Всички имаме коли, нали ?
Kirilpm - специалист
Свеща влиза в цилиндъра,а дифтунгата уплътнява резбата в горния край,на последните витки от резбата се натрупва нагар.Резбата в случая на колегата е нарязана в алуминий и при развиване ако нагара се окаже по-проклет разваля резбата при развиването на свещта,работите опират до усет при развиването,след първоначалното охлабване ако спре да се върти и пак затегне връщаме и така по малко по малко напред назад докато се развие или докато замаже резбата в алуминия.Работата е там че резбата на свещта(стомана) е винаги по твърда и винаги се разваля резбата в главата.Има ремонтни втулки и спирали,които се монтират без да се сваля глава,но си е излишна разправия.Иначе резбата не се къса,просто се замазва и при навиването на новата свещ изтърва.
TACHO - специалист
Kirilpm написа:
А иридиевите свещи могат да изкарат 100 хиляди километра безгрижно,ако не ти създават проблеми не ги пипай,цената на новите ако взимаш пак иридиеви предполагам,че няма да ти хареса.
Е по 30-тина лева е бройката на NGK, а повечето каталози ми дават само един заместител на Бош. А АЗ СВЕЩ НА БОШ НИКОГА НЯМА ДА СЛОЖА :axe: :axe: :axe:

И аз бях чел някъде, че държат по 90000 км, ама реших, че е само рекламен трик. Но щом и ти казваш, че е така. Иначе за сега никакви проблеми нямам, само мислех, че пробегът им е доста (към 40000 км).
Kirilpm - специалист
И аз карам със такиваа кола и мога да ти гарантирам за пробега и цената е такава,но си заслужават всяка дадена стотинка.Други иридиеви освен на НГК не съм ползвал нито съм монтирал и не мога да дам мнение.На някои от свещите производителя дава 100 хиляди мили т.е. 160 000 км :shock:
Chefo77 - майстор
torbalan написа:
С пневматичен гайковерт опитвал ли си?
Тия, дето стягат болтовете на джантите с тях?

Как преценяваш, че не правят проблем... Когато бях с бензинов двигател, отначало почна да пали трудно, после почна да гасне... И чак тогава се сетих, че като купих колата ми казаха да сменя свещите...
Извинявай, но те пиша в бисерите ...
DundyTheCroc - майстор
Наистина ги дават да карат 90к, предишната кола я продадох с такива, момчето след мен мина 100к на газ. Кой е слагал свещите ако не е тайна, те си имат начин на затягане, а тук ми се струва е действано душманската.
Kirilpm - специалист
Chefo77 написа:
torbalan написа:
С пневматичен гайковерт опитвал ли си?
Тия, дето стягат болтовете на джантите с тях?

Как преценяваш, че не правят проблем... Когато бях с бензинов двигател, отначало почна да пали трудно, после почна да гасне... И чак тогава се сетих, че като купих колата ми казаха да сменя свещите...
Извинявай, но те пиша в бисерите ...
Ако е заради частта с гайковерта за бисерите няма нужда.Много работи се развиват с добър пневматичен гайковерт и настройка на усилието,когато развиването им на ръка е почти невъзможно и късането изглежда неизбежно,просто на ръка няма как да стряскаме по няколкостотин пъти резбите докато въртим.Лошото е че свещите не са такъв детайл.
hidrazin - майстор
Като чуя ПОМОЩ и се изприщвам. Все едно някой се дави.
Що хората си мислят че тук са "спасители на плажа" ?
И кво му е спешното да развиеш свещите на някакъв си голф, който на всичкото друго и върви? :-D
Виж сега, ако си хванал кабел и те тресе тока е друга работа. :shock:
:partyman:
TACHO - специалист
DundyTheCroc написа:
Наистина ги дават да карат 90к, предишната кола я продадох с такива, момчето след мен мина 100к на газ. Кой е слагал свещите ако не е тайна, те си имат начин на затягане, а тук ми се струва е действано душманската.
"Майстор" от реномиран сервиз ги слага. По принцип ръцете не са ми в г**а, но тогава беше студено и ме домързя да я обслужвам сам, затова отидох в сервиз да сменят всички консумативи. Иначе сам си я обслужвам колите... Не знам дали е ползвал пастата, която върви към свещите и как ги е стягал, но не помръдват.

Ще пробвам съветите, които дадоха тук момчетата, но без силни извращения и ако не стане, за сега ще я оставя така. Наистина не знаех, че тези свещи изкарват по над 100000 км, сега го научих и ако е така, наистина си заслужават всяка стотинка. Затова ако не стане, няма да ги сменям за сега. Явно имат още ресурс и не правят проблем.
То ако им врътна 100000 км, може и са следващия собственик да остане смяната им :lol:
stivemaster - майстор
Карай си ги, наистина имат хляб още толкова.Пък после, като решиш да ги махаш, си купи истинските, но по непопулярни (а може би същите като твоите - Иридиум Пауър на Дензо)
torbalan - Дървен философ
Chefo77 написа:
torbalan написа:
С пневматичен гайковерт опитвал ли си?
Тия, дето стягат болтовете на джантите с тях?

Как преценяваш, че не правят проблем... Когато бях с бензинов двигател, отначало почна да пали трудно, после почна да гасне... И чак тогава се сетих, че като купих колата ми казаха да сменя свещите...
Извинявай, но те пиша в бисерите ...

Че кво общо има книжката със смяната на свещите? Докато бяхме с бензинова кола - аз съм си сменял свещите...

Верно е, че не се усетих за това, че частта от резбата, която влиза в главата е доста тънкостенна... Но от друга страна силата, с която пневматичния гайковерт удря - може да се намали, така че да не скъса свещта, а да я развие...

Тема "Помощ за развиване на запалителни свещи" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: