• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
25th Hour - специалист
Колегата работи от 30 години колкото аз съм космонавт. Такива глупости чета напоследък е тоя подфорум, че ми минава мерака да помагам дори да ми се иска да услужа на колега...

Мога да пиша много, защото такива дървени специалисти маниаци ебават майката на всичко, до което се докосват... дано не е майстор...

Тук някакъв тип се опитва да ми говори, че колата на газ имала лесен студен старт на ниски температури, когато газовата фаза е толкова зле, защото изпарителя е на кокал от студа.

Дали колегата "специалист от 30 години" е следил работата на лабда сондата да види всъщност какво се случва със смесите по това време. И дали има някаква представа, че колата ще му дава разход,който няма да му се вярва. Лекото припомпване на газта е много модерен метод за да не угасне кола на -10 работеща на газ ако бяхме 1989 година.

Да обясня на "колегата от 30 години майстор" че когато колата палне /ако палне/ на -10 или там някакъв студ и сондата показва, че работи на богато та знае ли се аванса /дали вакуум или друг/ дава съответното предварение или закъснение, моторчето за празен ход също работи по някакви параметри и.т.н. и.т.н.

Просто за информация дори най-простите моно инжекции са на 99% с автоматични ключове и тоя номер с неутралната позиция на ключа изобщо не важи, защото клапана на газта има точно 2 позиции а копчето може да има 22.

Така, че извода е много прост- изправна охладителна и запалителна система, палене на бензин, да "отвърне малко" тая жалка бангия и след това ако искаш давай копчето на къдто ти е кеф...

Межувпрочем има теми в тоя подфорум, където тия неща са говорени и не виждам смисъл да се дава кофти акъл в цяла тема...


като махнем плявата може да се чете малко...

http://napravisam.bg/forum/viewtopic.php?f=36&t=21239
kuuuuuul - майстор
Такааа,колегата tomny веднага схвана какво съм имал в предвид,но някои явно не искат,Аз си мислех,че е напълно ясно,че който няма нулево положение не може да се възползва от трика,а пък за газови инжекциони изобщо.Колегата 25th Hour явно има добри познания по газовите инж. и може би почти не му се е налагало да работи с обикновени уредби защото при тях се слага емулатор на ланда сондата който я замества при работа на газ за да се избегнат посочените от него проблеми,също така го подкрепям в съвета за палене на бензин като най правилен,но все пак има и хора на друго мнение.И на края да отговоря и на ditronix номера с копчето е за да не се задави колата и последващото палене да е по лесно,ще се учудите колко дълго работи двигателя след като сте спрели газта/само за уредби с нулево положение и без газ.инж./,а паленето е по лесно защото пропана кипи при -42гр а бутана при -0,5гр/бензина при +27гр./ и за това има лятна и зимна смес и свеща не може да се намокри.Приятна вечер на всички :partyman: :partyman:

п.п. Пропуснах да кажа че газта се втечнява когато е под налягане около 6 атм.
RABATA - напреднал
25th Hour написа:

Да обясня на "колегата от 30 години майстор" че когато колата палне /ако палне/ на -10 или там някакъв студ и сондата показва, че работи на богато та знае ли се аванса /дали вакуум или друг/ дава съответното предварение или закъснение, моторчето за празен ход също работи по някакви параметри и.т.н. и.т.н.






http://napravisam.bg/forum/viewtopic.php?f=36&t=21239
На студена кола, ламбда сондата знаеш ли какво ще ти покаже - точно едни големи таратанци!
Трябва да загрее ламбда сондата за да покаже нещо(1- 5 мин). На студен двигател ECU-то въобще не взима данни от ламбдата за да направи смесообразуването. Затова някои сонди имат трети кабел( подгряване) за да влязат по бързо "в режим"!
Май и ти си от "специалистите", които оплюваш, а?
ПП В съседство на моята работа има една фирма за скраб. Имат един мотокар, работещ САМО на газ. Не може да не си виждал такива, с едни сини бутилки отзад. Та тоя мотокар стои под един навес на минус 10-15 градуса.(колкото студено стане). Пали си като първия пич. Няма припомпване, одървяне на изпарители и т.н. Как става това според теб,а?
Последна промяна от RABATA на съб яну 21, 2012 9:23 pm, променено общо 1 път.
рашкета - специалист
Аз знам сега какво следва,Човека ще изчете нета за ден два и тогава ще отговори. :lol: :lol: :lol:
Ама само спецове по АГУ сме тука а?
25th Hour - специалист
Не човека ще отговори веднага, защото както става ясно от писането на колегите явно те бъркат в гугъл да пишат врели нелипели
Въпроса е тук, че се дава супер смешна и неверна информация..

За сведения на колегата "специалист от 30 години" ламда емулатора какво прави ааааа???? точно нищо- генерира импулс като лъже ECU-то, че сместа е ок за да не дава грешки и д не ти свети чека... така, че лабда емулатора реално пречи на сместа да е оптимална ама НЕ свети вътре- тва му е целта...

Виж ако става въпрос за ламбда контрол, той променя работата на сместа, защото има обратна връзка и по този начин се коригира сместа за единица време.

Та ако обичате престанете да се упражнявате в писане....

Тва за трактори и камиони- Ок, но нали не искаш да ми кажеш след това, което ти написах, че принципно студеният старт на газ е ОК...


Съветвам Ви да разгледате няколко газови уредби, видове сонди и някои други принципи на работа, защото се излагате по форумите...

Колкото до това за кипенето-цифрите може и сигурно са вярни, но това изобщо няма отношение към запалването. изпарителя на колата служи като редуктор за налягането, /защото нали се сещаш налягане 1-2 камо ли 6 атмосфери ако минат от изпарителя през маркучите, колекторите и в мотора ще стане голяма веселба/ и когато газта е в течна или някаква таква фаза според думите на колегата съкращава живота на мембраната, защото налягането на течната фаза е много по-голямо и като не среща жега за да премине в газова фаза разкразва играта на изпарителя рано или късно...


Колкото до мокрите свещи тук четох някакви писания.. тва не може да стане... поне от пропан бутан... най-малкото защото е летлив и заминава бързо....
рашкета - специалист
25-я отварял ли си бутилка на АГУ, в която има примерно 50% от вместимоста и газ???
RABATA - напреднал
25th Hour написа:
Не човека ще отговори веднага, защото както става ясно от писането на колегите явно те бъркат в гугъл да пишат врели нелипели
Въпроса е тук, че се дава супер смешна и неверна информация..

За сведения на колегата "специалист от 30 години" ламда емулатора какво прави ааааа???? точно нищо- генерира импулс като лъже ECU-то, че сместа е ок за да не дава грешки и д не ти свети чека... така, че лабда емулатора реално пречи на сместа да е оптимална ама НЕ свети вътре- тва му е целта...

Виж ако става въпрос за ламбда контрол, той променя работата на сместа, защото има обратна връзка и по този начин се коригира сместа за единица време.

Та ако обичате престанете да се упражнявате в писане....

Тва за трактори и камиони- Ок, но нали не искаш да ми кажеш след това, което ти написах, че принципно студеният старт на газ е ОК...


Съветвам Ви да разгледате няколко газови уредби, видове сонди и някои други принципи на работа, защото се излагате по форумите...

Колкото до това за кипенето-цифрите може и сигурно са вярни, но това изобщо няма отношение към запалването. изпарителя на колата служи като редуктор за налягането, /защото нали се сещаш налягане 1-2 камо ли 6 атмосфери ако минат от изпарителя през маркучите, колекторите и в мотора ще стане голяма веселба/ и когато газта е в течна или някаква таква фаза според думите на колегата съкращава живота на мембраната, защото налягането на течната фаза е много по-голямо и като не среща жега за да премине в газова фаза разкразва играта на изпарителя рано или късно...


Колкото до мокрите свещи тук четох някакви писания.. тва не може да стане... поне от пропан бутан... най-малкото защото е летлив и заминава бързо....
Пич ти си много зле..........
Нищо не ти се разбира!
Къде отиде, какви емулатори какви пет лева?
Обясни ми като човек, как измери данните от студена ламбда сонда и какви бяха те?
Или престани да се правиш на велик. Аман от професори!

ПП Не се мисля за специалист по газовите уредби, но по стечение на обстоятелствата защитих две дипломни работи тъкмо за тях. В техникума "Устройство, експлоатация, ремонт и техническо обслужване на автомобилни газови уредби", а в Университета "Изчисляване на автомобилна газова уредба за двигател с мощност до 100 KW. Изследване на влиянието върху мощностната характеристика на двигателя съотношението между пропан и бутан във втечнен въглеводороден газ, използван като гориво". Мисля че все още си ги пазя. Писал съм ги когато за интернет само бях чувал. Ако искаш мога да ти ги пратя да се пообразоваш малко...
ППП Лабда емулатора служи за това, което си написал, да. Ама ти твърдиш по горе че си премерил студена Ламбда сонда и двигателя работи "на богато"?Как през емулатора ли?
Абе какво ли се занимавам?
Вярвай си и това е!
Последна промяна от RABATA на съб яну 21, 2012 11:45 pm, променено общо 1 път.
kuuuuuul - майстор
За сведения на колегата "специалист от 30 години" ламда емулатора какво прави ааааа???? точно нищо- генерира импулс като лъже ECU-то, че сместа е ок за да не дава грешки и д не ти свети чека... така, че лабда емулатора реално пречи на сместа да е оптимална ама НЕ свети вътре- тва му е целта...
А защо светка чека,защото ланда сондата шашка комп./това за което беше писал по горе/ от там той не прави добра смес въздух-бензин,той няма отношение към сместа въздух-газ заради подобряването на която се поставя ланда контрола.Другата ти заблуда е че на газта и трябва жега за да се изпарява,изпарителя се подгрява защото при кипенето си/което е м.у -30 и-20гр/ газта отнема тем.от околната среда.Пропана има подобни свойства на фреона.
рашкета - специалист
Опаааааа тука ста на много академично!!!!
Ще следя развитието.....
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "подгряване на изпарител" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: