Днеска малко айляк съм аз.
Та като стана въпрос за батерии.
Преди три дни колега ми се пофали, взел си милуоки гайковерт 800 и кусур нютона , за бусовете си . Супер, ма що без батерии ? Е скъпи биле...
Днес сабалям иде с две батерии парксиде, едноредова с големите елементи и двуредова, но не първа младост ( дългогодишен фен е на лидъла ) , преход и гайковера. Вика абе нещо малее.
Пробвам аз. С едната, с другата , а...?! ... Наистина, върти и чука , ма нещо ... То верно и на буса завити яко гайките на каплите. Е разви ги с тракане на едната . Вадя стария си гайковерт ( имам предния им модел с 800 нютона ) . И той тъй, начи не е от инструмента . След това една нормална 5.0ач и една 6.0ач от подсилените ( всичко оригинал китайски, истинско милоки) . Слагам първо подсилената докато опра бутона, пат 3 пъти макс и развива докрай. Махам подсилената, слагам нормалната 5.0ач, почти същата работа , не се затормозва чак нещо осезаемо.
Викам му разбра ли ся защо струват пари батериите . Оня се чеше по главата .
Че и съседа ( стар тракторист и той ) гледаше експеримента и разбра защо девалта му няма вътък ( и той с лиделските батерии ) .
П.п. не искам да създавам впечатлението, че хваля чуждите марки, идеята на поста е, да се подчертае за пореден път недоразумението на силов инструмент да се слагат несъответстващи батерии .
И съм почти убеден, че ако някой извади 400нютона лиделски гайковерт , но му се сложи с преход батерия на милуоки ( или на друга доказана марка ) , ще покаже по-добър потенциал и крайна мощност.
П.п.2 м/у другото двуредовата ( доста ползвана на парксиде ) имам усещането, че бе по-добре с нея, отколкото едноредовата с големите елементи .
Та като стана въпрос за батерии.
Преди три дни колега ми се пофали, взел си милуоки гайковерт 800 и кусур нютона , за бусовете си . Супер, ма що без батерии ? Е скъпи биле...
Днес сабалям иде с две батерии парксиде, едноредова с големите елементи и двуредова, но не първа младост ( дългогодишен фен е на лидъла ) , преход и гайковера. Вика абе нещо малее.
Пробвам аз. С едната, с другата , а...?! ... Наистина, върти и чука , ма нещо ... То верно и на буса завити яко гайките на каплите. Е разви ги с тракане на едната . Вадя стария си гайковерт ( имам предния им модел с 800 нютона ) . И той тъй, начи не е от инструмента . След това една нормална 5.0ач и една 6.0ач от подсилените ( всичко оригинал китайски, истинско милоки) . Слагам първо подсилената докато опра бутона, пат 3 пъти макс и развива докрай. Махам подсилената, слагам нормалната 5.0ач, почти същата работа , не се затормозва чак нещо осезаемо.
Викам му разбра ли ся защо струват пари батериите . Оня се чеше по главата .
Че и съседа ( стар тракторист и той ) гледаше експеримента и разбра защо девалта му няма вътък ( и той с лиделските батерии ) .
П.п. не искам да създавам впечатлението, че хваля чуждите марки, идеята на поста е, да се подчертае за пореден път недоразумението на силов инструмент да се слагат несъответстващи батерии .
И съм почти убеден, че ако някой извади 400нютона лиделски гайковерт , но му се сложи с преход батерия на милуоки ( или на друга доказана марка ) , ще покаже по-добър потенциал и крайна мощност.
П.п.2 м/у другото двуредовата ( доста ползвана на парксиде ) имам усещането, че бе по-добре с нея, отколкото едноредовата с големите елементи .