Колегата работи от 30 години колкото аз съм космонавт. Такива глупости чета напоследък е тоя подфорум, че ми минава мерака да помагам дори да ми се иска да услужа на колега...
Мога да пиша много, защото такива дървени специалисти маниаци ебават майката на всичко, до което се докосват... дано не е майстор...
Тук някакъв тип се опитва да ми говори, че колата на газ имала лесен студен старт на ниски температури, когато газовата фаза е толкова зле, защото изпарителя е на кокал от студа.
Дали колегата "специалист от 30 години" е следил работата на лабда сондата да види всъщност какво се случва със смесите по това време. И дали има някаква представа, че колата ще му дава разход,който няма да му се вярва. Лекото припомпване на газта е много модерен метод за да не угасне кола на -10 работеща на газ ако бяхме 1989 година.
Да обясня на "колегата от 30 години майстор" че когато колата палне /ако палне/ на -10 или там някакъв студ и сондата показва, че работи на богато та знае ли се аванса /дали вакуум или друг/ дава съответното предварение или закъснение, моторчето за празен ход също работи по някакви параметри и.т.н. и.т.н.
Просто за информация дори най-простите моно инжекции са на 99% с автоматични ключове и тоя номер с неутралната позиция на ключа изобщо не важи, защото клапана на газта има точно 2 позиции а копчето може да има 22.
Така, че извода е много прост- изправна охладителна и запалителна система, палене на бензин, да "отвърне малко" тая жалка бангия и след това ако искаш давай копчето на къдто ти е кеф...
Межувпрочем има теми в тоя подфорум, където тия неща са говорени и не виждам смисъл да се дава кофти акъл в цяла тема...
като махнем плявата може да се чете малко...
http://napravisam.bg/forum/viewtopic.php?f=36&t=21239
Мога да пиша много, защото такива дървени специалисти маниаци ебават майката на всичко, до което се докосват... дано не е майстор...
Тук някакъв тип се опитва да ми говори, че колата на газ имала лесен студен старт на ниски температури, когато газовата фаза е толкова зле, защото изпарителя е на кокал от студа.
Дали колегата "специалист от 30 години" е следил работата на лабда сондата да види всъщност какво се случва със смесите по това време. И дали има някаква представа, че колата ще му дава разход,който няма да му се вярва. Лекото припомпване на газта е много модерен метод за да не угасне кола на -10 работеща на газ ако бяхме 1989 година.
Да обясня на "колегата от 30 години майстор" че когато колата палне /ако палне/ на -10 или там някакъв студ и сондата показва, че работи на богато та знае ли се аванса /дали вакуум или друг/ дава съответното предварение или закъснение, моторчето за празен ход също работи по някакви параметри и.т.н. и.т.н.
Просто за информация дори най-простите моно инжекции са на 99% с автоматични ключове и тоя номер с неутралната позиция на ключа изобщо не важи, защото клапана на газта има точно 2 позиции а копчето може да има 22.
Така, че извода е много прост- изправна охладителна и запалителна система, палене на бензин, да "отвърне малко" тая жалка бангия и след това ако искаш давай копчето на къдто ти е кеф...
Межувпрочем има теми в тоя подфорум, където тия неща са говорени и не виждам смисъл да се дава кофти акъл в цяла тема...
като махнем плявата може да се чете малко...
http://napravisam.bg/forum/viewtopic.php?f=36&t=21239