нед ное 08, 2015 3:54 pmteon написа: ...ако и при разкачена тръба на отдушника качва масло горе,то вече остава проблема да е само в цилиндро-буталната група...то горе в надбуталното пространство масло вече няма от къде другаде да дойде...Напротив, от голям луфт на клапаните и гнездата. Двигателя е "еднодневка" - няма водачи и гумички на клапаните!
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
78 мнения в "Проблем с двигател briggs & stratton"
- Мнения: 1
teon
- специалист
- Мнения: 672
Прикачен файл:
Picture 407.jpg (83.09 KиБ) Видяна 2587 пъти
Прикачен файл:
Picture 408.jpg (80.93 KиБ) Видяна 2587 пъти
Прикачен файл:
Picture 409.jpg (47.35 KиБ) Видяна 2587 пъти
Прикачен файл:
Picture 410.jpg (64.78 KиБ) Видяна 2587 пъти
antondonew написа: Двигателя е "еднодневка" - няма водачи и гумички на клапаните!...по принцип през водачите на клапана може да влезе масло,но не в количества каквито автора споменава...после тука имаме 'седящи' а не 'висящи' клапани, затова и конструктора е счел,че гумички не са необходими...по отношение на водачите- смукателният клапан се води по отвор изработен в блока...на изпускателният обаче- със сигурност има втулка водач, защото аз моята я сменях...поствам и снимки на част от приспособленията за монтаж и демонтаж които съм си правил за случая...накрая уточнявам- поста ми касае двигателя на фрезата от първата страница, че после се споменаваха и разни косачки...
- Мнения: 3
ср май 03, 2017 5:23 pmmaxuel82 написа: Имам бензинова водна помпа със същата марка и искам да попитам какво масло е подходящо за този тип двигател ,защото моето е доста черно и не е сменявано около 15г. Откъде се източва маслото и колко побира ?И аз имам помпа бригс 3 цола с двигател бригс, не вади вода закачам друга помпа вади вода кпгато е закен бригса првз капкоеоро чувам свистене като налягане въздух въпроса ми е от къде мпже да изтърва помпата..... И къде има резервни части.
swenstyle
- специалист
- Мнения: 66
Прикачен файл:
download.jpg (8.26 KиБ) Видяна 2180 пъти
и аз искам съвет за двигател бригс, серия 90702, качен на сливенска мотофреза, ще сложа снимка. преди 2-3 години му смених сегменти, и от тогава си работи прилично. имах проблем с резбата на свещта и миналата седмица вече тогално се прецака и изхвърли свещта. Първо мислих да навивам втулка, но намерих глава 2-ра ръка. Докато я слагах днес, гледам изпускателния клапан нагорял - т.е. не затваря. И се оказа че клапаните нямат никаква хлабина (както се споменава в началото на темата) дори изпускателния не може да затвори с 0,3мм. НЕ помнех какъв беше маханизма в блока, който ги мести. Затова отворих капачето от където се свалят клапаните свалих ги, зачистих ги с телена, напаснах изпускателния с паста (мисля че остана едно място около 4 мм което не можа да се изпили, ама при положение че до сега е работело с 0,3 мм незатворен), мислих мислих, търсих из нета, попаднах на тази тема, и реших, че макар и въздушен този двигате си е четиритактов, няма как да не затварят клапаните, та нали ще изгорят, и изпилих шийките които излизат от блока, така че да се получат хлабини - на смукателни да е 0,15 на другия 0,25.
вече пали малко по-различно, трябва да се дръбне по-рязко, но пък само 50-60 см и пали, (преди теглех по метър и повече), само едно не ми харесва, сега като има вече компресия (която да взема да измеря утре) се тегли много по трудно, дори понякога ако се падне спряло точно преди компресиране, направо няма издърпване. Та дали не съм преебал нещата?
Jawata
- напреднал
- Мнения: 40
Здравей колега, имах подобен проблем с косачка.
На разпределителния вал има центробежно устройство за лесно палене (държи клапаните отворени за по лесно дърпане при стартиране)
при достигане на необходимите му обороти се измества и чак тогава прътите лягат на вала!
Не помня да ли не беше само на единия клапан???
Дано не си ги преДобрил!
към 2.35мин се вижда
На разпределителния вал има центробежно устройство за лесно палене (държи клапаните отворени за по лесно дърпане при стартиране)
при достигане на необходимите му обороти се измества и чак тогава прътите лягат на вала!
Не помня да ли не беше само на единия клапан???
Дано не си ги преДобрил!
към 2.35мин се вижда
Plastex
- помощник
- Мнения: 11
Здравейте колеги, да не отварям нова тема, ще пиша в тази, проблемът е подобен. Пускам мотофрезата пролет и есен, макар да не е никаква пролет, паля днес, поработи 4-5 секунди на смукач, и като върнах смукача, изгасна. Дръпнах въжето пак 2-3 пъти, и виждам, че от филтър въздушен изтича бензин... Махнах решетката, която го придържа, и през нея минава и лостчето на смукача, и гледам през едно отворче, през което може би въздуха навлиза в карбуратора, за да се смеси с бензина, при отваряне на кранчето, гравитачно (резервоара е над двигателя) бензина потича. Предполагам, че на някоя гарнитурка и е дошло времето, но не съм отварял подобен карбуратор. Може би за човек, който разбира е ясно какво се е случило и какво и къде да търся? Да не се правя на мн умен, но това, което ми се ще да е проблемът, е да е пробит поплавъка, и като залепя дупката, пак да заработи...
BRIGGS & STRATTON, четиритактов, предварително благодаря за всякака помощ.
BRIGGS & STRATTON, четиритактов, предварително благодаря за всякака помощ.
Plastex
- помощник
- Мнения: 11
https://www.alo.bg/126697
Ето такава е мотофрезата, никакви снимки не направих, сигурно е 6.5 к.с. Карбуратора е като чашка отдолу, изгледах клипове и е възможно клапана да е спекъл в отворено положение, ако не е станало друго, за което не се сещам какво може да е. Видях, че има и такива, при които карбураторчето е над резервоара, моята не е такава.
Доколкото си спомням, указанията бяха след работа да се спира бензина от резервоара, и да остава системата празна от гориво за няколко месеца, но това май не е добра идея, разсъхва се всичко и явно запичат елементите в карбуратора.
Ето такава е мотофрезата, никакви снимки не направих, сигурно е 6.5 к.с. Карбуратора е като чашка отдолу, изгледах клипове и е възможно клапана да е спекъл в отворено положение, ако не е станало друго, за което не се сещам какво може да е. Видях, че има и такива, при които карбураторчето е над резервоара, моята не е такава.
Доколкото си спомням, указанията бяха след работа да се спира бензина от резервоара, и да остава системата празна от гориво за няколко месеца, но това май не е добра идея, разсъхва се всичко и явно запичат елементите в карбуратора.
Тема "Проблем с двигател briggs & stratton" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!