Много интересна и все по-често дискутирана тема.
vkpd - напреднал
Здравейте!
Преди няколко месеца поставиха в апартамента ми ламинат Classen Arteo Megaloc Aqua Protect.
Според фирмата, която го монтира, подът беше в приемливо състояние и не се наложи изравняване, само XPS подложка 5мм уж щеше да е достатъчна.
Да, но към днешна дата всичко скърца ... и се влошава :sad:
Скърцането идва от снадките на късите страни.
По мнение на човек тук във форума от една доста стара тема, пробвах да намокря фугите с вода и скърцането изчезва, предполагам временно, но го няма и вярвам значи нещо.
Сега, въпросът ми е - от какво може да е това?
Снадката уж е мегалок, но аз не виждам на моя паркет пластмасовата щракалка, както от снимките, които прикачам по-долу.
Наистина е силно разочароващо какъв боклук купих прескъпо, но и сам съм си виновен, защото отдавна бях си казал - ламинат и гипсокартон - повече в моя дом никога. И пак се нахендрих :lol: В предишния ми апартамент паркетът се разскърца след 15 години зверска експлоатация и беше най-евтиния изобщо, а тук за 3 месеца вече чувам дори котката ми като ходи по него.
Моля помагайте какво да правя, защото следващата стъпка е брадвата и за подпалки.
Мерси много!
Ето при мен как е:
Изображение
Ето как трябва да е мегалок, според Класен:
Изображение
ivanovbg - майстор
След като се разсъхнат и разхлабят локовете е нормално да скърца. Нали се сещаш - стиропор и стъкло... Ей затова си обичам найлоновата..
D.Kalchev - специалист
"... Според фирмата, която го монтира, подът беше в приемливо състояние и не се наложи изравняване, само XPS подложка 5мм уж щеше да е достатъчна. ...".

Предоверил си се на фирмата която е поставила ламината. Ламинатът иска равен и гладък под, а повечето фирми гледат да го продадат, монтират и изчезнат максимално бързо. Виждал съм само на две или три места правилно и добре поставен ламинат.
Bo-Yan - специалист
аз скърцащо дюшеме го излекувах с нераздувна пяна. при теб е ламинат, не знам дали ще стане. но ако стигнеш до теслата и подпалки пробвай и с пяна.
vkpd - напреднал
Подът наистина не беше никак зле. Имаше доста приемлива замазка.
В предишния ми апартамент, подът представляваше директно плочата :lol:
Сложиха една нелепа подложка и така - 15 години.
А сега е симфония, като дюшеме е :lol:
Нещо определено не е наред, може би и сбърках, че взех от моделите с фуга. Изглежда добре, обаче ....
Най-накрая ще напълня фугите с някакво лепило и ще ликвидирам проблема веднъж завинаги.
Bo-Yan - специалист
Тази фирма не ти ли издаде фактура, гаранция? Обикновено почти всяка услуга вече се извършва с гаранция. Иначе за какво ги отварят тия фирми изобщо. Да вземат парите и да бягат.
Lisko - майстор
За мокренето с вода ми се струва бабешка легенда, която няма как да доведе до добро.
За фугите - фен съм, в къщи има с фуги има и без фуги, с фугите ми стои по-красиво.
B0bi - специалист
+1, че проблемът не е от фугите. Имам с фуги и нямам оплакване.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
съб фев 24, 2024 3:30 pmvkpd написа:
...
Скърцането идва от снадките на късите страни.
...

Как е дилатационната фуга откъм стената?

Не бил напоявала фуга на ламинат
vkpd - напреднал
съб фев 24, 2024 8:20 pmBo-Yan написа:
Тази фирма не ти ли издаде фактура, гаранция? Обикновено почти всяка услуга вече се извършва с гаранция. Иначе за какво ги отварят тия фирми изобщо. Да вземат парите и да бягат.
За фирмите и гаранцията ще ви разкажа друга история:
Трябваха ми комарници за терасата и съответно отидох в една от най-намазаните фирми за целта - Ролпласт.
Понеже вратите ми са с цяло стъкло, т.е. няма преграда през средата - исках и такива комарници.
Обясних, казаха - няма проблем, кихай 500лв.
Платих и зачаках. Дойдоха след известно време, монтираха ги.
След 3 дни:
Комарниците провиснаха, мрежата се изтумби, автоматичните панти спряха да функционират и не можеха вече да се затварят, защото отвътре няма дръжки /нали ... автоматични панти, следва да се затварят сами/.
Писах на ролпласт и предявих рекламация. Оказа се, че точно в момента са в национален отпуск. След месец - дойде същия младеж, който ги монтира. Огледа, попипна и каза - нищо не може да се направи, трябва да се произведат отново. Зачаках производството. Чаках, чаках, чаках -- никой не звъни. Звъня аз. O! изненада! Нищо нямало да ми поемат, защото аз съм си бил виновен, че съм искал такова комарници! След това ме блокираха!
Подадох жалба в КЗП. Мина месец, два ... и получих отговор: Свързахме се с фирмата, те казаха, че са пратили човек, който е оправил прoблема, жалбата ви е неоснователна, точка.
Купих си нова мрежа, нови панти, дръжки и хем си го платих втори път, хем си ги и произведох аз.
С КЗП това е ми е трети случай.
Първият беше: Купувам климатик. Това още във времето, когато инсталациите не се правеха вградени. Т.е. - климатик, кабел, контакт. Още в магазина им казах, че кабела на климатика трябва да се удължи, защото контакта ми е на 2 метра разстояние. Казаха - да, разбира се, няма проблем. Идва ден за монтаж. Влизат, гледат и ми казват - няма как да удължим кабела, оправяйте се. Няма значение какво са ви казали в магазина. Пуснах жалба в КЗП. Звънна ми една, 20 минути ми обяснява по телефона как мога да върна климатика и това било единственото, което могат да направят за мен. Да, но аз не съм носач да разнасям напред назад 50 кила кашони и железа, защото някой ме е излъгал. Викнах друга фирма, платих нови 150лв монтаж, отпадна гаранцията и реших проблема. Наскоро този климатик гръмна след близо 15 години вярна служба.
Трети случай с КЗП: Пращам кашон с M&BM до Англия. Отивам в офиса, гледа го лелята - вика, няма проблем, идеално е опаковано, сложи застраховка, платих 98лв и го оставих спокоен.
След 10 дни получателя ми се обажда и ми казва, че са доставили кашона, който е изтърван, съдран и съдържанието е потрошено.
Обаждам се на M&BM - получавам отговор - не е било опаковано както трябва, оправяйте се.
Пускам жалба до КЗП и КРС. След 2 седмици получавам отговор от КРС /които е регулатор на куриерите/, че фирмата следва да ми изплати обезщетение, от КЗП - без становище, трябва да се съдиш с фирмата, ние нищо не можем да направим, становището от КРС си го сложете в рамка за спомен.
Така че - по въпроса с гаранциите и фирмите - от мен толкова. Знам в коя държава живея и съм го приел. Проблемът си е мой и Бога ми, съжалявам всеки ден, че взех решение да остана тук.

Тема "Ламинатът скърца, моля помагайте" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: