От мобилни телефони до цифрови камери
QuietStep - специалист
Моят верен "Росинант", 1986 г.(!) получи нова гарнитура на главата. И като така - сега се нуждае от реглаж на запалването...А и на газовата уредба не всичко върви както си му е редът... Та въпросът ми е - къде да го заведа на реглаж - първо на бензин, а после и на газов режим... Ако някой има добри идеи по въпроса - моля за подсказка - няма толкова много добри майстори на такива антики...
Благодаря за съпричастието! :)
Кики - специалист
Е не е чак такава антика, има си майстори но ако искаш някой директно от тук да ти даде съвети за настройка напиши си точния модел и номер на двигателя (пише го в големия талон), щото иначе настава едно хвърляне на боб и вадене на кристални кълбета! не е работа.
hidrazin - майстор
И какво общо има тоя дъргел с електрониката?
:partyman:
Кики - специалист
Е не е с чукче и наковалня де, от там нататък предполагам знаеш какво общо има с електрониката. Че човека е пообъркал раздела е друг въпрос.
kuuuuuul - майстор
QuietStep написа:
Моят верен "Росинант", 1986 г.(!) получи нова гарнитура на главата. И като така - сега се нуждае от реглаж на запалването...А и на газовата уредба не всичко върви както си му е редът... Та въпросът ми е - къде да го заведа на реглаж - първо на бензин, а после и на газов режим... Ако някой има добри идеи по въпроса - моля за подсказка - няма толкова много добри майстори на такива антики...
Благодаря за съпричастието! :)
От къде си?Ако си от София,мога да помогна.
QuietStep - специалист
kuuuuuul написа:
QuietStep написа:
Моят верен "Росинант", 1986 г.(!) получи нова гарнитура на главата. И като така - сега се нуждае от реглаж на запалването...А и на газовата уредба не всичко върви както си му е редът... Та въпросът ми е - къде да го заведа на реглаж - първо на бензин, а после и на газов режим... Ако някой има добри идеи по въпроса - моля за подсказка - няма толкова много добри майстори на такива антики...
Благодаря за съпричастието! :)
От къде си?Ако си от София,мога да помогна.
Да, Студентски град.
Има и друг проблем, но не е в него, мисля. Пукната е мембраната на вакуумния регулатор и си карам без него. Малко е "кекав" при ускоряване, но не ми е проблем. Имам страхотен майстор , но е в Ямбол, за където нямам ходене скоро за съжаление! Преди време направи фанатастичен реглаж, но сега, след като се смени гарнитурата...
Затова, мисля, един електронен стенд би свършил добра работа, стига на някой майстор да му се занимава с "дядото"...
QuietStep - специалист
Кики написа:
Е не е чак такава антика, има си майстори но ако искаш някой директно от тук да ти даде съвети за настройка напиши си точния модел и номер на двигателя (пише го в големия талон), щото иначе настава едно хвърляне на боб и вадене на кристални кълбета! не е работа.
Кики, мерси за съвета, ама сам няма да се справя, макар че имам добър мултицет и от електрика поназнайвам доста. Е, с Запорожеца и Жигулата се оправях, ама там имаше ясни указания, пък и без газова уредба бяха :)
Сега бих го закарал на стенд, ама не знам къде по-точно...та затова подадох въпроса тук -все пак има чудесна компания от благоразположени колеги!... :)
QuietStep - специалист
Значи, Колицата ми е ОПЕЛ КАДЕТ Е, 1986 г. бензин/газ, 1,3 двигател. Делкото е с датчик на Хол. Няма климатик, газовата уредба е от най-старите, мисля ЛОВАТО, ама не съм сигурен... Друго - не се сещам...
Кики - специалист
Ако е моноинжекция не е с датчик на хол а с индуктивен датчик, след като говориш за вакумен регулатор обаче би трябвало да е карбураторен двигателя, в двата случая ти трябва стробоскоп за центровка на запалването (5-8 градуса за твоя мотор). За центровка на газовото си требе майстор. Щом си от София пиши на колегата kuuuuul, нали ти предложи помощта си.
QuietStep - специалист
QuietStep написа:
kuuuuuul написа:
QuietStep написа:
Моят верен "Росинант", 1986 г.(!) получи нова гарнитура на главата. И като така - сега се нуждае от реглаж на запалването...А и на газовата уредба не всичко върви както си му е редът... Та въпросът ми е - къде да го заведа на реглаж - първо на бензин, а после и на газов режим... Ако някой има добри идеи по въпроса - моля за подсказка - няма толкова много добри майстори на такива антики...
Благодаря за съпричастието! :)
От къде си?Ако си от София,мога да помогна.
Да, Студентски град.
Има и друг проблем, но не е в него, мисля. Пукната е мембраната на вакуумния регулатор и си карам без него. Малко е "кекав" при ускоряване, но не ми е проблем. Имам страхотен майстор , но е в Ямбол, за където нямам ходене скоро за съжаление! Преди време направи фанатастичен реглаж, но сега, след като се смени гарнитурата...
Затова, мисля, един електронен стенд би свършил добра работа, стига на някой майстор да му се занимава с "дядото"...
Наистина не бих отказал помощ за реглажа - естествено не и безплатно. Такива реглажи и сам правех на руските двигатели, ну тик има някакви явно саморъчни метки, които не вършат работа.
А за газовата къде бих могъл да отида?
Благодаря!

Тема "Въпрос за реглаж на ОПЕЛ КАДЕТ, бензин/газ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: