Неква случка от промешлена сграда. Плоча без замазка, шлайфана, отгоре епоксидно покритие и като шурна вода в долния етаж....
Пукнатините в плочата се предават на свързаното отгоре. Това за свързаната замазка.
От личен опит:
Гараж с шлайфана мозайка, с парно ТЕЦ, студена вода и с канал + подов сифон от 1970, колата е от 1974. Първата москве, след това ладичка и до пежо. Има пукнатини в мозайката, но мозайката изглежда добре. Е тук там съм я понаранил, че съм причуквал нещо отгоре. Съсед си миеше колата в гаража, та наводне мазето под него. Явно и плочата спукана. Конструкцията на сградата е пакетноповдигаща на 9 етажа.
Тук дето все още живея сградата е с РП от 2002. Правилниците се промениха в гаражите има вода топла и студена и мивка, но няма канал за сифон, защото ако има се изисква каломаслоуловител. Отопление също няма. Замазката е с лек наклон към вратата. Отгоре е изпердашена с циментово мляко. Циментовото мляко крепи замазката и не забелязвам износване. Но пукнатини има, а и след теч от горния етаж и наводнен гараж пукнатините осезателно се увеличиха и по пода и по стените дето бяха наводнени.
Сградата при големия син с РП 2007 г. Той ползва от 2014.
Гаражите на циментова замазка, пердашена с "хеликоптери". Мноо зле. Замазката се рони, особено под гумите. Канал и вода няма. Пукнатини има. Наклони на замазката няма. На места с дебелина към 2 см замазката се отлепи и отлетя. Правих локални поправки със замазка 1:1 земновлажна и я причуках отгоре, демек трамбована. Бетона напоих с Планикрет на Мапей. Това ползвахме във фирмата в-у бетона под замазките. До сега кръпките държат, но не помня кога ги правих.
При малкия син сградата е от 2019. До гараж не се дореди. Та единственото ми наблюдение е, че гаражите са на замазка шлайфана с "хеликоптери" без наклон и даже при проливен дъжд поне един от тях се напълни с вода отвън. Няма отопление няма вода, няма канал.
Та от наблюдението на тези извода е колкото по-ново строителство толкова по-зле е пода на гаража.
Промишлен обект - замазка с епоксидно покритие с кварцов пясък за грапавина. Стои като на малки 1 мм камъчета достатъчно грапаво. Мие се с водоструйка. Отгоре се движи газокар. На места се отлепя и пада, но пък това покритие може да се поправя за 24 часа. Ми гаранцията мина, сега поправя персонала. Лесно за поправка.
В автомивка такова покритие беше пълен провал, главно зимата при ниски Т, но там условията са отвратителни.
И малко електроспам:
При 1970 гаражите бяха с витлови бушони, не помня колко А. Сега не съм се сетил да погледна след смяна на таблата от ЧЕЗ какво са надиплили, но апартаментите бяха с 63А, сега са АП 50А, т.е. деградирали
2002 АП25А
2006 АП 10А
2019 АП 6А
Пукнатините в плочата се предават на свързаното отгоре. Това за свързаната замазка.
От личен опит:
Гараж с шлайфана мозайка, с парно ТЕЦ, студена вода и с канал + подов сифон от 1970, колата е от 1974. Първата москве, след това ладичка и до пежо. Има пукнатини в мозайката, но мозайката изглежда добре. Е тук там съм я понаранил, че съм причуквал нещо отгоре. Съсед си миеше колата в гаража, та наводне мазето под него. Явно и плочата спукана. Конструкцията на сградата е пакетноповдигаща на 9 етажа.
Тук дето все още живея сградата е с РП от 2002. Правилниците се промениха в гаражите има вода топла и студена и мивка, но няма канал за сифон, защото ако има се изисква каломаслоуловител. Отопление също няма. Замазката е с лек наклон към вратата. Отгоре е изпердашена с циментово мляко. Циментовото мляко крепи замазката и не забелязвам износване. Но пукнатини има, а и след теч от горния етаж и наводнен гараж пукнатините осезателно се увеличиха и по пода и по стените дето бяха наводнени.
Сградата при големия син с РП 2007 г. Той ползва от 2014.
Гаражите на циментова замазка, пердашена с "хеликоптери". Мноо зле. Замазката се рони, особено под гумите. Канал и вода няма. Пукнатини има. Наклони на замазката няма. На места с дебелина към 2 см замазката се отлепи и отлетя. Правих локални поправки със замазка 1:1 земновлажна и я причуках отгоре, демек трамбована. Бетона напоих с Планикрет на Мапей. Това ползвахме във фирмата в-у бетона под замазките. До сега кръпките държат, но не помня кога ги правих.
При малкия син сградата е от 2019. До гараж не се дореди. Та единственото ми наблюдение е, че гаражите са на замазка шлайфана с "хеликоптери" без наклон и даже при проливен дъжд поне един от тях се напълни с вода отвън. Няма отопление няма вода, няма канал.
Та от наблюдението на тези извода е колкото по-ново строителство толкова по-зле е пода на гаража.
Промишлен обект - замазка с епоксидно покритие с кварцов пясък за грапавина. Стои като на малки 1 мм камъчета достатъчно грапаво. Мие се с водоструйка. Отгоре се движи газокар. На места се отлепя и пада, но пък това покритие може да се поправя за 24 часа. Ми гаранцията мина, сега поправя персонала. Лесно за поправка.
В автомивка такова покритие беше пълен провал, главно зимата при ниски Т, но там условията са отвратителни.
И малко електроспам:
При 1970 гаражите бяха с витлови бушони, не помня колко А. Сега не съм се сетил да погледна след смяна на таблата от ЧЕЗ какво са надиплили, но апартаментите бяха с 63А, сега са АП 50А, т.е. деградирали
2002 АП25А
2006 АП 10А
2019 АП 6А