Подкрепям, че крушка на по-ниска мощност работи по-дълго. Ама работи е условно в тази ситуация. Свети по-дълго, но много по-бързо се образуват наслагвания по балона и светлинат става по-слаба. И реално светлината пада осезаемо, но за ДРЛ и за дълги не е драма.
На къси ако караш по няколко часа денем и час вечер балона седи чист.
Живота на nightbreaker-a е 300 часа. Писал съм го много пъти във vwclub-а, пиша го сега и тук - до 300 часа свети добре според производителят, а не че на 300 часа изгаря. После светлината е паднапа под някаква граница и се води за смяна. Моите ги сменях веднъж годишно в началото на лятото и разликата беше осезаема. Никога не съм чакал да изгори, че много карах нощем и ми беше по-важно да свети добре, а не просто да свети.
На къси ако караш по няколко часа денем и час вечер балона седи чист.
Живота на nightbreaker-a е 300 часа. Писал съм го много пъти във vwclub-а, пиша го сега и тук - до 300 часа свети добре според производителят, а не че на 300 часа изгаря. После светлината е паднапа под някаква граница и се води за смяна. Моите ги сменях веднъж годишно в началото на лятото и разликата беше осезаема. Никога не съм чакал да изгори, че много карах нощем и ми беше по-важно да свети добре, а не просто да свети.