От мобилни телефони до цифрови камери
nebeto - специалист
ЗДР.Търся устройство, което да ми дигне напрежението от 12,5 до 14,5в и може да даде ток 10А.Фаровете на колата доста ми жълтеят и са слаби та причината е ниското напрежение на акумулатора,за идеална работа на обикновенните халогенни крушки е нужно 14,5в.Какви идеи имате по въпроса?
ESPACE - майстор
Идеи да искаш.
1. Ако напрежението на акумулатора ти е по-ниско от 14V при работещ двигател си оправи зареждането му.
2. Ако напрежението на акумулатора ти е над 14V, а до крушките отива 12,5 значи имаш два волта пад по кабелите и просто трябва да сложиш релета до фаровете и да пуснеш по стабилно захранване до тях.
nebeto - специалист
ESPACE написа:
Идеи да искаш.
1. Ако напрежението на акумулатора ти е по-ниско от 14V при работещ двигател си оправи зареждането му.
2. Ако напрежението на акумулатора ти е над 14V, а до крушките отива 12,5 значи имаш два волта пад по кабелите и просто трябва да сложиш релета до фаровете и да пуснеш по стабилно захранване до тях.
напрежението на акумулатора и на крушките е почти равно(бях пуснал релета за фаровете),значи остава да се поиграе с зареждането.
Благодаря.
lov - майстор
Първо смени уреда с който мериш и особено ако е китайски от 2 лева дигитален. Те и другите китайчета не са много стока ама като им е здрава батерията мерят вярно. И другото при какви обороти на двигателя мериш тези напрежения на акумулатора. Защото много се съмнявам при такива стойности вообще да се зарежда и после да пали.
Измерването напрежение на заряд се прави поне над 1 200 об./мин. и трябва да има от 13,8 до 14,2 V на самите клеми и то при включени фарове. Ако си в тези граници значи си слагал с релетата тънки и дълги кабели. И другата подробност която е често срещана е лош минус към купето особено на стари автомобили. Кабелчето което взема минуса от купето в повечето случай е захванато с някоя самонарезка и там ръждясва най често и губи контакт.
nebeto - специалист
релетата са на около 10см от фаровете,уреда не е "измислен",и на ниски обороти и на форсиране е д/г еднакво с минимални промени,не е от връзките остава само да се позанимавам с зареждането.
Благодаря.
splitservice - специалист
Освен всичко друго , огледай си рефлекторите. Ако са захабени разликата е огромна.

Тема "повдигане на напрежение от 12,5 до 14,5в" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: