От мобилни телефони до цифрови камери
alsted - майстор
Специалистите по мотоциклети са се изказали, че проблема е в този блок. Ако някой се е занимавал с такъв проблем, ще го помоля за съдеиствие от какъвто и да е характер. Това трябва да е електронно запалване. Отдолу е залято с епоксидна смола. Основните ми въпроси са:
1. Някой знае ли начин за почистването й?
2. Схема.
3. Принцип на действие.
4. Изводи-кой какво е?
5. Някакъв начин за тестване преди намеса?
...и всичко, каквото се сещате, че би ми било от полза :!:
Предварително благодаря на всички отзовали се :winken:

Прикачен файл

PICT0123.JPG
PICT0123.JPG (171.82 KиБ) Видяна 2234 пъти
mihailcankov - специалист
Почисти отдолу платката и опресни спойките ,лоша спойка ти е проблема там им е слабото място
housedoktor - майстор
На моята СВ 750 след катастрофа отнесох цялата електроника .В далечната 1993 нямаше никакви части и ми присадиха от Трабант с датчик на Хол.Два сезона я карах така .Е,сега поне има части
Респром - напреднал
Колега аз съм от Гоце Делчев и вече 4 год. се занимавам с електроника по мотори. Най-евтиният ти вариант е, ако моторът ти е 4-тактов да сложиш правотоково от Honda Dio. Взимаш мултицета включваш го на съпротивление и мериш кабелите, които излизат от магнета, намираш кабела, който е около 150 ома. Това ти е магнитният датчик или така нареченият датчик на Хол. Намираш по интернет схемата на свързване на кумутатора и свързваш, и пробваш. Желая ти успех и ако има някакви проблеми ми пиши на лично. И внимавай, че понякога искрата не се подава на правилното място и може моторът да запали на обратно или ако е с манивелно палене, да те ритне. В такъв случай ми пиши на ЛС да ти пратя аз кумутатор. Кумутатор от Honda Dio е около 50 лв., ако нямаш бубина е около 20 лв.. Усех

Тема "електронно за Honda CB400" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: