valentino76bs написа:Само ако дрейна е на корпуса може без изолация към самия радиатор....../да бях видял по добре схемата/rammzes написа:Значи схемата първоначално е батерия, 20 А фусе ,бутон и ел мотор-така идва заводско.Тук слагаме тази сложнотия с целта да направим activ brake на двигателя-поне така разбирам аз.Тоя термичен предпазител предполагам трябва да е при охладителя на транзисторите.Слагам го там последно!
Така, ел мотора движи бутало, натегнато с пружина от едната страна и идеята е да застава буталото в начално положение при свита пружина.
Друг въпрос ме мъчи, двата транзистора ще са на една плочка алуминий-трябва ли да ги изолирам от нея или за тези не е нужно?
Чакай само да видя кой електрод е на корпус че така найзуст не мога......ама сигурно и при двата ще е еднакъв така че иска изолираща подложка....ама нека проверя пак ...
valentino76bs написа:valentino76bs написа:rammzes написа:Значи схемата първоначално е батерия, 20 А фусе ,бутон и ел мотор-така идва заводско.Тук слагаме тази сложнотия с целта да направим activ brake на двигателя-поне така разбирам аз.Тоя термичен предпазител предполагам трябва да е при охладителя на транзисторите.Слагам го там последно!
Така, ел мотора движи бутало, натегнато с пружина от едната страна и идеята е да застава буталото в начално положение при свита пружина.
Друг въпрос ме мъчи, двата транзистора ще са на една плочка алуминий-трябва ли да ги изолирам от нея или за тези не е нужно?
Само ако дрейна е на корпуса може без изолация към самия радиатор....../да бях видял по добре схемата/
ETO доказателство ,че не е нужно излоация ....давай смело дрейна е..http://www.irf.com/product-info/datashe ... rl1404.pdf, http://www.irf.com/product-info/datashe ... rf5210.pdf.