Страница 1 от 8
подгряване на изпарител
Публикувано: ср ное 21, 2007 5:22 pm
от katn
здравейте на всички! мъчи ме следният проблем: имам wv golf 2 с газова уредба. искам да подгрявам охладителната течност в двигателя, за да не се налага да подгрявам на бензин и после да минавам на газ. чувал съм за подгряване с нагреватели от бързовари, но не ми е ясно как да го направя. ще съм благодарен ако някой ми помогне с идеи или линкове по въпроса!!!
Публикувано: ср ное 21, 2007 6:43 pm
от manolito
Ще го подгрееш с нагревател някак си тоя изпарител , но после акумулатора ще може ли да завърти стартера?
Има едни печки за автомобили , мога да ти дам линк но като видиш цената по висока от Голфа и ще се откажеш. Тези печки се нагласят кога да подгряват имат и дистанционно и подгряват както антифриза така и купето и маслото.
Публикувано: ср ное 21, 2007 6:53 pm
от leonardo_vd
Spokoiniq написа:Поредния бай Ганьо с ГоУф Абе, изтребител, ти да си чувал за ефекта от палене и работа само на газ за двигателя?Едва ли...Донякъде те спасява здравата немска каска-гоУфа, понеже е направен от кадърни хора, нищо че е грозен, поне е здрав за годините си.Но подобни таксиджийски издевателства дават хляб на доста сервизи-кой за чистене на дюзи, кой за смяна на скъсани мембрани Тъй де, и те хляб ядат
П.П.Бързовари тва да не ти е подгревател за картер на Волво северно изпънление бе!Компоти ли ще вариш в тоя голф?
Рискуваш да си навлечеш проблеми с този тон. Има доста истина в думите ти, но не по този начин. Не се пита никаде да определяш каква е колата на човека, дали е грозна и здрава.
И аз мисля че подобно изпълнение за греене на водата е пълна глупост, а за автора на темата мога да му дам линк с форум за Фолксваген.
www.wvclub-bg.org/forum
подгряване на изпарител
Публикувано: ср ное 21, 2007 7:59 pm
от katn
благодаря за мненията на стефан, manolito и leonardo_vd, а spokoiniq - да е жив и здрав!!!
Публикувано: ср ное 21, 2007 11:39 pm
от тонито
Виждал съм поло 1.3 дизел ,на мястото на едната тапа на блока да има нагревател и изкарана отстани на колата букса.Можеш да си монтираш такова устройство ,но трябва да се захранва от отделен токоизточник.
Публикувано: пет ное 23, 2007 8:34 pm
от marto
Според въпроса на katn си правя извод че не е много на "ти"с двигатели и коли..по-добре не прави тези експерименти сам
Spokoiniq
ти пиян или надрусан си??
Публикувано: пет дек 14, 2007 2:21 pm
от iliq todorov
Момци , имам подгряваща седалка от метро и за д-то върши работа. Не знам дали да не я преместя напред и да увия изпарителя с нея или да докарам изпарителя до седалката и директно да седя върху него
. Все ще има ефект
. А ако не става , ще направя седалка за изпарителя и ще го настаня в нея върху отопляемата и така да си грее газеца (газ - газец) Не е другото което си помислихте
!
Публикувано: пет дек 14, 2007 3:31 pm
от hygro
leonardo_vd написа:И аз мисля че подобно изпълнение за греене на водата е пълна глупост
Имах преди няколко години една баварка, която нямаше газова уредба, но имаше
печка Webasto. Можеше да се програмира за часа, в който да е затоплена колата или да я пускаш от дистанционното. Много си беше комфортно даже - докато другите ринат сняг, да се качиш в топлото купе...
@katn: Сега на всички коли имам газови уредби и дори да изключа автоматиката и да паля на газ в студеното, нямам каквито и да е проблеми. Учудвам се за това, колко масов е този проблем, та чак съм любопитен, що го няма при мен
Вероятно е свързан с некоректна настройка на газовата уредба или както е в 90% от случаите - неправилен монтаж.
Публикувано: пет дек 14, 2007 7:24 pm
от Стефан
На стария ми Ситроен ВХ16TRS съм с газова "Марини". Паля винаги на газ, даже и през зимата. Имам само един отказ, но беше -26 градуса.
Публикувано: съб дек 15, 2007 8:38 pm
от manolito