koveslav написа:Тези мотори,дори и топли палят със по-сериозно отворена дроселова клапа и смукач.Провери дали правилно си регулирал рамото на центробежния регулатор-при покой на двигателя,като подадеш дори и малко газ,пружината трябва да придърпва дроселовата клапа на макс. отворено положение,а чак след като двигателя развие някакви обороти регулатора е този,който трябва да притвори клапата.Ако си превъртял в момента на закачане външното рамо на регулатора не към максимална а към минимална газ и след това си стегнал фиксиращия болт, може да се окаже въобще невъзможно отварянето на дроселовата клапа,колкото и газ да си мислиш,че подаваш.
Също така честа грешка е неволното изкривяване и опирането на външното рамо на регулатора в резервоара или пък в корпуса на двигателя и съответно обездвижването,блокирането му.То трябва да е абсолютно свободно в движението си.
Прегледах ги тези неща. Тази вечер прегледах клапаните спрямо гмт и дмт в какво положение застават. Ами както си му е реда са нещата. Пак прегледах карбуратор, клапи.... Стигам до единствения извод, че всичко е заради рехавата искра - ту има, ту няма, като я има е ту силна, ту слаба. Като дърпам стартераното въже на моменти ми се струва как почти ще запали(има характерно отпускане на въжето), но не...
[/img]
Какви са нещата в червеното и в жълтото кръгче и каква функция изпълняват? Тръгвам от тях, като и до бобината ще стигна може би.