Имам плах въпрос (от лаическата гледна точка на електричар)?
Преди много години си купих ново стругче C210Т с пълна окомплектовка, (За което още се хапя за задника!).
Тъй като проходният отвор е 21мм, възможно ли е чрез свредло 22мм (с престъргана опашка), което да е закрепено на патронника на задното седло, да разпробия отвора така, че да могат да влизат в него тръби 1/2" (неръждаемите са 21,3мм)? Разбира се "универсала" и двата супорта ще ги сваля, за да не се налага ползването на дълго свредло! Дали вътре детайлът е закален? Някой правил ли е такава идиотщина и как? Интересното е, че проходният отвор не е цилиндричен, защото отзад тръбата (1/2") влиза до някъде, а след това спира. Откъм универсала е същото. Детайлът е оксидиран, но дали е и закален? Не съм го пробвал с пила, но не знам по принцип дали трябва да има закалка.
P.S.
Този, който е конструирал това стругче да си препикае дипломата! А тези които са го изработили ("Машстрой" - Троян) - да им изсъхнат ръцете! За да натъманя сменните зъбни колела ми трябва половин ден! Да се нарежат резби с метчик и плашка, след като задното седло не е на паралели, а на лястовича опашка, си е направо еквилибристика. А трискоростният, фрикционен самоход е уникална простотия! Двигателните резби на напречния и кръстатия супорт са дъвкани със зъби (Сигурно троянската сливова е била в повече!)! Господи, какво ти сторих, че ме наказа така?! Троян вече го заобикалям отдалече! И да Ви подаряват такъв "Троянски кон", не го взимайте (може и "вземайте", което е дублетна форма )! Timeo Danaus et dona ferentes!
P.P.S
За достоверност и сведение на Данайците, номерът на струга е 621.
Picture 213.jpg (39.42 KиБ) Видяна 1741 пъти
Picture 212.jpg (53.46 KиБ) Видяна 1741 пъти
Преди много години си купих ново стругче C210Т с пълна окомплектовка, (За което още се хапя за задника!).
Тъй като проходният отвор е 21мм, възможно ли е чрез свредло 22мм (с престъргана опашка), което да е закрепено на патронника на задното седло, да разпробия отвора така, че да могат да влизат в него тръби 1/2" (неръждаемите са 21,3мм)? Разбира се "универсала" и двата супорта ще ги сваля, за да не се налага ползването на дълго свредло! Дали вътре детайлът е закален? Някой правил ли е такава идиотщина и как? Интересното е, че проходният отвор не е цилиндричен, защото отзад тръбата (1/2") влиза до някъде, а след това спира. Откъм универсала е същото. Детайлът е оксидиран, но дали е и закален? Не съм го пробвал с пила, но не знам по принцип дали трябва да има закалка.
P.S.
Този, който е конструирал това стругче да си препикае дипломата! А тези които са го изработили ("Машстрой" - Троян) - да им изсъхнат ръцете! За да натъманя сменните зъбни колела ми трябва половин ден! Да се нарежат резби с метчик и плашка, след като задното седло не е на паралели, а на лястовича опашка, си е направо еквилибристика. А трискоростният, фрикционен самоход е уникална простотия! Двигателните резби на напречния и кръстатия супорт са дъвкани със зъби (Сигурно троянската сливова е била в повече!)! Господи, какво ти сторих, че ме наказа така?! Троян вече го заобикалям отдалече! И да Ви подаряват такъв "Троянски кон", не го взимайте (може и "вземайте", което е дублетна форма )! Timeo Danaus et dona ferentes!
P.P.S
За достоверност и сведение на Данайците, номерът на струга е 621.
Прикачен файл:
Picture 213.jpg (39.42 KиБ) Видяна 1741 пъти
Прикачен файл:
Picture 212.jpg (53.46 KиБ) Видяна 1741 пъти