• 1
  • 2
От мобилни телефони до цифрови камери
mien - специалист
И аз си мисля че може двете намотки да се ползват за заряд на батерията.Ксенона директно от батерията с отделни кабели.Така за баласт ще служи самата батерия,не са нужни кондензатори...

Мисля че ще стане,но тази за фара трябва да е изправена и да се върже към другата преди регулатора.

Подобни упражнения правихме на времето на симсончетата.
pansim - майстор
Колега, с грец трябва да стане ако наистина оригиналната лампа е 35вата.
Обаче, греца трябва да бъде изпълнен с бързи диоди, а не както са те посъветвали с мрежов грец за 50 херца!!!
Честотата на променливото напрежение при мотора е доста над 50 херца.
И още - след греца поне 2000мкф на 25волта но не обикновен кондензатор, а с ниско ESR, за работа при високи честоти. Това е.
Успех и пиши какво е станало.
Spokoiniq - майстор
Ами отказах се, набих една мото Xtreme power на Филипс и ксеноните чакат монтаж на колата, писна ми сглобявай-разглобявай корубите на горкото моторче.
mityom - специалист
ами колега, така както го обясняваш на мен ми се струва, че намотката за фара е напълно отделна и произвежда ток само за него,(както е при повечето скутери) като напрежението се променя в зависимост от оборотите на двигателя и след изправянето му не стига за захранване на баласта. Решението ти е ако акумулатора ти е над 14-15 амперчаса да закачиш там ксенона защото на него както ти каза му трябват 3-4 ампера ток, които ти не можеш да изкараш от намотката.
При положението с акумулатура недостига от зареждащата намотка за акумулатора ще се компенсира от самия акумулатор, в следствие на което той ще се разрежда бавно, но при положение, че караш само вечер на фар за около 1 час няма да имаш проблем, тъй като той ще се дозареди на другия ден през деня
Spokoiniq - майстор
Макар и постфактум малко уточнения-скутер на 12-14Ачаса акум-р няма, мое е 9.Намотката подава на едно краче на изправителя, като транзит отива на фара, т.е. не мога да го отвържа от крачето, че идея нямам какви ги дроби вътре кутийката.В зависимост от оборотите има малък ефект на фарчето, но не мъжди на празен ход.И последно-двуколесните ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да са на къси нонстоп, като идеята е да ме виждат по-добре , че съм дребен и не ръмжа като голф без гърне като колегите чопъристи, демек-елемента безопасност гонех.Сега 55W филипс пак пали номерата на предните , надявам се да не застигам идиоти, правещи обратен без да гледат в огледалото и руси кифли, червящи се на огледалото на сенника докато заобикалят дупки/кофи/по избор.
mityom - специалист
значи единственото ти решение остава захранването от акумулатора и пробата, дали ще стига тока да го зарежда, което лично мен ме съмнява, ама все пак пробвай :wink:
  • 1
  • 2

Тема "AC/DC HID проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: