Няма му нищо на изпарителя, на всички Жигули стои там и няма проблеми с отоплението, освен това електрическото Ловато е най-безпроблемния изпарител на света.
За 15 години работа като диагностик ще ти кажа че центровката на двигателя и изпарителя са отлични щом досега палеше директно на газ, не прави грешката да пипаш центровките, липсва ти или въздух или дебит на газта, съветвам те за всеки случай първо да провериш въздушния филтър, при Ладите почернява за 3000 км., и започват подобни проблеми.
После виж дали кутията на филтъра дали има свободни отвори от които да поема въздух, ако нещо е намотано по входящите тръби го премахни за да осигуриш кислород, половината проблеми идват оттам.
Електрическия изпарител се пробва изключително лесно, откачаш горния маркуч и даваш на "контакт", ако чуваш чукането на синия клапан и започне да съска от изхода над изпарителя значи всичко с ел. вериги е наред, липсва ти дебит поради запушване.
Изпарителя ти е монтиран със стар газов клапан тип Marini, който едва ли е почистен при монтажа, затова най-вероятно дебит на газта ти липсва от запушен газов филтър, понеже е навит директно на изпарителя ще трябва да отвиеш първо гайката зад изпарителя и до го повдигнеш целия нагоре, така ще стигнеш до гайката под клапана и ще я отвиеш лесно.
Смени филтърчето с ново, ако нямаш го почисти хубаво със сгъстен въздух, има един голям О-пръстен който е желателно да се смени, понеже клапана е стар, почти сигурно е че О-ппръстена се е втвърдил, и няма да успее да уплътни при сглобяването.
Най-важно е когато стягаш гайката под клапана, там се стяга много внимателно, ако прекалиш бялата планка над чашката се деформира и хвърляш целия клапан, затова стягаш лекичко гайката и за проба отхлабваш малко крана на бутилката, докато газта започне леко да съскада от клапана, продължаваш да затягаш много умерено докато спре да съска, после проверка с веро, ако не спира да съска не бива да прекаляваш с натягането, по-добре спри и потърси нов О-пръстен който да уплътни.
За 15 години работа като диагностик ще ти кажа че центровката на двигателя и изпарителя са отлични щом досега палеше директно на газ, не прави грешката да пипаш центровките, липсва ти или въздух или дебит на газта, съветвам те за всеки случай първо да провериш въздушния филтър, при Ладите почернява за 3000 км., и започват подобни проблеми.
После виж дали кутията на филтъра дали има свободни отвори от които да поема въздух, ако нещо е намотано по входящите тръби го премахни за да осигуриш кислород, половината проблеми идват оттам.
Електрическия изпарител се пробва изключително лесно, откачаш горния маркуч и даваш на "контакт", ако чуваш чукането на синия клапан и започне да съска от изхода над изпарителя значи всичко с ел. вериги е наред, липсва ти дебит поради запушване.
Изпарителя ти е монтиран със стар газов клапан тип Marini, който едва ли е почистен при монтажа, затова най-вероятно дебит на газта ти липсва от запушен газов филтър, понеже е навит директно на изпарителя ще трябва да отвиеш първо гайката зад изпарителя и до го повдигнеш целия нагоре, така ще стигнеш до гайката под клапана и ще я отвиеш лесно.
Смени филтърчето с ново, ако нямаш го почисти хубаво със сгъстен въздух, има един голям О-пръстен който е желателно да се смени, понеже клапана е стар, почти сигурно е че О-ппръстена се е втвърдил, и няма да успее да уплътни при сглобяването.
Най-важно е когато стягаш гайката под клапана, там се стяга много внимателно, ако прекалиш бялата планка над чашката се деформира и хвърляш целия клапан, затова стягаш лекичко гайката и за проба отхлабваш малко крана на бутилката, докато газта започне леко да съскада от клапана, продължаваш да затягаш много умерено докато спре да съска, после проверка с веро, ако не спира да съска не бива да прекаляваш с натягането, по-добре спри и потърси нов О-пръстен който да уплътни.