• 1
  • 2
Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
mitko64 - майстор
Най вече бягам от тях, защото се налага вътрешно дълбаене на шлицове. Задължително в корпуса( тръба 70-50мм) където ще се движи шпинделният възел(плюсът е, че отпада нуждата от осигуровка срещу превъртане). Готова рейка,иначе, си е добра идея за монтаж, после върху колоната. То целият ми проект е за колонна бормашина, да уточня, че пропуснах. http://vbox7.com/play:a1a54478fb. Oт тук почерпих идеята, поне за шпиндел от шестостен. Другото е несериозна изработка.
Найденов - специалист
mitko64 написа:
... Ако се подложи планка, по- дебела от дълбочината на зъбите не е ли по- добре? Така ще се драска по- малък участък от периметъра на тръбата, а дълбочината да се задава със скалата на супорта...
Може би ще е по- добре.
Поправка: Ще е по- добре не защото по- малък сегмент от обиколката на тръбата ще се нареже- напротив- по- голям ще е , но пък радиусът на каналите между зъбите, който се получава по този начин ще е по- голям и повече ще се доближава до права линия.
А щом е за колонна бормашина наистина с готова рейка може да стане по- добре- закрепваш я с 4 или 5 винта към тръбата.
Апропо, каква тръба ще използваш- може би щок от хидравличен цилиндър :wink: - те са калибровани и хромирани.
mitko64 - майстор
Не, не е от хидравлика, изрових и такова, но ми се вижда тънкостенно(нали и легла за лагерите трябва да се струговат). Мисля , че тези тръби ги водят дебелостенни втулки. От тази 50- 70 имам около 1,3м. А тази 34-48мм ми е само това парче- около 32 см. Мисля да я струговаме и шлайфаме до около 45,за да влезе в тялото на амортесьор от Опел- 45-50мм, който пък да влезе в 50- 70 и да се заварят долу за ушите. Тъста има доста балаванки над 50 мм, но не ми се ще да го карам да разпробива 300мм дълбока дупка.
  • 1
  • 2

Тема "Зъбен гребен" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: