам,че няма да ти хареса.Е по 30-тина лева е бройката на NGK, а повечето каталози ми дават само един заместител на Бош. А АЗ СВЕЩ НА БОШ НИКОГА НЯМА ДА СЛОЖА
И аз бях чел някъде, че държат по 90000 км, ама реших, че е само рекламен трик. Но щом и ти казваш, че е така. Иначе за сега никакви проблеми нямам, само мислех, че пробегът им е доста (към 40000 км).