Устройството ми трябва да помага на акумулатора в осигуряването на нужния ток на стартера. Става въпрос за трактор , а нужния ток за стартера е около 300А.
За сега идеята ми е да пренавия вторичната намотка на електрожен от който да изкарам 11V. След това на каскада от 10бр паралелно свързани мостови изправители ( грец) , всеки с номинален ток 50А и пик 400А. След това филтър ( капацитивен) 1 Фарад.
Идеята е да получа 14-14,5 V на изхода, които да подам на акумулатора и стартера да тегли едновременно от двете места.
Молбата ми е да дадете съвети и предположения за резултатите или идеи за друго схемно решение , като благодаря предварително за мненията Ви.
ПП днес измерих тока на стартера на Голф-а ( 1.8 моно инж.) - първата половин секунда ( докато развърта ) тока е около 350А след това пада на 170А.
За сега идеята ми е да пренавия вторичната намотка на електрожен от който да изкарам 11V. След това на каскада от 10бр паралелно свързани мостови изправители ( грец) , всеки с номинален ток 50А и пик 400А. След това филтър ( капацитивен) 1 Фарад.
Идеята е да получа 14-14,5 V на изхода, които да подам на акумулатора и стартера да тегли едновременно от двете места.
Молбата ми е да дадете съвети и предположения за резултатите или идеи за друго схемно решение , като благодаря предварително за мненията Ви.
ПП днес измерих тока на стартера на Голф-а ( 1.8 моно инж.) - първата половин секунда ( докато развърта ) тока е около 350А след това пада на 170А.